Analizy jaja

Wretched Egg

Topornik
Wynik reakcji
12.261
elo to ja se też zrobie luźna analize bo czemu nie

Zacznę od ćwiartki północno-zachodniej bo a) moje plemię się tu znajduje b) najwięcej się o niej interesuje i mam o niej wiedzy.
Ps. Analizę staram się robić bardzo obiektywnie, natomiast ocena jest subiektywna i ma na nią znaczenie głównie moja wiedza nt. jakości plemienia (graczy), dyplomacji i położenia + jest ona wystawiana na moment pisania analizy.

Ćwiartka nr 1. Północny-zachód

Mapka robiona na dzień 31.05.2022:
lewa-gorna.png

BR -
Jedno z najnowszych tworów na ćwiartce. Położenie wyborowe, są największym plemieniem na nowo powstających dwóch kontynentach k43/k53. Ich pozycja jest na tyle dobra, że większość plemion z tego rejonu będzie chciało się z nimi dogadać, bo stanowią fajne zaplecze deffowe. Obecnie raczej bez większych wojen, przejmują sobie na spokojnie barbarki i okolicznych graczy bez plemienia. Patrząc na mapę mają w sumie dwie opcje - dogadać się głównie z LEB lub Klasykiem. (O LEB więcej w przyszłych ćwiartkach). Nicków praktycznie nie kojarzę, może parę, wiadomo że nie ruszyli razem na wstępnym więc jest to większość ludzi z rekrutacji. Jeśli tylko będą dobrze się rozwijać i dobrze poprowadzą dyplomację to mogą długo się utrzymać, lub w przyszłości po prostu sfuzjować się z jednym z okolicznych plemion.
Ocena: 4.5/10


WAR - Nie wiem czy w ogóle jest sens ich tu jeszcze wyróżniać, ale jednak to zrobiłem. Jeszcze niedawno plemię 3 członowe wypchane po brzegi ludźmi. Jak widać tak jak szybko rekrutowali i zapełniali człony tak szybko się rozpadli. Obecnie rozrzuceni jak kupa po polu. Gracze albo rozejdą sie po okolicznych plemionach, albo będą robić za darmowe wioseczki.
Ocena: 1/10

SoA
- Jednoczłonowe plemię obsadzone na obrzeżach. Wymieszani są głównie z plemionami KLASYK oraz CIACH. Jeśli chodzi o podboje to podobna sytuacja co do plemienia BR, głównie biorą barby i biją się z graczami bez plemienia. Mają 2 wioski straty na rzecz plemienia CIACH, więc toczą pewnie jakieś pojedyncze lokalne bitki. Większych wojen obecnie brak. Mimo wszystko gorsze położenie od plemienia BR - mimo że są na obrzeżach to na środku kontynentu co w przyszłości będzie ważnym odcinkiem dla każdego plemienia na tej ćwiartce. Zobaczymy co pokaże czas i z kim się dogadają, lub ewentualnie sfuzjują, sami dużej szansy na przetrwanie raczej nie mają.
Ocena: 3.5/10

CIACH -
Do tej pory w porównaniu do poprzedniej trójki największy agresor. Głównie przejmują barby, graczy bez plemienia oraz plemię WAR co do tej pory idzie im bardzo dobrze, bo są +15. Mają dobre położenie na kontynencie oraz poprowadzili bardzo bezpieczną dyplomację bo są dogadani z plemieniem PIES oraz prawdopodobnie z KLASYK i ELITE co daje im obecnie bezstresowy rozwój. Mogą w najbliższej przyszłości rozwijać się np. na plemieniu SoA, tylko do dalej? Jeśli będą chcieli utrzymać dalej obecną dyplomacje to zostanie im grać jako jedno z zapleczy deffowych dla piesków, lub w przyszłości się z nimi sfuzjować. Zostaje czekać i patrzeć na co się zdecydują. Obecnie zamiast przejmować okoliczne plemiona mają prawdopodobnie plan pomóc pieskom w nadchodzącej wojnie z NwK.
Ocena: 5/10


ELITE - Mój pierwszy z głównych pretendentów do wygrania ćwiartki, lub wolałbym to nazwać północy, bo rozłożeni są mniej więcej po równo na k44/34 i k45/35. Wrzuciłem ich do tej części analizy, ponieważ wiem więcej o ich dyplomacji z plemionami położonymi na tej ćwiartce. Wyborowe położenie przez które każde plemię z centrum k44/45 będzie chciało się z nimi dogadać, aby mieć bezpieczne plecy. Sojusz z plemieniem PIES co pozwala pieskom mieć kolejną część zaplecza zabezpieczoną. Obecnie przejmują wszystko co się dookoła rusza bez większych problemów, raczej szybko zajmą obrzeża i zobaczymy co postanowią dalej. Jedyny minus może być taki, że spora część graczy to rekrutacja, ponieważ nie ruszali na wstępnym. Plemię prowadzone przez forgiven des i morfusa. Z tego co słyszałem to kilka razy udawało im się bardzo dobrze prowadzić plemię i na początku serwera dobrze sobie radzili, jednak później zawsze coś się psuło i nie udawało im się ugrać świata. Czy tutaj im się uda? Zobaczymy, na pewno mają jeden z najlepszych startów i obecnie nic nie wskazuje na to, żeby miało iść im gorzej.
Ocena: 8/10

NP -
Jednoczłonowe mocno obijane plemię w centrum kontynentu k44, obecnie top3 obrońcy. Do tej pory bili się głównie z Hordą. Pytanie co wybiorą teraz, gdy plemię z którym mieli swoje główne utarczki w sumie upadło. Obecnie mają możliwość bicia jeszcze OPEN, lub dobijać pozostałości Hordy, jednak co dalej? Mogą stanąć po stronie koalicji piesków, lub przeciw. Pozycja bardzo niedogodna, sam jestem ciekawy jaką decyzję podejmą i jak sobie poradzą.
Ocena: 2.5/10

OPEN -
Po rozpadzie Hordy, część graczy utworzyła OPEN. Jak dla mnie kwestia kilku dni i znikną z mapy. Zamiast dogadać się/przejść do okolicznych plemion, lub pozostać w hordzie i współpracować razem, uznali że utworzenie ok. 20-25 osobowego składu będzie dobrym pomysłem. Przejmowani masowo przez plemię PIES i kąsane przez NP. Część graczy może jeszcze powalczy, lub co najwyżej przejdzie do plemion obok, resztę czeka pożarcie.
Ocena: 1/10

*H* -
O hordzie na tym świecie pozostaną już tylko legendy oraz pytania: czy psy wbiły im kosę? Zdania ekspertów są podzielone.
Dobrze prosperujące plemię z początku z dość dobrze ułożoną dyplomacją. Obecnie sytuacja ta sama co z OPEN. Mi jest ich szkoda i życzę im powodzenia na następnych światach.
Ocena: 1/10


Piesek - Plemię, na ćwiartce które na papierze prawdopodobnie zawiera najlepszy skład. Drugie największe plemię na ćwiartce zaraz po klasyku - 3 człony dopchane praktycznie do maxa, z czego dużo osób to doświadczeni gracze, którym udało się osiągać większe i mniejsze sukcesy na poprzednich światach.
Jak to Pacik sam nazwał jego pieski to mieszanina wielu plemion, ale czy wytworzą oni z tego mieszankę wedlowską i pozamiatają wszystko dookoła, czy będzie to prawdziwy kogiel-mogiel i cyrk na kółkach to się okaże. Największym minusem tej ekipy jest położenie, jednak dogadali się z większymi plemionami prawie wszędzie dookoła - 5członowy klasyk, 2 członowe ciach, 2 członowe tryb oraz 3 członowe elite (razem 15 członów - robi wrażenie!!!!). Ja pieski nazwę: Mój były ponowiec, niedoszły sojusznik, a przyszły wróg. Zostaje mi życzyć im powodzenia i żeby dali nam fory.
Ocena: 7/10


NwK - Plemię prowadzone przez nieudaczników, chłopy na strzała i totalne nooby. Ich nazwa jest adekwatna do tego jaka panuje u nich atmosfera. Jedno z najgorszych położeń ze wszystkich plemion po rozłożeniu wstępnym. Plemię zbudowane głównie z części graczy NBNW ze 156 i kobry (htfu, celowo z małej). Mimo słabego położenia, dla większości plemion było na rękę się z nimi dogadać, więc prawie miesiąc serwera a te nooby jeszcze żyją. Do tej pory głównie bitki ze zjedzonymi już smerfami oraz plemieniem KLASYK. Za rogiem szykuje im się wojna z wielkim Pacikiem i jego koalicją, także zobaczymy jak sobie poradzą. Ja nie trzymam za nich kciuki i mam nadzieje że padną jak najszybciej bo wakacje idą ez. A po za tym to plemię to Top10 kosowników servera, pozdro dla svera.
Ocena: 1/10


Klasyk - Największy bydlak w okolicy. Zajmują obecnie najwięcej terenu na ćwiartce, jednak nie są mocno zagęszczeni. Mimo dobrego położenia i zajęcia dużej części obrzeży nie dogadali się z najbliższymi plemionami, które uznały, że KLASYK będzie dla nich dobrym celem na rozwój i dostanie się na obrzeża. Szczerze to się nie dziwię bo KLASYK rekrutowało praktycznie wszystko co było bez plemienia. Jesteś na k44 i szukasz plemienia? Myślę że spełniasz już wymogi rekrutacji. Toczą wojnę głównie z plemionami: Zadyma oraz NwK, gdzie wychodzą na minus. Wojna piesków z NwK pozwoli klasykowi na utrzymanie się trochę dłużej, jednak myślę że to kolos na glinianych nogach i prędzej czy później padną, tym bardziej że szykuje się dla nich prawdopodobnie niezbyt ciekawa informacja ;)
Ocena: 4/10

Mój typ do wygrania ćwiartki:
Zwycięzca wojny NwK vs Pieski, lub Elite jeśli zdecydują się na rozwój na lewą stronę mapy, a nie na prawą.
Kluczowe plemiona: BR, CIACH, KLASYK
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

bartezFCB

Łucznik
Wynik reakcji
1.076
Rozumiem, że Pieski mają jedynie front NWK na około mając sojusze? Ktoś tam chyba po wojaku robił dyplomacje.

Totalnie bez sensowne ruchy pchać się jeszcze bardziej w centrum, ale można chociaż wskazać kto nie wygra świata.

Nobow z NWK to już na wstępnym skreśliłem więc mi tu nie gadaj o położeniu jeszcze te potężne kosowanie Piesków i Sverow tragedia.
 

Kurumii

Topornik
Wynik reakcji
186
Rozumiem, że Pieski mają jedynie front NWK na około mając sojusze? Ktoś tam chyba po wojaku robił dyplomacje.

Totalnie bez sensowne ruchy pchać się jeszcze bardziej w centrum, ale można chociaż wskazać kto nie wygra świata.

Nobow z NWK to już na wstępnym skreśliłem więc mi tu nie gadaj o położeniu jeszcze te potężne kosowanie Piesków i Sverow tragedia.
To mało wiesz bo nie mamy tylko wojny z nwk:)
 

Morfus

Topornik
Wynik reakcji
240
Bardzo fajna analiza!
W ciekawy sposób przedstawiłeś podział sił naszej ćwiartki, z zaciekawieniem będę przyglądał się kilku konfliktom.

Muszę jednak odnieść się do słów nt mojego plemienia, bo jest to kolejna analiza, która porusza ten wątek.
Ustawienia świata są jakie są, trzeba było nieźle natrudzić się, żeby sprowadzić graczy w pożądane miejsce. Nie będę się na ten temat rozwodził z oczywistego względu, natomiast uważałbym z przyklejaniem komukolwiek na tym świecie miana 'łapanki' (no, może za wyjątkiem niektórych plemion).

Niemniej czekamy na analizę pozostałych części świata :)
 

Wretched Egg

Topornik
Wynik reakcji
12.261
Dzisiaj mam jeszcze trochę czasu to cyknę od razu kolejną ćwiartkę, po szybkiej ankiecie wygrała ćwiartka południowo-zachodnia, dzięki czemu mamy już cały zachód. Obecnie nie bardzo interesuję się dyplomacją reszty ćwiartek także tutaj bardziej będę analizował z mapy.

Ćwiartka nr 2. Południowy-zachód

Mapka robiona na dzień 31.05.2022:

lewadolna.png

BR - Tak samo jak w opisie poprzedniej ćwiartki:
Jedno z najnowszych tworów na ćwiartce. Położenie wyborowe, są największym plemieniem na nowo powstających dwóch kontynentach k43/k53. Ich pozycja jest na tyle dobra, że większość plemion z tego rejonu będzie chciało się z nimi dogadać, bo stanowią fajne zaplecze deffowe. Obecnie raczej bez większych wojen, przejmują sobie na spokojnie barbarki i okolicznych graczy bez plemienia. Patrząc na mapę mają w sumie dwie opcje - dogadać się głównie z LEB lub Klasykiem. (O LEB więcej w przyszłych ćwiartkach). Nicków praktycznie nie kojarzę, może parę, wiadomo że nie ruszyli razem na wstępnym więc jest to większość ludzi z rekrutacji. Jeśli tylko będą dobrze się rozwijać i dobrze poprowadzą dyplomację to mogą długo się utrzymać, lub w przyszłości po prostu sfuzjować się z jednym z okolicznych plemion.
Ocena: 4.5/10

[ U. ]
- 3 członowe plemię na południowym zapleczu kontynentu. Obecnie sobie chillują bombe i przejmują barbki razem z graczami bez plemienia. Zapowiada się prawdopodobnie wojna między nimi, a RWP. Obecnie wychodzą 1 wioskę na +. Patrząc na to, że mają 2,5 raza więcej graczy to są oni na wygranej pozycji. Dużo o tej ekipie nie mogę powiedzieć, bo w sumie to nikogo tam nie znam, zakładam że to jakieś lokalne plemię stworzone z rekrutacji. Mimo wszystko pozycja, albo pozwoli się im dogadać z większymi plemionami jak Erebor i LEB, albo zostaną przez właśnie którąś z tych 2 ekip wciągnięci bo będą te ekipy chcieć mieć obrzeża tylko i wyłącznie dla siebie.
Ocena: 3/10

RWP - Plemię prowadzone przez większości znanego i lubianego asza. Co tu dużo mówić, jak wyjdzie inaczej niż zawsze to się zdziwię xD W końcu jeszcze miesiąc i nowy świat, także dużo czasu żywota nie zostało, tym bardziej, że biją się z o wiele większym plemieniem Erebor + toczą bitki z . Pozdro aszu i trzymam kciuki, że kiedyś się uda pograć dłużej niż 2 miesiące, szacunek na pewno za co świat start na 1 człon.
Ocena: 2/10

ZPH!
- Taki odpowiednik WAR ćwiartki poprzedniej. Są wszędzie i nigdzie, pewnie jeszcze chwila i znikną jak Houdini. Głównie tracą wioski na rzecz plemienia Erebor, kto by nie brał darmowych wsi?
Ocena: 1/10

N_Z - Jednoczłonowe plemię z ciekawym położeniem. Ich pozycja na mapie może być albo zgubna, albo zbawieniem. Graniczą z większością plemion na tej ćwiartce, więc albo zostaną zamknięci i zjedzeni w przeciągu chwili, albo będą kluczowym plemieniem, z którym każdy będzie się chciał dogadać gdyby wynikła jakaś większa wojna na ćwiartce. Od tego jak poprowadzą dyplomację będzie głównie zależało na ile będą się liczyć w okolicy. Mimo wszystko obstawiam, że w przyszłości albo zostaną zjedzeni, albo z kimś się sfuzjują.
Ocena: 4/10

LEB - Przechodzimy teraz do top3 plemion, mimo że wszystkie z nich znajdują się bliżej centrum niż zaplecza. Pierwsza to leniwe bakłażanki pod dowództwem Kace Si? i Elivo. Jeden z głównych faworytów serwera. Jedno z lepszych o ile nie najlepsze położenie po rozlosowaniu wstępnym. Dobrze obsadzona ekipa, sporo ludzi znam z tej ekipy z dobrej strony i jakości gry. Dyplomacja poprowadzona bezpiecznie, jednak nie zamykająca rozwoju swoim graczom. Do tej pory ich głównym wrogiem było DSA, po którym przejechali się jak walec. Co planują dalej nasze kochane warzywka? Wspinaczkę po górach, czy może klasyczny wjazd w górę mapy? Tego dowiemy się w następnym odcinku :)
Ocena: 8.5/10

Erebor - Największe plemię na ćwiartce posiadające 4 człony. Ich głównym rozwojem było plemię Vandetta i DSA. Obecnie mają praktycznie autostradę na południowe obrzeża. Z taką masą myślę, że to tylko kwestia czasu aż na spokojnie sobie tam wlecą i obsadzą się na stałe. Najciekawszą decyzją tego plemienia będzie ich dalszy rozwój. Wojna z LEB o ćwiartkę czy pójście na wschód i walka między innymi z TI? Myślę, że w obu przypadkach byłyby to ciekawe starcia do oglądania z boku i czekam z niecierpliwością na co się zdecydują.
Ocena: 7.5/10

Zadyma
- Dość ciężkie położenie po rozstawieniu wstępnym. Mimo wszystko dobrze poprowadzona dyplomacja stawia ich w dobrej sytuacji.
Od dołu zabezpieczeni PoNem z plemieniem Erebor, od lewej sojusz z plemieniem LEB. Po rozpadzie plemion DSA i Vandetta mogą skupić się na spokojnie na rozwoju w stronę północno-zachodniej ćwiartki i przepychanie się na obrzeża przez teren plemienia KLASYK. Będą również głównym wsparciem dla plemienia NwK w wojnie z północnymi plemionami. W przyszłości mają dużo opcji i kierunków rozwoju, obecnie stanowią duże zagrożenie dla okolicznych plemion w połączeniu z LEB.
Ocena: 5.5/10

Mój typ do wygrania ćwiartki:
LEB+Zadymka/Erebor
Kluczowe plemiona: BR, N_Z,
 

Wretched Egg

Topornik
Wynik reakcji
12.261
Długo nie było czasu, żeby coś napisać ale wróciłem, wygrała ćwiartka prawa-górna.


Ćwiartka nr 3. Północny-wschód

Mapka robiona na dzień 15.06.2022:
mapka178.png


Tym razem pozwoliłem sobie pominąć mniejsze plemionka, bo obecnie dużo nie będą już znaczyć, raczej albo padną albo po prostu się sfuzjują z okolicznym większym plemieniem. PS. nie znam za dużo dyplomacji na tej ćwiartce, jednak parę smaczków jest.

Elite - Więcej o nich w analizie pierwszej ćwiartki. Jedynie zwiększam lekko moją ocenę. Rozwój dalej na bardzo dobrym poziomie, a ich pozycja pozwala im na to, że wszystkie plemiona z górnej połówki świata będą chciały mieć z nimi dobre relacje, a oni dzięki temu mogą sobie wybrać z kim będą chcieli się tylko dogadać i grać do końca świata.
Ocena: 8,5/10

BAD -
Biją się głównie z plemionami Terror oraz Leszcz. Z terrorem wychodzą na delikatny plus, natomiast z leszczami na delikatny minus. Mają ciekawą pozycję na mapie. Jako, że Terror już praktycznie upadł to dużo zależy od tego czy dogadają się z jednym z faworytów tej ćwiartki (Elite). Jeśli tak to mają dość wygodną pozycje, gdzie mogą walczyć praktycznie tylko z leszczami i przy okazji zajmować sobie obrzeża. Jeśli nie i np. Elite uzna, że chce razem z leszczami ich zjeść to pewnie kwestia paru tygodni i BAD może zawijać się na arkadie. Mimo wszystko i tak na papierze raczej są najgorsi z tej trójki plemion, także nie widzę ich w walce o wygranie świata.
Ocena: 5/10

Leszcz
- Dość mocno rozrzuceni na kontynencie i wymieszani praktycznie wszędzie z plemieniem XxX, z którym mają prawdopodobnie sojusz. Jeśli mają zamiar grać razem te 2 plemiona to stanowią największą siłę na tym kontynencie. Bardzo dobrze obsadzone plemię jeśli chodzi o nicki, sporo doświadczonych graczy. Do tej pory wojna z EVR, których praktycznie już skasowali. Słyszałem o ich sojuszu również pieskami, który ma polegać na zneutralizowaniu plemienia TRYB. Jeśli tak się stanie to będą to dla nich praktycznie darmowe wioski. Mimo średniego położenia startowego to wyszli z tej pozycji bardzo dobrze i są jednymi z faworytów do wygrania ćwiartki.
Ocena: 8/10

XxX -
Praktycznie mógłbym napisać to samo co o Leszczach. Mają natomiast lepszy dostęp do obrzeży niż leszcze oraz jakimś problemem(lub nie) mogą być ich gracze na k55, którzy albo będą w przyszłości spisani na straty, gdyby wynikła wojna iksom od południa, lub będą dobrymi diodami. Jako, że po mapie widać, że sprzeczka między nimi a Leszczami nie miałaby totalnie sensu i jedynie mogłaby zaprzepaścić jedną z tych dwóch ekip wygranie świata to uznaje ich jakby grali jako jedność, więc ocenię jednakowo ;)
Ocena: 8/10

EVR -
Powoli upadające już plemię, które dostaje bęcki od Leszcz + XxX. Prawdopodobnie dyplomacja nie poszła po ich myśli. Większość graczy pewnie zostanie za niedługo zjedzona, lub wciągnięta do okolicznych plemion, a szymekninja z ekipą będą planowali start na kolejnym świecie.
Ocena: 2/10


TRYB - Do niedawna większość osób się zastanawiała czy to ukryty człon psów, czy grają od początku razem i potem się sfuzjują bo przecież założyciele się znają. A tu klops, dowiadujemy się, że pieski wypowiadają im PoNa jak już nie są im potrzebni i prawdopodobnie podpisują się z Leszczami przeciwko nim. Kto by się spodziewał? Stawia to tryby w tragicznej sytuacji, nie widzę dla nich dużej szansy w przyszłej wojnie, gdzie będą zamknięci z paru stron tym bardziej w centrum bez żadnego zaplecza deffowego. Plemię, które mimo słabego położenia miało potencjał, jednak dyplo nie zagrało jak trzeba i prawdopodobnie za niedługo czekać ich już będzie tylko arkadia. Życzę powodzenia i trzymania frontu jak najdłużej, jednak szanse są marne.
Ocena: 3/10

Mój typ do wygrania ćwiartki:
Elite/XxX+Leszcz
Kluczowe plemiona: BAD

Jak się uwinę to prawdopodobnie dzisiaj, lub jutro ostatnia ćwiartka i szykuję się za statystyki świata :)
 
Ostatnia edycja:

Wretched Egg

Topornik
Wynik reakcji
12.261
Ćwiartka nr 4. Południowy-wschód

Mapka robiona na dzień 15.06.2022:
XD.png

TI -
Potężna masówka licząca obecnie 6 członów. Jedno z najlepiej obsadzonych składów z początku jeśli chodzi o nicki. Do tej pory wojny wygrane bez przeszkód, gdzie albo po prostu pokonywali swoich wrogów albo fuzjowali do siebie część osób, a resztę zjadali. Obecnie mają dogodną pozycję do tego by zamknąć z 2 stron i zacząć zjadać np. JZM, lub FANÓW i ruszać po łatwe obrzeża. Prawdopodobnie jedyne plemię w tej chwili, które przez swoją masę może zamknąć swoją ćwiartkę w pojedynkę, niżeli we 2 lub kilka plemion. Jedynym sensownym sojusznikiem dla nich patrząc na mapę byłoby BKB, z którymi zamknięcie tej ćwiartki byłoby w ogóle już szybką sprawą. Pytanie tylko czy obecna masa da im mocną przewagę na dłuższą metę czy będzie ich zgubieniem, wiadomo jak to wygląda gdy jest sporo warzywniaku w plemieniu. Jeśli szybko nie wytną warzyw i nie zredukują się to mimo obecnie prawdopodobnie bycia największym faworytem tego świata słabe ogniwa mogą pociągnąć ich do przegranej.
Dałbym 8,5, ale Brika patrzy to dam 9
Ocena: 9/10

KUCE -
Małe dwuczłonowe plemię położone na wschodnich obrzeżach ćwiartki. Patrząc na ich pozycje to nie mają innego wyboru niż dogadać się z BKB i sfuzjować się z nimi. Jeśli na to nie przystaną prawdopodobnie BKB zje ich prędzej czy później. Innej opcji tu nie widzę i rozpisywać się też nie ma co.
Ocena: 2.5/10


WR - Tutaj podobna sytuacja jak z KUCAMI, jednak mimo wszystko mogą być kluczowym elementem do walki przeciwko TI, jeśli by na takie coś przystali. Mają opcję albo dogadać się z TI (może zostać ich 7 członem? :D), lub dogadać się z JZM+FANI przeciwko TI, dzięki czemu człony, które są na obrzeżach TI, miałyby lekki problem w niektórych miejscach, gdzie byliby otoczeni z dwóch stron przez wroga. Co wybiorą? Sam jestem ciekawy ^^
Ocena: 3.5/10


FANI+JZM - Do tej pory mocno dostawali w wojnie od plemienia IDK, które się rozpadło, jednak dużo z tych graczy przeszło do TI. Wychodzą też na minus w walce z plemieniem BKB. Jeśli nie dogadają się z chociaż z WR to pewnie skończą jak Fnatic w playoffach z G2 w lidze legend. Dogadanie się z BKB dałoby również im dużą szansę na stworzenie mocnej przeszkody dla TI. Mimo wszystko jak dla mnie jeśli nie dogadają się z kimś to są spisani na straty.
Ocena: 4.5/10


BKB - Kluczowe plemię nie tylko dla tej ćwiartki. Ja widzę dla nich parę scenariuszy które wymyśliłem i każda z tych opcji jest ciekawa:
1. Dogadanie się z TI i zgarnięcie szybkiej ćwiartki we 2.
2. Dogadanie się z FANI+JZM i próba przeciwstawienia się TI.
3. Podpisanie ponów na tej ćwiartce, żeby plemiona same się wybijały i ruszenie na XxX, gdy ich sojusznik zajmować się będzie plemieniem TRYB.
4. Zjedzenie dalej obrzeży (KUCE) i zgarnianie pewnie darmowych wiosek od FANI+JKM nie dogadując się z TI.
Każda z tych opcji ma swoje plusy, minusy i ryzyko w podjętej decyzji. Plemię ma na pewno wartą uwagi pozycję i może trochę namieszać.
Ocena: 7/10


Mój typ do wygrania ćwiartki: TI
Kluczowe plemiona: BKB/WR
 
Wynik reakcji
7
Za 18 dni przypadnie 100 dni istnienia świata. Może podsumowanie twojej analizy. Co się sprawdziło, a co nie. Fajnie byłoby aby wspomnieć tych ,którzy zostali już pokonani.
 
Do góry