DeletedUser48602
Guest
#234 Szybkie
Początek: sobota, 2009-08-08 08:00
Koniec: sobota, 2009-08-08 14:00
Opis: Ochrona trwa 15 minut.Brak rycerza oraz koscioła, szlachta nie podbija wiosek. Runda typu CAT. Dla top 1 3 pp.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Kolejka budowy: Tak
#235 Szybkie
Początek: sobota, 2009-08-08 16:00
Koniec: sobota, 2009-08-08 22:00
Opis: Styl podobny do swiata classic. Limit gracyz w plemieniu 1 osoba. Brak mozliwosci wysyłki wojska i surowców do innych graczy.Ochrona trwa 10 minut dla top 1 ,3 pp.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Kolejka budowy: Tak
#236 Szybkie
Początek: sobota, 2009-08-08 23:00
Koniec: niedziela, 2009-08-09 05:00
Opis: Ochrona trwa 5 minut. Kosciół i rycerz w grze.aktywne zastepstwo.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Kolejka budowy: Tak
#237 Szybkie
Początek: niedziela, 2009-08-09 08:00
Koniec: niedziela, 2009-08-09 13:00
Opis: Brak ochrony,Runda LAN [gracze z jednego ip moga grac, nie tyczy sie to tego samego komputera].Szlachta idzie najdalej 20 pól.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Kolejka budowy: Tak
#240 Szybkie
Początek: niedziela, 2009-08-09 14:00
Koniec: niedziela, 2009-08-09 18:00
Opis: Liczba graczy w plemieniu 1 osoba.Brak rycerza i koscioła, Wsparcie mozliwe tylko do człoków własnego plemienia. Wysyłka surowców zablokowana. Dla top 1 nagroda 5pp.. Brak ochrony. Runda typu CAT
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Kolejka budowy: Tak
#241 Szybkie
Początek: niedziela, 2009-08-09 18:30
Koniec: poniedziałek, 2009-08-10 02:00
Opis: Styl gry podobny do świata classic.Ochrona trwa 5 minut. Runda NO RULES[BRAK ZASAD]
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Kolejka budowy: Tak
#242 Szybkie
Początek: poniedziałek, 2009-08-10 10:00
Koniec: poniedziałek, 2009-08-10 18:00
Opis: Runda typu LAN.Limit graczy w plemieniu 3 osoby. Brak mozliwości opuszczenia plemienia. Wysyłka surowców zablokowana.Wsparcie wojskowe mozliwe tylko do członków wlasnego plemienia.Ochrona trwa 30 minut. Dla najlepszego plemienia nagroda [po 3 pp]
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Kolejka budowy: Tak
#243 Szybkie
Początek: poniedziałek, 2009-08-10 20:00
Koniec: wtorek, 2009-08-11 02:00
Opis: Brak ochrony rycerza i koscioła oraz łucznika..Technologie jak na św 1.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Kolejka budowy: Tak
#244 Szybkie
Początek: wtorek, 2009-08-11 08:00
Koniec: wtorek, 2009-08-11 13:00
Opis: Ochrona trwa 5 minut. Szlachta idzie najdalej 15 pól.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Kolejka budowy: Tak
Rundy są sssuuuperowe.Dziękujemy ci Drubens!!
Runda NO RULES (jak się nie mylę jest kilka zasad = przynajmniej tak było na koniec wakacji.
Miłej gry z mojej strony!
Początek: sobota, 2009-08-08 08:00
Koniec: sobota, 2009-08-08 14:00
Opis: Ochrona trwa 15 minut.Brak rycerza oraz koscioła, szlachta nie podbija wiosek. Runda typu CAT. Dla top 1 3 pp.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Kolejka budowy: Tak
#235 Szybkie
Początek: sobota, 2009-08-08 16:00
Koniec: sobota, 2009-08-08 22:00
Opis: Styl podobny do swiata classic. Limit gracyz w plemieniu 1 osoba. Brak mozliwosci wysyłki wojska i surowców do innych graczy.Ochrona trwa 10 minut dla top 1 ,3 pp.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Kolejka budowy: Tak
#236 Szybkie
Początek: sobota, 2009-08-08 23:00
Koniec: niedziela, 2009-08-09 05:00
Opis: Ochrona trwa 5 minut. Kosciół i rycerz w grze.aktywne zastepstwo.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Kolejka budowy: Tak
#237 Szybkie
Początek: niedziela, 2009-08-09 08:00
Koniec: niedziela, 2009-08-09 13:00
Opis: Brak ochrony,Runda LAN [gracze z jednego ip moga grac, nie tyczy sie to tego samego komputera].Szlachta idzie najdalej 20 pól.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Kolejka budowy: Tak
#240 Szybkie
Początek: niedziela, 2009-08-09 14:00
Koniec: niedziela, 2009-08-09 18:00
Opis: Liczba graczy w plemieniu 1 osoba.Brak rycerza i koscioła, Wsparcie mozliwe tylko do człoków własnego plemienia. Wysyłka surowców zablokowana. Dla top 1 nagroda 5pp.. Brak ochrony. Runda typu CAT
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Kolejka budowy: Tak
#241 Szybkie
Początek: niedziela, 2009-08-09 18:30
Koniec: poniedziałek, 2009-08-10 02:00
Opis: Styl gry podobny do świata classic.Ochrona trwa 5 minut. Runda NO RULES[BRAK ZASAD]
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Kolejka budowy: Tak
#242 Szybkie
Początek: poniedziałek, 2009-08-10 10:00
Koniec: poniedziałek, 2009-08-10 18:00
Opis: Runda typu LAN.Limit graczy w plemieniu 3 osoby. Brak mozliwości opuszczenia plemienia. Wysyłka surowców zablokowana.Wsparcie wojskowe mozliwe tylko do członków wlasnego plemienia.Ochrona trwa 30 minut. Dla najlepszego plemienia nagroda [po 3 pp]
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Kolejka budowy: Tak
#243 Szybkie
Początek: poniedziałek, 2009-08-10 20:00
Koniec: wtorek, 2009-08-11 02:00
Opis: Brak ochrony rycerza i koscioła oraz łucznika..Technologie jak na św 1.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Kolejka budowy: Tak
#244 Szybkie
Początek: wtorek, 2009-08-11 08:00
Koniec: wtorek, 2009-08-11 13:00
Opis: Ochrona trwa 5 minut. Szlachta idzie najdalej 15 pól.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Kolejka budowy: Tak
Rundy są sssuuuperowe.Dziękujemy ci Drubens!!
Runda NO RULES (jak się nie mylę jest kilka zasad = przynajmniej tak było na koniec wakacji.
Miłej gry z mojej strony!