Ćwiartka Północno-Wschodnia
I znowu zaczynamy od kolosa
-------------------------------
=GNG=
Mapka:
Jeśli chodzi o pozycję na mapie czy sposób w jaki prowadzą dyplomację, można wręcz że plemię jest odbiciem lustrzanym NORTH
Wąska linia frontu na zachodzie. zerwali PONA z DAKOTĄ, ale to chyba bardziej miało na celu tylko większą ekspansję i poszerzenie już i tak bardzo rozległych obrzeży
Nie wiem co ich łączy z MUCIAmi, niestety zarówno Pabaa jak i KaroM nie dali mi informacji o ich dyplomacji, nie chciałem strzelać, ale że granicę mają krótką, to uznałem że zostawię ich przynajmniej narazie neutralnych

Plemię znane z dość krótkich epizodów na światach ma niepowtarzalną okazję ugrać na tym świecie coś więcej, jednak czy starczy im zaparcia, czy mają na tyle zaufanych i sprawdzonych graczy? W mojej ocenie jedna z największych niewiadomych tego serwera
-------------------------------
AK
Mapka:
W obecnej sytuacji mogę napisać tylko to co podpowiada mi mapa

Praktycznie zerowy front z MUCIAmi na północy, od południowo wschodniej części MUCI oddziela ich bufor w postaci Michałków
Po rozmowie z Iwcią, poprosiła mnie tylko, bym oficjalnie powiedział że aslaan nie gra na tym świecie a już na pewno nie zarządza plemieniem
Nie chcę strzelać, nie chcę zgadywać, ale w mojej ocenie plemieniem zarządza Iwcia oraz Kogzy (kolejność przypadkowa)
Przy obecnej dyplomacji hmm... AK ma swobodny wybór kierunku rozwoju i nie zamierzam nawet spekulować w którą stronę zdecydują się pójść
-------------------------------
Mich!
Mapka:
Plemię ściśnięte między 3 kolosami, nie odpuszcza i z samej tylko dyplomacji, można wnioskować że próbują dostać się na swój kawałek obrzeży

Grajków mają ogarniętych, nie wiem na ile elastyczna czy trwała jest ich dyplomacja, ale no niestety ze swoim położeniem Szaprii musi naprawdę się gimnastykować...
Plemię za blisko mojej granicy bym pisał o ich szansach itp.. zostawiam to Waszej ocenie
-------------------------------
MUCIA
Mapka:
Plemię bardzo blisko obrzeży, ale ze sporą ilością wrogów..
Pozycję mają dobrą, dyplomacja myślę że mogłaby wyglądać lepiej, ale podobnie jak w przypadku Mich, nie zamierzam się nad tym rozpisywać bo plemię puka do naszych drzwi

zostawiam to Wam
-------------------------------
soon
Mapka:
Kolejne plemię centralne, powstałe po przejęciu przez Sayiida władzy po Paciku
Dość mocno obite przez AK, znalazło sposób by się z nimi dogadać

Mają 1 wojnę z plemieniem XD ale podobnie jak w przypadku BadV, nie daję im dużych szans na większą rolę w późniejszym etapie gry, no chyba że.... dyplomatycznie coś przestawią, ale myślę że będzie im naprawdę ciężko
Koniec części 2
Część 3 będzie dość okrojona, z uwagi że jak powiedziałem na początku.. to moje podwórko, nie chcę mówić co i jak, żeby nie było że jestem nieobiektywny
To zaczynamy:
-------------------------------
-90-
Mapka:
Są i się jeszcze trzymają, o dziwo
-------------------------------
MOON
Plemię MOON, za wiele nie powiem, co najwyżej przeanalizuję mapkę

Sojusze skierowane głównie w jeden front, -PD-
Dość fajna pozycja do kolonizacji obrzeży, co będzie dalej, czas pokaże
-------------------------------
-PD-
Mapka:
Plemię w Ogniu, myślę że inaczej określić tego nie można
Potężne fronty otaczają ich z każdej strony
Ekipa mocna, skreślać ich nie można, ale czy dadzą radę?
tutaj można tylko mówić o jakichś próbach dyplomatycznych, ale to już nie moje zadanie, że tak powiem... jesteśmy za blisko bym mógł się wypowiadać
-------------------------------
Jeśli ktoś będzie miał ochotę przeanalizować poszczególne plemiona z ćwiartki i chciałby użyć moich mapek, nie widzę żadnego problemu
Koniec części 3
Bez większych wstępów, zaczynamy część 4
-------------------------------
XD
Mapka:
Ostatni sąsiad, dlatego od nich zaczynam

2 fronty
Plemię centralne, co będzie przy 90 dniu, nawet gdybym miał przypuszczenia/podejrzenia, nie powiem

Zostawiam to Wam
-------------------------------
KRECIKI
Mapka:
Sojusz z XD
Sojusz z WITAMY
Cała reszta w ogniu

Co tu dużo mówić... przed 90 dniem bardzo moim zdaniem niestabilna ekipa...
Mieszanka rodowitych Krecików, kartonów oraz niedobitków z -X-
czy mają szansę wyklarować zaufany skład na 90 dzień?
Moim zdaniem nie..
Do tego dochodzi pozycja centralna, która również nie ułatwia im organizacji
myślę że plemię ma szansę dotrwać do 90 dnia, ale dalej staną się po prostu zapychaczem..
-------------------------------
WITAMY
Mapka:
Wojna z -PD-
Wojna z ID
z rozmów z dyplomatą dowiedziałem że są w bardzo ścisłym sojuszu z plemieniem LzL, ale czy ten sojusz przetrwa próbę 90 dnia?
zobaczymy

Pozycja na kolonizowanie obrzeży jest, ale przez dyplomację ukierunkowaną, niestety trochę okrojona
Jeśli chodzi o samo plemię.. przetrwali pierwszą próbę i wojnę z -X-
W mojej ocenie jedna z mocniejszych ekip serwera
-------------------------------
ID
Mapka:
Największe pod liczbą wiosek i powierzchni plemię na świecie, swoim położeniem można powiedzieć że oskrzydlili całą południowo-zachodnią ćwiartkę
Fronty z WITAMY i Krecikami
Podobnie jak przy mapce z MEH, jest tuaj błąd, ale nie chcę odkładać analizy na kolejne poprawki więc tylko napiszę, że fioletowa plama na północy, powinna być jasno niebieska

Ekipa mało dla mnie znana, mają fajną pozycję do kolonizacji naprawdę dużego połatu obrzeży, aleeee w mojej ocenie nie przetrwają próby czasu, żeby nie powiedzieć że 90 dzień może być dla nich dniem sądu... zobaczymy
Koniec części 4
