DeletedUser9034
Guest
Witajcie.
Jest już jedna ankieta o Rycerzu, zaproponuję moje rozwiązanie levelów Rycerza, którego osobiście przezywam"blaszakiem"
Wg mnie ciekawą opcją dla rycka jest to, aby były 3 poziomy jego budowy i z każdym poziomem (oczywiście odpowiednio drogimi) rosła jego prędkośc marszu liczona na 1 pole.
Poziom Pierwszy: Rycerz idzie z taką prędkościa jak jest teraz i kosztuje tyle co obecnie .
Poziom Drugi- np 25000 każdego surowca skraca prędkośc przechodzenia przez jedno pole, o jedną minute w porównaniu do LVL 1
Poziom Trzeci - koszt 50000 każdego surowca- skraca prędkośc przechodzenia przez jedno pole, o dwie minuty w porównaniu do LVL 1
Dlaczego szybciej?
W dalszym etapie gry takie rozwiązanie może się przydać dla posiadacza większej ilości wiosek, jeżeli chce przesłac obronę z wioski obronnej na kraniec swojej "posiadłości"
Pozdrawiam 123sl
Jest już jedna ankieta o Rycerzu, zaproponuję moje rozwiązanie levelów Rycerza, którego osobiście przezywam"blaszakiem"
Wg mnie ciekawą opcją dla rycka jest to, aby były 3 poziomy jego budowy i z każdym poziomem (oczywiście odpowiednio drogimi) rosła jego prędkośc marszu liczona na 1 pole.
Poziom Pierwszy: Rycerz idzie z taką prędkościa jak jest teraz i kosztuje tyle co obecnie .
Poziom Drugi- np 25000 każdego surowca skraca prędkośc przechodzenia przez jedno pole, o jedną minute w porównaniu do LVL 1
Poziom Trzeci - koszt 50000 każdego surowca- skraca prędkośc przechodzenia przez jedno pole, o dwie minuty w porównaniu do LVL 1
Dlaczego szybciej?
W dalszym etapie gry takie rozwiązanie może się przydać dla posiadacza większej ilości wiosek, jeżeli chce przesłac obronę z wioski obronnej na kraniec swojej "posiadłości"
Pozdrawiam 123sl
Ostatnio edytowane przez moderatora: