Światy 82 i 83

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.962
Drodzy Gracze,

różne są opinie na ten temat, ale zwyczajowo przyjęło się określać dzień 21 marca jako początek wiosny i uroczyście "świętować" np. w postaci dnia wagarowicza...
My jednak na wagary sobie nie możemy pozwolić, bo cały czas pracujemy dla Was! I w ten oto sposób mamy przyjemność zaprezentować efekty tych prac: konfigurację dwóch nowiutkich światów!

Słowo wyjaśnienia: ostatnim razem nie wszystkim się podobało, że oba światy są o prędkości 1. Nie to nie, tym razem ŻADEN nie ma takiej prędkości!

W paru słowach:
Świat 82 - lektura jego parametrów może być dla niektórych szokiem. Prędkość 0,5? Przecież to absurd! A nieprawda, identyczne ustawienia prędkości miał świat 40, który cieszy się sporym powodzeniem i wciąż wyróżnia się pozytywnie pod względem liczby grających na nim osób (jest ich więcej niż na wszystkich starszych światach, a także niż na sporej części młodszych, nawet o parę lat).
Należy też zwrócić uwagę na jeszcze jeden niecodzienny parametr: ataki na członków plemienia traktowane będą jako odwiedziny i nie będą wyrządzać szkód (własne wioski można atakować normalnie). Taki rodzaj wyzwania...

Świat 83 - czyli ukłon w stronę miłośników światów bez farmienia. Brak surowców z ataków musi zostać po części zrekompensowany szybszą produkcją w kopalniach, dlatego prędkość świata jest podwojona.

21 marca około godz. 10. rozpocznie się wstępne logowanie na obu światach.
25 marca w godzinach okołopołudniowych zakończy się wstępne logowanie i światy wystartują.


Zapraszamy do lektury szczegółowych parametrów:

Świat 82
Styl 4.0
Warunek zwycięstwa: zdobycie przez plemię 75% aktywnych (czyli mających właściciela) wiosek.

Prędkość: 0,5
Prędkość jednostek: 2
Nowe funkcje Premium: tak
Flagi: tak
Morale: na podstawie punktów i czasu
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie wielkości 1:20: 60 dni
Rycerz: tak, ze "starymi" przedmiotami
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Fake limit: 1%
Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, można odkryć także budynki i surowce
Kościół: brak
Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 3500
Wioski bonusowe: tak ("stare")
Wybór kierunku: nie
Noc: od północy do ósmej
Szlachta: monety
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Limit członków plemienia: 100, do rankingu liczy się pierwsza czterdziestka + ataki na członków plemienia traktowane są jak odwiedziny
Wsparcie wojskowe: bez ograniczeń
Handel: tylko oferty 1:1 + wymiana surowce/premium
Chłopi: tak
Zastępstwo: zostanie włączone w piątym dniu gry
Farmienie: nieograniczone

Świat 83
Styl 3.0
Warunek zwycięstwa: zdobycie przez plemię 70% aktywnych (czyli mających właściciela) wiosek.

Prędkość: 2
Prędkość jednostek: 0,5
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale: brak
Ochrona początkowa: 3 dni
Ochrona na podstawie wielkości 1:20: 30 dni
Rycerz: tak, bez przedmiotów
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Fake limit: 1%
Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, można odkryć także budynki, surowce oraz jednostki poza wioską
Kościół: nie
Komendy: milisekundy, odstęp 100ms
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 1000
Wioski bonusowe: nie
Wybór kierunku: tak
Noc: od północy do ósmej
Szlachta: monety
Limit członków plemienia: 60, do rankingu liczy się pierwsza czterdziestka
Wsparcie wojskowe: tylko w obrębie plemienia
Handel: tylko oferty 1:1
Chłopi: tak
Zastępstwo: zostanie włączone w piątym dniu gry
Farmienie: brak (wojska nie rabują surowców z atakowanych wiosek)

Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat nowych światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
 
Do góry