2 propozycje organizacyjne.

  • Rozpoczynający wątek Hinteriex
  • Data rozpoczęcia

Jak podobają ci się pomysły?

  • Oba dobre.

    Głosy: 4 9,3%
  • Oba w miarę.

    Głosy: 5 11,6%
  • Oba beznadziejne.

    Głosy: 7 16,3%
  • Pierwsze dobre, drugie w miarę.

    Głosy: 3 7,0%
  • Pierwsze dobre, drugię w beznadziejne.

    Głosy: 4 9,3%
  • Drugie dobre, pierwsze w miarę.

    Głosy: 7 16,3%
  • Drugie dobre, pierwsze beznadziejne.

    Głosy: 13 30,2%

  • W sumie głosujących
    43
  • Głosowanie zakończone .
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
No ta mam 2 propozycje, nie wpływałyby dużo na grę, a mogłyby ułatwić pare spraw.
1. Dotycząca szybkich:
Rodzaj szybkich polegający, że trwałby przez kilka dni (ale też tylko w czasie wolnym np. w wakacje lub w właśnie przerwe świąteczną), ale tylko przez kilka godzin dziennie np. 10-15 czy 12-17 czy 18-24 nie ważne, ale tak, by ci co chcą grać, mogli sobie jakoś to ustawić by rozegrać całe szybkie, nie tracąc całych świąt.
2. Już bardziej dotycząca gry:
Byłaby taka opcja, że jeśli wyślesz właśne wojska z wioski A do wioski B, to możesz uzyć opcji by całe, lub ich część przeszła na wyżywenie wioski B, ale tylko wtedy jeśli w wiosce B są miejsca w zagrodzie, by pomieścić to wojsko.
To by pomagało w sytuacji, gdy mamy mieszaną pierwszą wioske, a chcemy ją przezbroić, na jeden typ, lub np. chcemy w cięzkej chwili produkawać defa w każdej wiosce, ale nie możemy bo wioska jest tylko ofensywna. Dalej by nie dało się lączyć offa, bo jeśli by wykaraczał poza limit spichlerza to niedałoby się wojska wysłać na wyżywienie wioski B ("nie możemy was przyjąc, nie mamy tyle łożek i nie obchodzą nas wasze rozkazy, powiedzcie swojemu panu żeby dał wam namioty jak chcecie tu spać :cool:" ).

Edit: Nie doczytałem, że jak jedna propozycja jeden temat, jak bardzo adminą zależy to niech usuną napisze nowy.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser16005

Guest
Odp: 2 propozycje organizacyjne.

pomysl 2 bardzo dobry. 1 raczej nie poniewaz duzo osob nie ma w takich godzinach czasu i bylo by to znaczne ulatwienie dla innych. glosuje wiec na pomysl 2:D
 

DeletedUser11583

Guest
Odp: 2 propozycje organizacyjne.

1 nie. tak jak przedmowca niektozy maja malo czasu.
2 Owszem Tak.
 

DeletedUser

Guest
Odp: 2 propozycje organizacyjne.

drugi w zyciu stefana. to zmienia mechanike gry dosc znacznie. piszesz, ze pomaga przy pierwszej wiosce. a wyobraz sobie co to daje komus, co ma wiosek sto.
pierwszy spoko, szybkie w okreslonych godzinach to swietny pomysl. co do tego, ktore dokladnie maja to byc godziny, to nigdy sie wszystkim nie dogodzi, ale mysle ze poppludniowo-wieczorne bylyby najlepsze dla wiekszosci
 

DeletedUser

Guest
Odp: 2 propozycje organizacyjne.

1.Nie podoba mi sie w ogóle.Każdy wchodzi na plemiona w innych godzinach.Niektórzy zarywają nocki , niektórzy wchodzą wcześnie rano , a jeszcze inni siedzą w godzinach 10-20.
 

DeletedUser

Guest
Odp: 2 propozycje organizacyjne.

No może z tymi godzinami to nie wypał, ale na szybkich nie grało wcale tak dużo osób i wsród tylu użytkowników, znalazłoby się mniejwiecej tyle co brało udział w tych sp, co pasowałby im termin i oni mogli by grać całe SP, raz pasuje tym raz innym. Ale czemu 2 pomysł miałby zmieniać drastycznie mechanike?!Co z tego, że ktoś ma 100 wioch czy 1000, wtedy to mu rybka czy poświeci 5000 pik i mieczy by przezbroić wioskę czy nie po tym jak zrobi np. defa w wiosce ofensywnej bo jest atakowany, to by pomoglo graczom do 10 wiosek i by wprowadzało trochę wiecej strategi w początkowej fazie gry przynajmniej tak myśle.
 

DeletedUser16572

Guest
Odp: 2 propozycje organizacyjne.

Obydwie propozycje beznadziejne. Chcesz grać w szybkie? Zaplanuj sobie czas tak, by grać przez całe.
 

DeletedUser16005

Guest
Odp: 2 propozycje organizacyjne.

Obydwie propozycje beznadziejne. Chcesz grać w szybkie? Zaplanuj sobie czas tak, by grać przez całe.

moze dasz jakies uzasadznienie a nie ze odrazu beznadzejne bo cos takiego to dla mnie jest spam. a wracajac do temtu to pomysl z przesylaniem wojska jest naprawde dobry bo mozna sobie zrobic np. wiosko ofensywne w wiosce C i D a potem wysylac to do wioski G i H itd.
 

DeletedUser16572

Guest
Odp: 2 propozycje organizacyjne.

Proszę bardzo, chcesz uzasadnienia, to już piszę.

Ad. 1.
Myślisz, że serwer byłby wyłączany na noc, abyś mógł się spokojnie przespać?
Poza tym, część osób grających w Plemiona jest w wieku produkcyjnym i w tym czasie są akurat w pracy. Więc nie braliby urlopu specjalnie po to, aby grać w szybkie. :rolleyes:

Ad. 2.
Taka opcja jest zbędna. Za bardzo ulepszałoby to grę. Chcesz przenieść wojska z pierwszej do drugiej wioski, aby w tej drugiej już pozostały? Zabij te z pierwszej i wyprodukuj je w drugiej :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Odp: 2 propozycje organizacyjne.

w ogóle bezsensowne pomysły.
Jak co to sobie zrób swoja grę,
bo te pomysły są irracjonalne
bo pewnie nawet nie wiesz na czym polega ta gra
 

DeletedUser

Guest
Odp: 2 propozycje organizacyjne.

up
ale tekstem zacyniłeś, wyobraź sobie że to nie pierwsza moja gra tego typu i wiem, że tym wielka dowolność w działaniach militarnych, tym ciekawiej, jedynie co jest fajne i odróznia plemiona to że jest ograniczona ilość woja w wiosce i w jednym ataku, ale ja tego nie chce zmieniać, chce tylko właśnie by nie trzeba było robić kamikadze wojskami, co jest tylko znaczące na początku i znieść sztuczne ograniczenie. Co do SP to nie wierze, że jak ktoś w ten czas musi pracować to będzie grał w SP, a jak nawet to nie długo. Wygrywa ten kto ma w miarę dobrą taktyke ale przedewszystkim najwięcej czasu i nie chodzi mi tylko o mnie bo ja noc moge zarwać kwestia czy tego chce.
O ile mogę się zgodzić, że pierwszy pomysł nie wypali, w końcu taki tego urok wygrywa najwytrwalszy, a nie najlepszy, to z drugim to sądze że jak w plemionach 4.0 można przenosić rycka to czemu nie zwykłe jednostki.
 

DeletedUser901

Guest
Odp: 2 propozycje organizacyjne.

Pomysł nr.1 nie podoba mi się zbytnio, ponieważ team nie jest w stanie ustalić takie godziny gry żeby każdy był zadowolony.

Drugi pomysł jak najbardziej mógłby być wprowadzony;)
 

DeletedUser10539

Guest
Odp: 2 propozycje organizacyjne.

Drugi pomysł mi się bardzo podoba.

ambafatimabyloinima napisał:
drugi w zyciu stefana. to zmienia mechanike gry dosc znacznie. piszesz, ze pomaga przy pierwszej wiosce. a wyobraz sobie co to daje komus, co ma wiosek sto.

I to myślę nadałoby trochę większej dynamiki tej grze. Czasami szlag mnie trafia jak muszę konstruować przez 2 tygodnie armię. Lub nie mam odpowiednich sił do ataku :/

Połączę 2 pfu w jeden mocniejszy. To dałoby szansę skuteczniejszej obrony i dorzuciłoby coś do strategii rozgrywki

Jestem za 2 pomysłem
pomysł nr 1 - nie mam zdania
 

DeletedUser21783

Guest
Odp: 2 propozycje organizacyjne.

Drugi pomysł bardzo ciekawy, natomiast pierwszy kiepski. Nigdy nie znajdziesz godzin aby pasowało wszystkim. Jedni mają czas rano, inni popołudniu a jeszcze inni siedzą w nocy. Chociaż można byłoby spróbować takiego rozwiązania z tymi godzinami;).
 

DeletedUser

Guest
Odp: 2 propozycje organizacyjne.

1. piszecie że godziny nie odpowiednie ale to tylko przykład był podany - jestem na tak
2. jestem na nie - za dużo zmian by to wniosło
 

DeletedUser22105

Guest
Odp: 2 propozycje organizacyjne.

Pomysł 1 myślę, że jest trochę dziwny i niepotrzebny, ale pomysł 2 jak najbardziej. Ale żeby był limit tego wojska, np. tylko 15% lub 20%, bo jak wszystko, to by sprzyjało powstawaniu multikont.
 

DeletedUser18525

Guest
Odp: 2 propozycje organizacyjne.

1 pomysł dobry, a drugi taki sobie. Ja na szybkich miałem ten problem, że czasem musiałem gdzieś wyjść.
 

DeletedUser

Guest
Odp: 2 propozycje organizacyjne.

jak dla mnie oba pomysly dobre i pomocne.Czesto jak mialem wioske mieszana a chcialem ja przerobic na defensywna to wysylalem ofensywne w malych ilosciach zeby sie porozwalaly
 
Status
Zamknięty.
Do góry