3LK w farmie/ ginący zwiad w ataku w dziwnych okolicznościach

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser194511
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser194511

Guest
Autor filmiku
(6:10) twierdzi i ma na to (6:21) screen że 3 lk przy szczęściu -25% i murku 1 nie ginie żaden lekki (co prawda pozostałe rzeczy ukryte ale niech będzie). Tak samo twierdzi w rozmowie ze mną i na dodatek usłyszałem, że również zwiad potrafi ginąć w ataku w dziwnych okolicznościach a obie te rzeczy zależą od ustawień świata/czasu świata. Zawsze myślałem, że tak być nie może i nie jest. Nawet przed chwilą sprawdziłem światy 104,106,108,112,114,116,118 i tam takie rzeczy się z lekkimi nie działy w symulatorze.. Także jeśli jest ktoś mi w stanie to wyjaśnić to będę ogromnie wdzięczny. Poniżej rozmowa dla wyjaśnienia kontekstu i tego o co pytam.

Adican 15.06. 14:45
Witaj, jesteś pewien?
https://pl116.plemiona.pl/game.php?screen=place&mode=sim&simulate&att_benefits=[]&def_benefits=[]&att_light=3&def_wall=1&att_flag=0&def_flag=0&moral=100&luck=-25

Imperactive 15.06. 17:06
tak,
problem jest taki ze to zalezy od swiata/wieku swiata.
Gdy te są mlode, 3lk wysyarczy potem ustawienia sie zmieniaja a moje poradniki sa wlasnie na tamten etap gry :)

Imperactive 15.06. 17:09
sytuacje mozna bardzo latwo porownac do 1zwiadu
na niektorych światach na poczatku 1 zwiad na wioske pada - trzeba wyslac minimum 4. Dopiero gdy ludzie sie odpowiednia rozwiną, support wlacza ze mozna wysylac 1 zwiad
tak samo tutaj - by ulatwic farmienie na poczatku przy 3 lk nic nie ginie potem ginie 1 a potem znowu nic :)
zobacz sobie na swiatach.
na 112 juz chyba jest taki etap ze 3lk nir ginie i na 118 powinno byc tak samo chociaz nie sprawdzalem

Imperactive 15.06. 17:11
ale o tym opowoem gdy przejde do kolejnego etapu rozgrywki :)

Adican 15.06. 22:55
Sprawdziłem przed chwilą na świecie 104,106,108,112,116,118 i na każdym z nich przy szczęściu -25% i murku 1 ZAWSZE 1 lk ginie. Sprawa ma się inaczej gdy mamy kilkustopniową technologię ale takie ustawienia raczej są na światach bez farmy O jakim ginięciu zwiadu mówisz? Zwiad ma prawo zginąć tylko jeśli obrońca również ma zwiad, a to ile ginie zależy od tego ile ma obrońca zwiadu (na niektórych światach jeśli maja po tyle samo całość agresora ginie, na innych potrzeba by obrońca miał 2x tyle co agresor by agresorowi całość zginęła). Jeśli zwiad ginie gdy obrońca nie ma zwiadowców to to jest błąd i bug gry.. Podaj jakieś konkretne przypadki albo z którego świata jest ten screen z 3lk.

Imperactive 15.06. 23:10
to troche nie tak.
Wszystko zalezy od swiata i jego wielu.
Screen byl ze swiata 112 robiony 2 tygodnie temu.
na 116 lk nie padaly jakis miesiac temu.
Odnośnie zwiadu to ustawienie chyba ze swiata 112 o ile sie nie myle, poprostu padał bez obtoncy w postaci zwiadu w innym miescie a po miesiacu gry czy 1.5 to wyłączyli.
Dosyć płynny temat :)

Adican 15.06. 23:11
1 zwiadu padał gdy obrońca nic nie miał w wiosce? Widziałem kiedyś taki jeden screen ale myślałem że to bug gry

Imperactive 15.06. 23:12
tak, padał
przy ataku 2bialych padał też jeden
przy 3 tez jeden a dopiero przy 4 wszyscy wracali

Imperactive 15.06. 23:13
ustawienia zmieniaja sie razem z wiekiem swiata :)

Adican 15.06. 23:15
I na innych światach jest tak samo?

Imperactive 15.06. 23:20
nie, to bylo tylko na jednym
 

DeletedUser194511

Guest
Dobra już nieważne :p kmic mi wyjaśnił
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Status
Zamknięty.
Do góry