Analiza

hyzio12

Zastępca Witacza
Wynik reakcji
719
Później wrzucę tutaj analizę bez dyplomacji jeśli są jakieś znane każdemu możecie wrzucić w poście reszta która nie jest nikomu znana i nie będzie tu podana nie będę brał pod uwagę z racji tego, że nie każdy musi wszystko wiedzieć i popatrzę pod względem położenia i ew. Frontów długo dystansowych. Może nie być ona pięknie napisana ale będzie
 

hyzio12

Zastępca Witacza
Wynik reakcji
719
Witam graczy! <luzik><luzik><luzik>
Zacznę od lewej strony mapki ( nie będzie podziały na kierunki czy kontynenty są plemiona co znajdują się na kilku kontynentach)

Pod młot idzie na początek plemię: Szalone Łotry Agenta Wygi Asza
w skład wchodzą dwa człony ( a przynajmniej na to wskazuje opis ) SŁAWA & $ŁAWA
Znajdują się oni na K45 na części obrzeży graniczą od południa z Bellum od strony centrum/wschodu z plemieniem Głód , Puk oraz Sezam
od strony pbrzeży graniczą z .N. , LO oraz O.R.K
Pozycja na mapie bardzo dobra obecnie nikt nie skczę na obrzeża chodź powoli powstają tam plemiona nie wydają się dużym zagrożeniem. Większe zagrożenie może czekać na nich z południa gdzie linia frontu z Bellum wynosi co najmniej 50 pól. Plemieniem dowodzi aszxqw92 czyli stary wyjadacz plemion który dość często lubi tworzyć nowe projekty z nowymi ludźmi szczerzę grywam na światch bezfarmienia nie kojarzę większości ludzi może i to zaleta może i wada na temat składu ciężko się wypowiedzieć ale napewno minusem są ludzie z tzw " łapanki ". Obecnie pozycję mają dobrą z mapy nie znikną szybciej niż w ciągu 2 miesięcy.

Czas na drugie plemię O.R.K
Jest to plemię jednoczłonowe zajmują kawałek obrzeży zaraz obok SŁAWA oraz na plecach plemienia SEZAM taki mały niestety jak na dzisiejsze realia bez dobrze poprowadzonej dymplacji będą musieli się spakować chodź mogli by skillowo wygrać zjedzie ich masa. Myslę,że minimum utrzymają sie 3 tygodnie.
Z minusów które już widać przeskakują za nich sezamki czyli może wyjść z tego kanapka lub mogą stać się ziarenkiem sezamu na bółce i znikać.

Idziemy dalej Plemię Sezam & Plusz & Misiak & SSS składające się z 4 członów.
Pozycja na mapie od południa sąsiadują z Pukami/głód od obrzeży z plemieniem O.R.K , zachodu z SŁAWA oraz od wschodu z plemieniem SaiL
Jak narazie pozycja na mapie robi się mniej ciekawa iż dostep do obrzeży zabrało O.R.K i plemię SaiL chodź przeskoki nad plemię O.R.K są widoczne zapewne jest to ich targetem bo łatwiej przejąć obrzeża bronione przez jeden człon. Skład ekipy znany chodź dużym plusem jest to ,że obrzeża mają bliżej niż PUK z którym wojna jest głośna ( na FO ) na dłóższą mete mają z tym przewagę ale przez ciągłą wojnę mają wolniejszy rozwój niż plemiona odcinające się od wojny z topowymi plemionami. Przetrwają min. Miesiąc .

Następnie plemię PUK min. 5 członów
Dośc spora "masówka" jak na obecny moment znajdują się pod Sezamkami w strefię Centrum wymieszani z głód oraz od wschodu z plemieniem NIC gtaniczą od południa z Arbuzami oraz od wschodu częściowo z plemieniem Bellum oraz Sława. Droga do obrzeży zamknięta sytuacja nie wygląda ciekawie nie wiem jak wygląda dyplomacja wiem,że biją się z Sezamkami. Wojna z Sezamkami na ogromny wpływ na powolniejszy rozwój ( tworzenie linii deffa itp )
Patrząc na mapę przetrwają min. 1 miesiąc ale brak obrzeży przekreśla ich szanse chodź może powolną drogą lub dyplomacją uda im się tam dostać .

Plemię GŁÓD składa się z 2 może 1,5 człony
Wymieszani pomiędzy PUK i częściowo graniczą z Sława i Bellum. Sytuacja na mapie wygląda kiepsko brak obrzeży brak graczy zbitych w "Kulkę " wymieszani i to w sumie tyle. Utrzymają się min. tydzień tutaj największa rolę gra dyplomacja z racji iż plemię małe i na dodatek rozsiane pomiędzy innym gigantem pod względem członów.

Wróćmy na północ gdzie znajduje się na obrzeżach plemie SaiL 1 składa się ono z 5 członów też muszę powiedzieć,że masówka ale położenie mają fenomenalne chodź pewnie część z graczy z łapanki zajeli bardzo ładnie obrzeża granicza z Sezam/ GO/ GRAM oraz OZIKI na obrzeżu nie ma jakiś wyróżniających się plemion za tem pozostaje gra dyplomacją i wybór lub przymus swojny z danym plemieniem pozycja jedna z lepszych. Zobaczymy ich napewno w następnym roku :)

Kolejne plemię GRAM mają 3 człony
Od obrzeży mają plemię SaiL które zamyka im tą drogę odzachodu plemię Nic minimalna granica z plemieniem SEZAM oraz długa granica i minimalne wymieszanie z plemieniem -WiP-. Sytuacja na mapie słaba zablokowane obrzeża pozostaje albo walka albo dogadanie się jeśli pójdzie to w stronę walki nie wytrzymają długo no ale min. 3 tygodnie jeszcze ich zobaczymy

Plemię -WiP-
w sumie są w środku zaraz pod gram obrzeża zablokowane graniczą z mocnymi plemionami z P!, GO, JUTRO od południa od zachodu z Arbuzami i NIC wymieszani z plemieniem GRAM na granicy Północy oraz graniczą z Plemieniem SaIL. Bardzo dużo granic i możliwości dyplomatycznych jak i również ew. wojen czy nawet kos pozycja jedna z gorszych a możlwe,że najgorszych według mnie . Zobaczymy ich jeszcze przez tydzień napewno ale do nowego roku raczej nie posiedza no chyba,że zagrają mistrzostwo dyplomatyczne :)

Na koniec pierwszej części zawita jeszcze plemię *DA* nazywane przezemnie ARBUZY
pozycja również kiepska są na każdej Ćwiartce i w samym centrum świata zagrywka dyplomatyczna jedyny ratunek do obrzeży musi ich ktos puścić bo daleka droga poprzez wojny raczej nie dotrwają do nowego roku. Graniczą z Wieloma plemionami między innymi. Jutro Bellum NIC GÓŁ PUK

Oceny względem pozycji NA MAPIE
SŁAWA 6 ( pozycja dobra ale ludzie w sporej ilości z łapanki )
O.R.K 4,5 ( obrzeża lepsza pozycja niż gniotka w centrum pozycja dyplomatyczna otwarta ale sami nie dadzą rady )
SEZAM 5,5 ( pozycja napewno dobra ale ciągłe walki spowalniają rozwój i zajmowanie cennego obrzeża chodź powoli następują przeskoki za O.R.K ale to nadal śladowe ilości
PUK 3 ( kiepska sytaucja jeśli chodzi o obrzeża wymieszani z GŁÓD i NIC wojna z Sezamami brak dostępu do Obrzeży ) jak na taką masę daje 3
GŁÓD 1,5 ( sytaucja tragiczna rozrzuceni gracze na dodatek wymieszani z PUK )
SaiL 9 ( sytaucja wyśmienita rozgrywanie kart i dyplomacja w ich rękach )
GRAM 3 ( sytaucja nie kolorowa bardzo dużo granic z innymi plemionami )
-WiP- 1 ( najgorsza sytaucja z wymienionych plemion graniczą z taką liczbą plemion,że trzeba czarować w dyplomacji )
*DA* 1 ( środek jak to środek ma najgorzej no ale ktoś tam musi być )

druga część niebawem podobnie jak tu w ostatniej będzie podana topka która według mnie przetrwa i kiedy reszta przypuszczalnie padnie .
pozdrawiam sory za błędy itp

Jeśli się komuś nie podoba to trudno moje zdanie.
 

Bombuś

Chłop
Wynik reakcji
49
analiza spoko, brakuje Ci tylko informacji ile konkretne plemiona faktycznie mają członów ;) - wtedy ta analiza mocno by się różniła :D
 

hyzio12

Zastępca Witacza
Wynik reakcji
719

PacikW

Lekki Kawalerzysta
Wynik reakcji
919
Prorocza wizja, ja na tym świecie ani sekundy nie będę już dzisiaj oddaje wioski XD
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Do góry