świat "king's age"

początkowe ustawienia - różne opcje


  • W sumie głosujących
    32
Status
Zamknięty.

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
w grze pojawiło się bardzo dużo propozycji dotyczących końca gry ...za to było niewiele dotyczących etapu początkowego [a ten niemal od hohoho wygląda prawie tak samo...]

propozycja to:
-A.więcej wiosek na początku dla każdego gracza [5-10-20..], więcej niż jedna w każdym razie
-B.większa liczba rycków
-C.możliwość wyboru bonusa początkowego dla paru wiosek
-D.możliwość [jednokrotnego] wyboru...bonusa surowcowego dla KAŻDEJ osady [100 % większe wydobycie]
przeważnie brakuje gliny na monety/paczki , żelaza na wojo
więc każdy by sobie wybrał czego chce mieć więcej przez całą grę [przejęcie wioski oznacza automatycznie pojawienie się bonusa dla nowego właściciela]
 
Ostatnia edycja:

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
zakładam że "łał" to twoja jedyna wartość dodana w tej grze...
ale cóż- widać nie każdy korzysta z permita z opcją max 20 ataków
buhahahahahha XD
 

DeletedUser135398

Guest
trochę poświrowane i nie za bardzo wiadmo o co chodzi , ale czemu nie, jestem na tak, choć i tak się nie zgodzą ;d
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
dlaczego poświrowane ? :)
no patrz- więcej wiosek chociażby-to masz już na starcie selekcję strategów [walka /przesył i rozwój etc]
więcej rycków- więcej wariantów walk
bonus surowcowy- to w późniejszym etapie np lepsze relacje handlowe [jak się komuś będzie chciało przesyłać, ale czemu by nie]
nazwałem to sobie "king's age" bo to jest już silna selekcja na początku
ale nie standardowa- standardowa to wariant "kto dłużej posiedzi" & "kto szybciej wymienia skrypt do farmienia" :D

celowo nie proponowałem rozwiniętych wiosek już na początku- bo to by mogło być już za bardzo wydziwione :]
 

DeletedUser153277

Guest
Szczerze ?

Jest to kolejny pomysł,który z plemion chce zrobić jakąś inną gierkę niż plemiona.

Totalnie na NIE.:cool:

Może i te bonusy przydatne,ale to by już plemiona nie były,a i tak by się nie zgodzili. :rolleyes:
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
Jest to kolejny pomysł,który z plemion chce zrobić jakąś inną gierkę niż plemiona.
nie rozumiem
a którego elementu bazowego nie było w tej grze ?
jaką inną grę ? o_O

bonus surowcowy byłby tylko zmianą poważną - ale czy to jakoś zmienia istotę gry ?
są już wioski koczownicze z bonusami surowcowymi- to wystarczy dodać to by każdy gracz miał swoją "specjalizację" wydobywczą
bez handlu może to przyspieszać tylko rekrutację, ew pomagać wybijać więcej monet
zmienia to o tyle grę że zmusza do zdefiniowania strategii na całą grę już od początku
ale zakładam że gracze już od dawna wiedzą czego chcą... inaczej każdy nowy świat to taki trochę pro-noob
jak się zmieniła sama gra poza wielkimi ustawkami ekip ? nijak się nie zmieniła
niczego nie premiuje poza aktywnością...
 

DeletedUser153277

Guest
nie rozumiem
a którego elementu bazowego nie było w tej grze ?
jaką inną grę ? o_O

bonus surowcowy byłby tylko zmianą poważną - ale czy to jakoś zmienia istotę gry ?
są już wioski koczownicze z bonusami surowcowymi- to wystarczy dodać to by każdy gracz miał swoją "specjalizację" wydobywczą
bez handlu może to przyspieszać tylko rekrutację, ew pomagać wybijać więcej monet
zmienia to o tyle grę że zmusza do zdefiniowania strategii na całą grę już od początku
ale zakładam że gracze już od dawna wiedzą czego chcą... inaczej każdy nowy świat to taki trochę pro-noob
jak się zmieniła sama gra poza wielkimi ustawkami ekip ? nijak się nie zmieniła
niczego nie premiuje poza aktywnością...


Otóż zmienia specyfikację i istotę gry ;)
 

DeletedUser

Guest
to prawda plemiona to gra w której każdy gracz posiada małą wioskę którą ma doprowadzić do chwały ... :p:p:p

więc pomysł na pewno nie przejdzie
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
pomysł przejdzie jak zdobędzie poparcie graczy
tak to działa
jak się ktoś nakręca że "nie przejdzie nie przejdzie, wciska NIE" - no to nie przejdzie
ale nie dlatego że ktoś jest defetystą tylko dlatego że głosuje ^^

Otóż zmienia specyfikację i istotę gry
no nie zmienia
zmienia parametry - a to nie istota gry
[powiedzmy że wielu rycków jaaaakoś modyfikuje to bardziej- ale czy jak ich będzie dwóch , trzech czy pięciu to zmienia to wielkie wojny ?]
 

DeletedUser144151

Guest
jeden świat na 20 mógłby wyjśc z nietypowymi ustawieniami,strat z kilkoma wioskami kazałby sięod nowa zastanowić nad startem,rycek powicemy co 20 wioskę też nie byłby zły i większa ich liczba(ale nie za duża) mogła by pomóc np przy rozwalaniu dużych bunkrów,wybór bonusu dla określonej liczby pierwszych wiosek też nie byłby taki głupi i trzeba by było się zastanowić nad wyborem,natomiast bonus 100% dla każdej wioski tego samego rodzaju surki :rolleyes: no nie wiem,chociaż zapewne wybrałbym dla żelaza następnie zburzył hutę do 26-28lvl i miałbym więcej miejsca w zagrodzie a przy okazji nie brakowało by mi tego surowca
 

DeletedUser

Guest
Pomysł dobry, ale na specka. Na normalnym raczej nie ma co takich zmian dokonywać.
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
no właśnie nie żaden "spec" tylko zwykły świat
a rycerze- można od razu dać paru ale też...można zrobić jeszcze coś fajniejszego
dodawać każdego kolejnego np po miesiącu od rozpoczęcia gry [niech ich nawet i 5-6 max będzie, to potem z pewnością polepszy zabawę]
 

DeletedUser134004

Guest
Mi plemiona podobają się takie jakie są, mam dość "upiększeń". Na NIE.
 

DeletedUser

Guest
Chcesz zrobić ten błąd, który robi 80% twórców gry. Chcesz dać coś silnego. Tylko wprowadzając takie zmiany będzie trzeba później dać też coś dobrego.

Dajmy że wprowadzą ze masz np. 3 wioski na start. Przeciętny gracz pomyśli że jak wprowadzili to, to mogą wprowadzić że bedzie bonus surowcowy itp. po kilku latach wyjdzie że gracz zaczyna z 1mln pkt i już ma kilkadziesiąt tysięcy wojska na start, a surowce są w tempie 40k na godzinę.


Sorry ale twój pomysł wprowadzi taki chaos w grze ze nie będzie po co grać.


Wielkie NIE
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
Przeciętny gracz pomyśli że jak wprowadzili to, to mogą wprowadzić że bedzie bonus surowcowy itp. po kilku latach wyjdzie że gracz zaczyna z 1mln pkt i już ma kilkadziesiąt tysięcy wojska na start, a surowce są w tempie 40k na godzinę.
no trochę teraz przesadzasz, a nawet nie tak trochę :p
1. za parę lat może już nie być plemion, więc jak się martwi ktoś po 5ciu latach no to chyba za bardzo ^^
2. żadna z proponowanych zmian nie jest niczym co wcześniej nie istniało
-to że będzie parę osad na początku nie zmienia gry...zmienia tylko początek zabawy
-większa liczba rycków trochę zmieni sposób walk- ale na litość! przy tysiącu osad będziecie się skupiać tylko na sile oddziałów z ryckiem? przecież to tylko elementy poprawiające smak różnych ataków [każdy gracz, nie ma znaczenia ile ma pkt, powinien mieć dokładnie tą samą liczbę tych blaszanogłowych]
-wybór początkowych bonusów jedynie zmienia ...początek gry..przecież osady można przejmować...

tak na dobrą sprawę jedyne większe zmiany to surowce [ale to akurat równe szanse dla każdego; każdy może określić na początku czego chce mieć potem więcej, KAŻDY może to zrobić]

tak więc de facto gra będzie wyglądać tak samo niemal jak wcześniej...
 

DeletedUser

Guest
Ilość pkt i wojska miało za zadanie stopniować zagrożenie.

gram od czasu 4 serwera. i powiem ci że nigdy nie spotkałem się z tego typu udogodnieniami.

Owszem plemion może nie być za kilka lat jeżeli "zepsują" grę, ale dlaczego mamy sobie psuć grę?

-więcej wiosek na początku?

Jeżeli nie dasz rady się wybić z jednej, to sorry, ale próbuj na innym świecie. Kilka wiosek to za duże udogodnienie. Budujemy rynek na 10 poziom i z każdej przesyłamy surowce. hym.. tydzien i mamy szlachcica?

- więcej rycków

Owszem może być, ale co ci to zmieni? Będziesz miał i tak ich tylko w pierwszych wioskach bo tylko z nich możesz ich wysyłać jako wsparcie lub atak. (Chyba ze się myle)

- bonusy surowców?

Wystarczą wioski do przejęcia z takimi bonusami. Przejmuj je to wtedy będzie bonus. Co do tego pomysłu, zmienił bym że gracz ma kilka procent szans żeby zacząć z jakimś bonusem.
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
Jeżeli nie dasz rady się wybić z jednej, to sorry, ale próbuj na innym świecie. Kilka wiosek to za duże udogodnienie. Budujemy rynek na 10 poziom i z każdej przesyłamy surowce. hym.. tydzien i mamy szlachcica?
nie wiem czy w tydzień, jakie to ma znaczenie ?
w tej chwili początek każdego świata przypomina proces błądzenia losowego- średnio aktywni gracze są niemal skazani na porażkę; teraz to by dało pewne szanse tym osobom - bo więcej wiosek na starcie to więcej możliwości rozwoju który niekoniecznie musi się opierać na ciągłym farmieniu
to już nie będzie takie proste jak zawsze...

Owszem może być, ale co ci to zmieni? Będziesz miał i tak ich tylko w pierwszych wioskach bo tylko z nich możesz ich wysyłać jako wsparcie lub atak. (Chyba ze się myle)
ciekawsza będzie opcja dodawania jednego rycka co np 30 dni [aż do liczby pięciu-sześciu-siedmiu]
wariat z większą liczbą rycków będzie premiować- i to bardzo- dobrze zorganizowane akcje plemienne
Wystarczą wioski do przejęcia z takimi bonusami. Przejmuj je to wtedy będzie bonus. Co do tego pomysłu, zmienił bym że gracz ma kilka procent szans żeby zacząć z jakimś bonusem.
to zależy jaką wizję gry się ma, jeśli mowa o zarządzaniu kontami średnimi i dużymi to posiadanie takich wiosek nic de facto nie daje[może poza większą zagrodą..czasami, i tak nie ma się co łudzić że ich posiadanie przesądza o czymkolwiek]
bonus surowcowy tak na prawdę definiuje niejako strategię gracza- od razu trzeba się zastanowić jak się grało do tej pory- czy lepiej mieć więcej glinki na monety czy może żelazo na armię/ czy..może drewno które też można będzie wymieniać po korzystnej cenie na ..glinę i żelazo
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser

Guest
nie wiem czy w tydzień, jakie to ma znaczenie ?
w tej chwili początek każdego świata przypomina proces błądzenia losowego- średnio aktywni gracze są niemal skazani na porażkę; teraz to by dało pewne szanse tym osobom - bo więcej wiosek na starcie to więcej możliwości rozwoju który niekoniecznie musi się opierać na ciągłym farmieniu
to już nie będzie takie proste jak zawsze...


ciekawsza będzie opcja dodawania jednego rycka co np 30 dni [aż do liczby pięciu-sześciu-siedmiu]
wariat z większą liczbą rycków będzie premiować- i to bardzo- dobrze zorganizowane akcje plemienne

to zależy jaką wizję gry się ma, jeśli mowa o zarządzaniu kontami średnimi i dużymi to posiadanie takich wiosek nic de facto nie daje[może poza większą zagrodą..czasami, i tak nie ma się co łudzić że ich posiadanie przesądza o czymkolwiek]
bonus surowcowy tak na prawdę definiuje niejako strategię gracza- od razu trzeba się zastanowić jak się grało do tej pory- czy lepiej mieć więcej glinki na monety czy może żelazo na armię/ czy..może drewno które też można będzie wymieniać po korzystnej cenie na ..glinę i żelazo


1. Tacy gracze niech nie zaczynają gry odrazu ze startem serwera tylko kilka dni pózniej

2. Jeden rycerz i tak już wystarcza. Trzeba go umiejętnie wykorzystać. Po za tym już widze jak front opiera się na stadzie rycków z ogniem olimpijskim i masą katapult dodając do tego multum wiosek z bonusem do katów albo do zagrody

3. Masz rynek, masz możliwość farmienia.
 
Status
Zamknięty.
Do góry