Światy 66 i 67

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.832
Drodzy Gracze,

Noce coraz chłodniejsze, więc postanowiliśmy Was rozgrzać za pomocą dwóch nowiutkich gorących światów!

Poprzednim razem staraliśmy się pogodzić miłośników różnych stylów, oferując Wam równolegle rozgrywkę w klimacie 5.0, jak i styl "stary". Tym razem przed nami kolejna krańcowość - o ile same ustawienia światów nie będą się bardzo znacząco różnić (choć oczywiście parę odmienności tu będzie), to w sposób skrajny różnią się parametrem dotyczącym ilości surowców otrzymywanych w czasie napadów (czyli tzw. farmienia). Jeden ze światów będzie bowiem gorąco wyczekiwanym światem bez ograniczenia farmienia, drugi zaś (nie mniej często pojawiający się w zapytaniach) będzie je miał całkowicie wyłączone.

Dlatego przed nami:
- Świat 66 - Uważasz, że limity farmienia ograniczają Twoją grę i nie pozwalają Ci w pełni zademonstrować pełnej gamy swoich możliwości? No to wreszcie masz szansę podbić świat, rabując tyle, ile tylko zdołają unieść Twoje wojska. Ale jest też zła wiadomość - dokładnie takie same aspiracje będą posiadali Twoi rywale. :)
Na świecie tym dostępne będą nowe opcje Premium, aktywny będzie także system flag.
Dwa dni przed startem zostanie uruchomione na tym świecie wstępne logowanie, po raz pierwszy w Polsce w nowej wersji (link do lektury), umożliwiającej zalogowanie się na konto jeszcze przed uruchomieniem świata.

- Świat 67 - Nie jesteś miłośnikiem farmienia ile się da, kogo się da i kiedy się da? Wolisz skupić się na rozwoju swego imperium oraz walce z rywalami? No to mamy świat dla Ciebie. Wojska nie będą tu przynosiły surowców z zaatakowanych wiosek, rozwijać będziesz mógł się tylko korzystając z tego, co sam sobie wyprodukujesz. Tradycyjnie świat taki będzie miał podwojoną prędkość, ustalone są także konkretne warunki jego zakończenia - tym razem poprzez konieczność jednoczesnego spełnienia DWÓCH warunków zwycięstwa.

Oba światy wystartują w środę, 26 września, w godzinach okołopołudniowych. Najpierw świat 66 (zostanie zakończone wstępne logowanie i rozpocznie się rozmieszczanie wiosek na świecie, dopiero po zakończeniu tego procesu możliwe będzie powtórne zalogowanie się), a następnie (w niewielkim odstępie czasu) świat 67.

Poniżej przedstawiamy szczegółową konfigurację:

Świat 66
Styl 3.0
Świat zostanie zakończony zgodnie ze scenariuszem Odkryć Cywilizacji.

Wstępne logowanie - zostanie uruchomione 24 września w godzinach okołopołudniowych

Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Przyrost poparcia: 1 co godzinę
Nowe funkcje Premium: tak
Flagi: tak
Morale: na podstawie punktów i czasu
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie wielkości 1:20: 60 dni
Rycerz: tak
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Fake limit: 1%
Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, można odkryć także budynki, surowce oraz jednostki poza wioską
Kościół: nie
Komendy: brak milisekund
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2000
Wioski bonusowe: brak
Wybór kierunku: nie
Noc: od północy do ósmej
Szlachta: monety
Limit członków plemienia: 100, do rankingu liczy się pierwsza czterdziestka
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia*
Handel: tylko oferty 1:1
Chłopi: tak
Zastępstwo: zostanie włączone w piątym dniu gry (1 października)
Farmienie: nieograniczone
*aby móc wysłać wsparcie trzeba być członkiem plemienia przynajmniej przez 3 dni. Ponadto, w momencie opuszczenia plemienia, całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej.


Świat 67
Styl 5.0
Warunek zwycięstwa: zdobycie przez plemię (najlepszą trzydziestkę spośród członków) 250mln punktów ORAZ posiadanie min. 30.000 wiosek. Wynik ten trzeba będzie utrzymać przez 720 godzin (30 dni).

Prędkość: 2
Prędkość jednostek: 0,5
Przyrost poparcia: 1 co 40 minut
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale: na podstawie punktów
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie wielkości 1:20: 30 dni
Rycerz: tak, z nowymi przedmiotami
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Fake limit: 1%
Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, można odkryć także budynki oraz surowce
Kościół: nie
Komendy: milisekundy, odstęp 100ms
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 1000
Wioski bonusowe: tak
Wybór kierunku: tak
Noc: od północy do siódmej
Szlachta: monety
Limit członków plemienia: 40, do rankingu liczy się pierwsza trzydziestka
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Chłopi: tak
Handel: tylko oferty 1:1
Zastępstwo: zostanie włączone w piątym dniu gry (1 października)
Farmienie: brak (wojska nie przynoszą surowców z atakowanych wiosek!)



Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat nowych światów --> klik!, a także na naszym profilu na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Do góry