Światy i ich starty/ustawienia.

Polakumie

Chłop
Wynik reakcji
11
Jak wiemy wszyscy nie było możliwości zaprasania na świecie 200. Ale jak wiemy są na to sposoby i bezproblemowo można zebrać więcej niż limit plemienia.


A więc sposoby na utrudnienie/zwiększenie atrakcyjności gry


1. Usunięcie tej opcji zapraszania na niektórych światach.

2. Zmiana sposobu układania plemion. Czyli nie po "promieniu" w kole. Lecz od centrum świata ku jego obrzeżom. Co to da? Uatrakcyjni początkowy etap świata w którym przypadku każdy z graczy/plemion będzie miał bardziej równe szanse. Dużo większa selekcja we wstępnym etapie graczy.


3. Zmiana systemu farmy. Wszystko jest dla mnie zrozumiałe jeżeli chodzi o ludzi którzy twierdzą że światy bez farmy są lepsze. Moim zdaniem jest to kwintesencja tej gry a zarazem zgadzam się ze w późniejszej fazie jest zwyczajnie zbyt czasochłonne. Dlatego jest wprowadzona dość fajna opcja limitu farmy. Lecz w moim odczuciu jest ona totalnie nie intuicyjna. A na świecie 200 to totalna porażka. A więc do sedna. Limit powinen być optymalnie duży od startu na zasadzie 200.000-1.000.000 ale uważam że powinen to być limit "początkowy" a zarazem końcowy. Co to da? W obecnej sytuacji limit na światach z wmiare normalnym limitem (nie biorę pod uwagę s200) wyrabiany jest w bardzo podobnym momencie itd. Więc z jednej strony jest to ok. A z drugiej znowu mamy status qwo. A więc start z wysokim limitem spowoduje to że mocno Uatrakcyjni się początkowy etap gry (szczególnie na światach również że zbjerakiem który jest rewelacyjny). A zarazem ku pełni zaspokojenia potrzeb przeciwników farmy w późniejszej fazie mógłby być to limit malejący. Czyli mamy 1.000.000 i codziennej spada po 20 k powiedzmy. Dodatkowa zaleta takiego rozwiązania jest fakt iż "najlepszy" farmer który wykręci jako pierwszy limit bez znaczenia na to czy będzie to 900k czy 660k ale zrobi to pierwszy. Zostanie w rankingu dziennym na szczycie do końca. I w w późniejszej fazie brak farmy. Dodatkowo takie światy powodują w mojej ocenie wyższy poziom ze względu na to że jest wiele opcji rozwoju a nie klikania eko..


4. Czekam na świat w którym na starcie dostaniemy więcej niż 1 wioskę. 2/3/4 co to da. Przy starcie i samouczku spowoduje to kilka opcji taktyk. Budowanie i priorytety dla 1 wioski. Rozwój równocześnie. Push na lekka /zbierak jednej. Itd itp.
 
Do góry