13 urodziny gry - dzień 11!

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.834
13noblelogo.png

13 urodziny - dzień 11 - Królewski jarmark!

Ha, zrobił to znowu?
Wygląda na to, że ilość wybijanych przez Was monet zmotywowała szlachcica do powrotu z kolejną odsłoną jarmarku!
To chyba dobra wiadomość? Oznacza to, że przed Wami kolejny dzień szans na otrzymanie cennych nagród!

Powodzenia i oczywiście widzimy się jutro, z okazji przedostatniego już dnia świętowania!

PS. Dzisiaj wyjątkowo event będzie nieco przesunięty, powinien rozpocząć się ok. godziny 14.
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.834
Jeszcze dla formalności:

wielu z Was znalazło na swoich kołach przedmiot o nazwie "Pułapki wybuchowe", z którym niektórzy nigdy się wcześniej nie spotkali, stąd pojawiło się już sporo pytań o zasady działania tego bonusu. Przypomnijmy więc:

Pułapki wybuchowe są defensywnym przedmiotem działającym jak dodatkowy mechanizm obronny.
Jeśli atakujący pokona jednostki obrońcy, pułapki się uruchomią. Pułapki uszkodzą mur i zadadzą obrażenia po równo wszystkim atakującym jednostkom (np. 5% strat dla toporów, 5% dla LK itp). Mur w jednej chwili niszczy się o jeden poziom, podczas gdy wyższe jego poziomy powodują większe zniszczenia niż niższe
Tylko bazowe statystyki jednostek są brane pod uwagę, ulepszenia są ignorowane.
Jeśli wioska nie ma już muru po potyczce, pułapki się nie uruchomią.

Czyli podsumowując: pułapki działają na wiosce obrońcy TYLKO gdy przegra on bitwę. Wtedy (jeśli w wiosce zostały jakieś poziomu muru) się odpalają i zadają dodatkowe straty jednostkom atakującym (które wygrały bitwę).
 
Do góry