Analysis by Fabcio | 156

FabcioZiomekPL

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
2.926
Ćwiartka III z IV | Północny-Wschód | North-East [NE]

Analiza 1.png

Analiza 2.png

__Analiza 3.png______________

Nazwa Plemienia: Alkoholicy Grubego AG
Ilosc czlonow: 2
Ilosc Graczy + Darm: 69
Kolor: Czysty Błękit 40%

# Farmy w TOP200: [Zaraz podlicze kazdemu, ale chce analize wstawic jeszcze dzis]
# Graczy w TOP200:

Zalety:
Mocny sklad, gracze potrafia dobrze farmic za czym idzie aktywnosc, no i lokacja na obrzezach.
Wady: Czuje od nich taka woń samotnosci, brakuje mi tu stabilnego sojusznika, a ilosc frontow moze ich przerosnac.

Opis Sytuacji: Niestety wyłapałem kasacje z FO za farmienie LiKów jak Mlody Wariat, no i jestem spóźniony kilka dni. Ku waszemu zdziwieniu, mogę powiedzieć, że nie było to za brzydkie słówka, ani wyzwiska, były to zwykle cytaty, których właściciel w odróżnieniu ode mnie bana nie dostał. Sytuacja, jest o tyle poważna, że śmiało może się wtoczyć na drogę sądową, no ale już nie przedlużam, a ciekawskich odsyłam na FOś145.

Słowem wstępu może coś o ekipie. Fundamentami tej dwuczłonowej armii, są dwa światy. Pierwszy to ś147, dla tych którzy nie kojarzą światów po numerkach był to ten, na którym startowało wyłącznie SPEED, i ich skład veteranów, na przeciw któremu miałby powstać cały świat. Niestety ten ocknął się zdecydowanie za późno, a SPEED miało już przewagę nie do odrobienia. Nie ujmując przeciwnemu im plemieniu LP + wielu innym, (Bo z tego wywodzi się połowa ekipy AG) rozegrali oni etap pierwszych wiosek w ładnym stylu wkraczając w finałowy etap świata.) Drugim natomiast światem był ś152, gdzie wystartowali oni na plecach obecnie największych kreatorów multi-kont i sztucznego zagęszczania na polskiej scenie plemion - JAZDY. (Tak to Ci sami, którzy odstrzelili tutejszą TJMN przez ich styl gry). Ekipa BG (Bo taką nazwę obrał twór Aszqw) mimo startu na plecach 5-cio krotnie ludniejszej ekipie, została wybanowana, a na ich plecach stworzona została kolejna z kolei wyspa multi-kont tamtejszych graczy by ominąć morale. Metoda nie do końca moralna, ale chyba najefektywniejsza. Powiesz mi, od czego jest support? Odpowiem Ci, od banowania Analizatorów/Kartografów za cytowanie wulgarnych ludzi.

No, ale koniec z bólem dupci fair graczy, (Zapłacili mi, bym to powiedział^) czas omówić sytuację na świecie. Nie ukrywajmy faktu, że motorem napędowym konfliktu dobra ze złem będą dwie ekipy: AG, na równi z ZBT. Na ten moment, obie marki ładują swoje bateryjki by móc wybuchnąć w odpowiednim momencie. Zarówno jedna jak i druga ekipa posiada pare brudów na przeciwną stronę, ale to jeszcze nie ten czas. (Mowa tu o ś117, lecz nie grałem tam dlatego wypowiedzieć się nie mogę). Która strona okaże się tą dobrą? Przekonamy się, gdy AG / ZBT ogarną swoje podwórka, a obecnie lekko iskrzący konflikt na złocistej linii rozrośnie się na szerszą skalę, o czym więcej później.

Tak jak już wyżej wspomniałem kluczowym będzie tu szybkie opanowanie podwórka, a nie jest one takie proste jakie może się wam wydawać. AG w tym wypadku ma ciężej, a sam proces można by podzielić na dwie części: ogarnięcie centrum (MRJ, WP), ogarniecie pleców (GNG, AOS). Patrząc na TW-statsy, centrum jest tu priorytetem, i widać już tu znaczną dominację Alkusów. Dodam tylko, że od południa AG posiada też 3 wrogo nastawione człony FF, lecz tutaj w odsieczy pomoże im SAI, którzy w razie powodzenia zagwarantują sobie upragnione obrzeża. (Gdy to pisałem, nie było tu jeszcze rozłamu na północ/południe, choć AA (wcześniej jako SAI) najpewniej dalej będzie zdobywać pojedyncze wioski od FF)


________________

Nazwa Plemienia: For Fun! FF!
Ilosc czlonow: 3
Ilosc Graczy + Darm: 114
Kolor: Chinska żółć niczym Chunjo

# Farmy w TOP200:
# Graczy w TOP200:

Zalety:
Adapcyjnosc, trzeba obrzezy? *Pstryk* i som. Wolny teren? *Pstryk* i nasz.
Wady: Do niedawna dyplomacyjnie kleks, dac sie zlapac miedzy SAI i AG. Druga szansa: powstalo AA, czy uda sie im zaadaptowac ponownie?

Opis Sytuacji: Z krótkiej rozmowy z ich dyplomatą dowiedziałem się, że plemię założyli członkowie rodziny. Całkiem niespotykane co? A no właśnie, chłopaki klikają sobie 4FUN jak sama nazwa mówi, by potem przy stole i kielonie mieć o czym pogadać. Ekipa powstała na ś154, gdzie wynik jest nienaganny jak na tak młode plemię z wielkimi ambicjami. Co do samej dyplomatycznej-gry, to zbierają oni darmowy teren tak jak ich niedaleki sąsiad MIŚ. Dodam tylko, że jako pierwsi opanowali oni „pusty” teren pomiędzy MIŚ a AG, tak samo niedawno zgarnęli sobie oni obrzeża totalnie za darmo poprzez rekrutację. Dyplomacja to czysty przypadek, najczęściej jest tak że dominujące plemiona w danym kierunku dogadują się, i poprzez pozostawienie reszty wybierają sobie wrogów. W tym wypadku FF pozostało samotne pomiędzy byłym SAI, a AG. Aczkolwiek, czy rozłam SAI zmieni stosunki AG co do FF? A może, na miejsce SAI wskoczy AA i ich dyplomacja nie ulegnie zmianie?


________________

Nazwa Plemienia: Gang Chicken GNG / Ace Of Spades AoS
Ilosc czlonow: 2 + 1
Ilosc Graczy + Darm: 69 + 31
Kolor: Czerwoni niczym Shinsoo

# Farmy w TOP200:
# Graczy w TOP200:

Zalety:
Miejsce startowe, lepsze od tego AG, im glebiej na plecach tym lepiej, tutaj wyszlo to idealnie >.<
Wady: Nie wiem co tam u kurczakow nie bangla, ale cos napewno i to jest wlasnie ta wada. [Czytaj nizej]

Opis Sytuacji: Gang Kurczaków i słynny Karom, jeżeli wcześniej nie spotkaliście się już z tą nazwą to coś jest nie tak. Od ś145, gdzie wymieszani byli z EZ / Głód (ZABIJ), poprzez ś150, czy ś152 (Sąsiedzi TJMN) do ś156. Wszędzie są, choć sukcesów narazie żadnych mimo bagażu doświadczeń ich dowódcy. Zaprawdę powiadam wam, że przyjdzie taki dzień gdzie Kurczaki zdominują w końcu swoją ćwiartkę i będę mógł napisać „KaroM After all this time? Always”

Co do sytuacji dyplomatycznej, to o ile mnie pamięć nie myli, GNG zawsze wychodziło z założenia że im mniej wrogów tym lepiej. (Stąd też sojusz/pon z AOS, które podjęło już walkę z AG) Aczkolwiek, na ś156 zdecydowali się oni przenieść na plecy ekipie, która jako pierwsza użyła przedmiotu do przenosin - AG. Czy było to zamierzone i poprzeczka została tym razem wysoko zawieszona, a może po prostu ich dowódca nie miał punktów premium by pokolorować sobię mapkę przed przenosinami? Mimo braku obecnej wojny z AG jest ona raczej nieunikniona, gdyż podstawą funkcjonującego plemienia jest jego zaplecze deff’a o czym wie każdy kto chociaż liznął funkcji KD. Obrzeże jest jedne, a ekipy są dwie. Niech wygra lepszy, Ave Czikens!


________________
 

FabcioZiomekPL

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
2.926


________________

Nazwa Plemienia: Zabierz Babci Termofor ZBT
Ilosc czlonow: 2 + 1
Ilosc Graczy + Darm: 65 + 26
Kolor: Niebieski niczym Jinno

# Farmy w TOP200:
# Graczy w TOP200:

Zalety:
Najmocniejszy sklad kontynentu, przemyslana dyplomacja, dobra lokacja.
Wady: Gowniany avatar.

Opis Sytuacji: Naprawdę chciałbym opowiedzieć wam historię tego plemienia, bo wiem że ją posiada, no ale wyciągnięcie jakichkolwiek informacji od ich dyplomaty graniczy z cudem, a od 137+ nigdy ich personalnie nie spotkałem. Widzę tam kilka osób z AK, które ma startować na ś158, czy będą grać na dwa światy? Po niewielkim researchu w google’u znalazłem ś97 & ś117, oba te światy ZBT wygrało w koalicji z innymi plemionami. To jest dopiero skromność, nie? A może piją by o tym zapomnieć? Coś czuję, że o tym ś117 się jeszcze kiedyś nasłuchamy. A no i zrobiłem dla ZBT ładniejszy awatarek od obecnego a nie ustawili, to chociaż wstawię wam tutaj moje napracowanko :<


ZBT 2.gif

Jako najmocniejsza, patrząc na nicki ekipa tego kontynentu mieli oni oferty współpracy praktycznie od każdego sąsiada z wyjątkiem jednego - AG. Podejrzewam iż: dyplomata ZBT wiedząc, że tylko AG może im zagrozić we wczesnej fazie gry podjął odpowiednie działania by temu zapobiec. Sojusz z PKP od zachodu ma na celu ustawienie stabilnej ściany do której będą mogli odwrócić się plecami i stworzyć niezbędne do przyszłych wojen zaplecze deff’a. Co jak co, ale kroki jakie podejmuje ZBT są długodystansowe i przemyślane, a rozwój w jednym kierunku (tym razem na południowy/wschód) dosyć niedawno przyniósł ex-plemieniu Racha [ Blacha -> ~W~ -> FORZA (ś145) ] wygrany świat.

Pomijając fakt powyższego mid-game’u przejdźmy do early-game’u ZBT. Większość tutejszych graczy, gra jeszcze na 100% wydajności, a sama gra przy jednej wiosce nie wymaga tak wiele czasu jak przy kilkuset stąd też decyzja o wojnie z kilkoma plemionami na raz by zapewnić sobie szybki i stały rozwój bez ograniczeń. Sytuacja jest analogiczna do tej, w której znajduje się AG: ogarniecie centrum plemienia (Vendetta/PzP/N’ki) i jego obrzeży (Dziki/Kuny), a czas będzie miał wielkie znaczenie. Tym co odróżnia ich od AG jest natomiast brak wroga z przeciwnej strony, oraz stabilny sojusznik czego nie można powiedzieć o SAI (O rozłamie już pisałem).



________________

Nazwa Plemienia: Poczekaj Kiedyś Przyjdziemy PKP / Pował Na Łeb POWAŁ
Ilosc czlonow: 2
Ilosc Graczy + Darm: 40 + 40
Kolor: Kolor zachodzącego słońca [Pomaranczowy - Dla ludzi z nizszym IQ]

# Farmy w TOP200:
# Graczy w TOP200:

Zalety:
Dyplomacja - bezpieczne plecy, nie martwilbym sie o ZBT, gdyz Rachu juz w pierwszych dniach zapewnial ze bedzie grac czysto. [Nie obawiam sie kosy], lokalizacja na obrzezach.
Wady: No ten ś154 jakos mocno obsadzony nie byl, takze nie oczekuje by ten sklad okazal sie jakimis SPEED'ami/Players'ami, gdzie cala 80'ka to przetresowani w boju terminatorzy.

Dwie ekipy, ten sam cel i dyplomacja. Chodzą plotki, że POWAŁ to człon PKP, lecz muszę was rozczarować - tak nie jest. Skąd te plotki? Ekipa PKP rozpoczęła swoją przygodę na ś154 jako QaC, gdzie zebrała sporo ciekawych graczy. To co widzicie tutaj - PKP to wzmocniona wersja. Natomiast POWAŁ to zbiórka grajków z ś142,145,149,151, która tak samo jak poprzednik pierwszy raz powstała na świecie 154-tym. To tak jakbyś spotkał znajomą twarz ze swojego miasta w innym kraju, - zagadujesz a on okazuje się spoko, więc trzymacie się razem przez resztę tripa. Kto wie, może to przyjaźń na wiele lat? Dałem ich nawet jednym kolorkiem na mapce.

W dalekiej przyszłości opcji jest kilka, albo AG przepcha ZBT i na deser wciągnie tą dwójkę. Albo MIŚ przepcha ALPAKI (Czyli ostatniego z trój-sojuszu ZBT) i wjedzie w ZBTtm w ramach odsieczy AG. No, albo co jest najbardziej prawdopodobne ZBTtm zatriumfuje.

Plany na najbliższą przyszłość to tak jak w przypadku ZBT & Alpak, posprzątanie swojego podwórka - zagęszczenie. Planowany jest rozwój na zachód/obrzeża wraz z Alpakami. Mądre rozegranie w przypadku tej sytuacji będzie niosło za sobą pozytywne efekty, których świadkami będziemy niebawem.


________________
 

FabcioZiomekPL

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
2.926


________________


Nazwa Plemienia: Plujące Alpaki ALPAKI
Ilosc czlonow: 1
Ilosc Graczy + Darm: 40
Kolor: Krwisty Bordowy [Ciemny Czerwony - Dla ludzi z nizszym IQ]

# Farmy w TOP200:
# Graczy w TOP200:

Zalety:
Duze cohones jak Spartanie, dobra farma i dyplo jak wyzej.
Wady: Pytanie, czy za duzo wrogow na raz to zdrowo? TRD na s152 udowodnilo, ze nie, takze i Alpaki szanse na win'ka bez help'u maja.


Opis Sytuacji: Gang Alpaków, czyli takich lamek, które wbrew stereotypom farmią najlepiej w swojej okolicy. Tak jak w przypadku Lotos’u Wretched Egg’a jeden człon to zdecydowanie za mało na zwojowanie świata w obecnych plemionach dlatego bez odpowiedniej dyplomacji nie mają szans na zwycięstwo. Na szczęście, takową już objęli i podobno dołączyli się do ZBTtm by wspólnie z PKP -jechać- galopować na zachód. Ekipa to kilku znajomych z ś145,134,154 oraz starszych nawet 23. „Nie farmimy darm - gramy uczciwie. Nie lubimy masówek, chociaż każdego szanujemy. Graczy oceniamy po wojsku i farmie” ~ Kamul, krótko i zwięźle o swoim plemieniu, co na bank zaimponowało RachCiach’owi.

Niedaleka przyszłość, ba nawet teraźniejszość to walka Goliata z tym procarzem. Jeden człon Alpak rzucił się na armię MIŚów i Owiec, które im towarzyszą. Zawsze myślałem, że Owcom bliżej do Alpak, bo to też takie futrzaste, na 4 łapach i się głupio patrzy, ale o tym może niech wypowie się nasz plemienny rolnik - @Vito .Dodam tylko, że na plecach Alpak, wykształciło się plemię PK (Polskie Koksy - 75 graczy, ktorych dodalem na bialo), z którymi wojna także jest nieunikniona.


________________

Nazwa Plemienia: DZIKI / V! / *PzP* / ?N?
Ilosc czlonow: 2 + 1 + 2 + 2 = [ 7 - Dla ludzi z nizszym IQ]
Ilosc Graczy + Darm: about 215
Kolor: Wchodza Oni, cali na Bialo.

# Farmy w TOP200:
# Graczy w TOP200:

Zalety:
Liczebnosc
Wady: Mocno niezweryfikowane sklady pelne warzyw.

Opis Sytuacji: O tych ekipach niestety wiem aż nic. No, ale znam kogoś kto zna kogoś kto coś wie, dlatego powtórzę: Vendetta! przyszli ze s154, byli to gracze BC. N’ki - zaczęli ładnie, ale jest to zbieranina, a zazwyczaj zbieraniny nie radzą sobie zbyt dobrze, więc sądzę, że szybko upadną. Na plecach ZBT imperium swoje tworzą DZIKI, a PZP jest wymieszane praktycznie z każdym i widnieją na nich już pierwsze podbicia ZBTtm’u (PKP/Pował). Nie oczekiwałbym tu, że wygrają z tak doświadczonymi graczami w takiej ciężkiej dla nich sytuacji, mimo ich przewagi liczebnej. No, ale mam nadzieje że lepsi gracze z całej 4ki plemion dogadają się na wspólny start na kolejnych światach, a ten świat pozwoli im choć trochę zweryfikować składy. By nie kończyć analizy w tak smutnym stylu, powiem że mają oni szansę na spowolnienie ZBTtm, i w razie porażki ZBT w późniejszej razie gry, będą oni mogli powiedzieć że dołożyli oni swoją cegiełkę by sklepać Termofory. Przypominam tylko, że czas ogarnięcia podwórka i pleców ma tu ogromne znaczenie.

No i tak procentowo, jako streszczenie:

90%
do 10% (ZBT/PKP vs V!/DZIK/PzP)

70% do 30% (AG vs GNG/AOS/MRJ)
70%
do 30% (AG & North-SAI vs FF)
55%
do 45% (ZBT vs AG)
65%
do 35% (MIS vs ALPK)

55% do 45% (AG + MIS vs ZBT + PKP + ALPK)

________________
 

xBotekx

Chłop
Wynik reakcji
5
Wady: Do niedawna dyplomacyjnie kleks, dac sie zlapac miedzy SAI i AG. Druga szansa: powstalo AA, czy uda sie im zaadaptowac ponownie?
Oj chyba nie do końca doinformowałeś się w sytuacji naszej dyplomacji :)
 

FabcioZiomekPL

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
2.926
Oj chyba nie do końca doinformowałeś się w sytuacji naszej dyplomacji :)
Powiem tak: Po pierwsze to tu nawet nie gram, po drugie banują mnie średnio co tydzień, więc dyplo może być trochę out-dated. (Rozpad Faworyta kontynentu - SAI trochę namieszał, chyba się zgodzisz) Po trzecie dyplomaci nic z tego nie zyskują, gdy dają mi informacje - więc po prostu wyświetlają bez odpowiedzi, albo ich odmawiają. Ja to robię dla osób, które nie orientują się kompletnie o sytuacji na innych kontynentach, a skupiają się na swoim, nie każdy ma na to czas.

No, ale nie byłbym sobą gdybym Ci jakiegoś rozwiązania nie podał: wystarczy zacytować fragment, z którym się nie zgadzasz i napisać co jest pięć. Tylko ostrzegam, nie zarobisz na tym, a narazisz się krytykę.
 

xBotekx

Chłop
Wynik reakcji
5
Ja myślę ,że to ci mogę zdradzić ,że SAI dostało od nas parę razy i przyszło po PONA ,a my go chwilowo podpisaliśmy by nie walić na dwa fronty. Tyle ci mogę zdradzić.
 

FabcioZiomekPL

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
2.926
Opinia trochę stronnicza, dlatego pozwól mi przedstawić jak widzę to ja. Sytuacja dyplomatyczna FF mocno uległa zmianie pod wpływem akcji jakie podjęła południowa część świata. Zwykły fart, czy przewidzieliście te akcje to nie mi oceniać, bo jestem jak najbardziej neutralny.

SAI stawiany jako faworyt South-East przez większość dyplomatów, bardzo dobrze się rozwijał, no i słabej gry zarzucić im nie wolno co widać było po wynikach w farmie. Jestem pewien, że wojna na północy przeciw FF w sojuszu z AG jak i wojna z NHH w sojuszu z Lotosem byłaby tutaj w obu przypadkach wysoko-procentowym sukcesem. Byłaby - No właśnie. NHH skutecznie zablokowało tą wizję korzystnym zarówno dla nich, jak i Lotosu sojuszem. W takim rozwoju spraw, SAI nie jest już w stanie walczyć na dwa fronty, dlatego musieli wybrać jeden. Pytanie który jest chyba zbędne bo NHH i Lotus, w odróżnieniu od FF będą napierać.

Do czego zmierzam? Poprzez taki rozwój wydarzeń FF utraciło do niedawna mocno liczącego się na mapie wroga na *Pstryk* i może w pełni skupić się na ich głównym zmartwieniu - AG, zwiększajac swoje szanse do powiedzmy 50% wliczając w to resztę wrogów AG. Nasuwa mi się tylko jedno pytanie, co w takim przypadku z OFFICE? Może mógłbyś się podzielić waszymi relacjami :D
 
Ostatnia edycja:

xBotekx

Chłop
Wynik reakcji
5
Te relacje są neutralne. Tylko cały czas piszesz jakby SAI na nas napierało a mieliśmy z nimi PONa złamali go to prawda ,ale PON był. (jak go złamali to następnego dnia już ich nie było) Podobno chociaż do końca nie wierzę w to SAI się rozpadło przez to ,że graczom nie podobało się złamanie ponu. A co tego czy SAI byli dobrymi graczami to mam ambiwalentne uczucia. 3/4 naszych ataków zakończyło się uwalonym offem od SAI. A raz jak przejmowali naszego to wbił się grubym na bonus dając nam jakieś 4h na obstawę. Albo postawiłem chłopów przeciwnikowi jak wysłałem na niego w kontrze 5 zwiadu i do tego zwiad nawet wszedł. A co do stronniczości opinii to kiedy zbijasz w jednej nocy 4 kuźnie do 10 i 4 pałace i następnego dnia dostajesz prośbę o PONa to jak inaczej to interpretować?
 
Ostatnia edycja:

Świetlisty Władca

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
1.737
Te relacje są neutralne. Tylko cały czas piszesz jakby SAI na nas napierało a mieliśmy z nimi PONa złamali go to prawda ,ale PON był. (jak go złamali to następnego dnia już ich nie było) Podobno chociaż do końca nie wierzę w to SAI się rozpadło przez to ,że graczom nie podobało się złamanie ponu. A co tego czy SAI byli dobrymi graczami to mam ambiwalentne uczucia. 3/4 naszych ataków zakończyło się uwalonym offem od SAI. A raz jak przejmowali naszego to wbił się grubym na bonus dając nam jakieś 4h na obstawę. Albo postawiłem chłopów przeciwnikowi jak wysłałem na niego w kontrze 5 zwiadu i do tego zwiad nawet wszedł. A co do stronniczości opinii to kiedy zbijasz w jednej nocy 4 kuźnie do 10 i 4 pałace i następnego dnia dostajesz prośbę o PONa to jak inaczej to interpretować?
SAI się wysypało bo w wyniku łamania przez nich wypowiedzenia BL wcześniej zaczęło się z nimi lać. Ich radni wykopali głównego winowajcę ich problemów z BL, ale klamka zapadła, więc spróbowali się wyłamać, żeby spróbować coś ugrać, bo bez BL było wiadomo, że się wyłożą. Bardzo słabo zorganizowane plemię (jeśli w ogóle) i bardzo słabo prowadzona dyplomacja. Jeśli dodać do tego, że stracili kilkanaście wsi na rzecz NHH w podobnym czasie to dość normalne, że się posypali. Morale upadło.
 

FabcioZiomekPL

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
2.926
FF.pngff2.png

W TOP 200 farmy, For Fun ma az 11 osob, co nie jest wcale niskim wynikiem patrzac na poprzednie z analizy. Dajmy na to, ze macie 15 wybitnych osob w skladzie, ktore maja warunki do rozwiniecia skrzydel. Myslisz, ze to wystarczy by wygrac 3 fronty? Zdecydowanie nie.

Rozumiem z twojej wypowiedzi, ze etap poczatkowych podbojow idzie wam calkiem dobrze, po statystykach tez widac dominacje bo zapewne dzieki zgraniu trzonu odstrzelacie slabsze ogniwa z okolicznych plemion. Pamietaj tylko, ze wy tez zapewne takie posiadacie, czego napewno jestes swiadom, a etap w ktorym sie teraz znajdujemy rzadzi sie swoimi prawami. Akcje sa lokalne, nie plemienne, a wplyw dyplomatyczny na pojedyncze jednostki nie az tak wielki. Na ten moment, kazdego interesuje to co ma kilkanascie kratek od main wioski, a potyczki sa jedynie lokalne. Inne sa po prostu na ten moment nie oplacalne. Uwierz mi, wiem co mówię bo jako jeden z graczy, których priorytetem jest aktywność 24/7, dzięki coop’ingu wiem jak łatwo jest zdominować okolicę startową. Znam też kilka innych kont, które taką aktywność utrzymują, lecz nie każde ma taki przywilej jak ja, a mówię tu o strefie czasowej -6h.

Wraz z rozwojem gry coraz bardziej bedzie wazyc brak zaplecza deff'a. (Które przez TOP’owe ekipy były zaplanowane wraz z przenosinami) Najłatwiejszą tutaj opcja dla FF bedzie, dogadanie sie z Office, bo Lotus juz zadecydowal w ktorym kierunku ma zamiar sie rozwijac, a wasza dwojka jedzie na tym samym wozku. Nie widzę sensu wzajemnego osłabiania się nawzajem, a wręcz przeciwnie lepsi gracze obu ekip, wspólnie mieliby większe szanse na powodzenie. Jezeli SAI was nie dorwalo, to predzej czy pozniej zrobi to jedno-frontowe Lotus do ktorego macie juz niedaleko. Druga, za razem najlepsza opcja byloby zaprzestanie wojen z AG, gdyz Ci tez maja juz swoje zmartwienie w centrum i od polnocy, za czym idzie wasz rozwoj na poludnie. O ile mowiles ze wioseczki z AA/Ronin wpadaja tam za darmo, to az szkoda odpuszczac terenu, a jedynych frontowcow, czyli wyzej wymieniona 15'ke powinniscie rozlokowac wlasnie tam. Sytuacja w jakiej obecnie sie znajdujecie jest nie praktyczna, bo osłabiając AG dorwie was w przyszłości ZBT, które się by po nich przejechało i wzielo lepszych do siebie, w kleszcze z Lotus. Dogadując się z AG możecie w pełni skupić na południu, a co najważniejsze zyskacie zaplecze deff’a. AG zyska w takim wypadku najlepszego możliwego w obecnej sytuacji sojusznika, tak jak ZBT zyskało PKP. Sytuacja WIN/WIN.

Prove me wrong.
 
Ostatnia edycja: