Światy 64 i 65

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
13.006
Drodzy Gracze,

Miło nam zakomunikować, iż przed nami otwarcie kolejnych dwóch światów, gorąco wyczekiwanych przez wiele osób.

Tym razem postanowiliśmy uszczęśliwić miłośników nowości, którzy chcieliby zapoznać się z najnowszymi opcjami (niedostępnymi dotychczas na żadnym z polskich światów) a także zagorzałych konserwatystów, którzy pierwsze serwery Plemiona.pl uważają za najciekawsze i chcieliby rywalizować na świecie maksymalnie zbliżonym do tych sprzed lat.
Dlatego przed nami:
- Świat 64 - polski debiut systemu flag, bardzo entuzjastycznie przyjętego na zagranicznych światach. Ujrzymy tu też rycerzy, łuczników czy wioski bonusowe. Stosunkowo duży (bo wynoszący 100 osób) będzie limit członków plemienia. Na świecie tym dostępne będą też nowe opcje Premium, a jego start zostanie poprzedzony uruchomionym dwa dni wcześniej wstępnym logowaniem.
- Świat 65 - ukłon w stronę "starych graczy" i "starych ekip", czyli świat w starym stylu (bez nowych jednostek, z paczkami na szlachcica zamiast monet). Jest to jednocześnie swoisty test naszej wiary w uczciwość graczy, dlatego będzie on dużo bardziej liberalny niż ostatnio powstające światy: aktywne będzie wysyłanie surowców do członków plemienia, a wsparcia wojskowe będzie można wysyłać bez żadnych ograniczeń. Możliwy będzie także wybór kierunku podczas logowania. Farmienie będzie wprawdzie ograniczone, ale za to jego górny limit ustalony został na bardzo wysokim poziomie 1mln surowców na dobę.

Oba światy wystartują w czwartek, 26 lipca, w godzinach okołopołudniowych. Najpierw świat 64 (zostanie zakończone wstępne logowanie i rozpocznie się rozmieszczanie wiosek na świecie, dopiero po zakończeniu tego procesu możliwe będzie zalogowanie się), a następnie (w niewielkim odstępie czasu) świat 65.

Poniżej przedstawiamy szczegółową konfigurację:

Świat 64
Styl 4.0
Świat zostanie zakończony zgodnie ze scenariuszem Odkryć Cywilizacji.

Wstępne logowanie - zostanie uruchomione 24 lipca w godzinach okołopołudniowych

Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: tak
Flagi: tak
Morale: na podstawie punktów
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie wielkości 1:20: 60 dni
Rycerz: tak, z przedmiotami
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Fake limit: 1%
Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, można odkryć także budynki i surowce
Kościół: nie
Komendy: brak milisekund
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2500
Wioski bonusowe: tak
Wybór kierunku: nie
Noc: od północy do ósmej
Szlachta: monety
Limit członków plemienia: 100, do rankingu liczy się pierwsza czterdziestka
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia*
Handel: tylko oferty 1:1
Chłopi: tak
Zastępstwo: zostanie włączone w czwartym dniu gry (30 lipca)
Farmienie: ograniczone, wg wzoru (dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 7000, jednak nie więcej niż 700.000 na ostatnie 24h
*aby móc wysłać wsparcie trzeba być członkiem plemienia przynajmniej przez 3 dni. Ponadto, w momencie opuszczenia plemienia, całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej.


Świat 65
Stary styl
Świat zostanie zakończony zgodnie ze scenariuszem Odkryć Cywilizacji.

Prędkość: 1,6
Prędkość jednostek: 0,625
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale: na podstawie punktów i czasu gry
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie wielkości 1:20: 30 dni
Rycerz: nie
Łucznicy: nie
Technologia: 3 poziomy badań
Fake limit: 1%
Zwiad: można odkryć także budynki, surowce i wojska poza wioską - jeśli przeżyje wystarczająco dużo zwiadowców na odpowiednim poziomie wyszkolenia
Kościół: nie
Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 1000
Wioski bonusowe: nie
Wybór kierunku: tak
Noc: od północy do siódmej
Szlachta: paczki surowców
Limit członków plemienia: 40, do rankingu liczy się pierwsza trzydziestka
Wsparcie wojskowe: do wszystkich
Chłopi: nie
Handel: wolny wśród członków plemienia, oferty rynkowe w stosunku 0,5 do 2,0
Zastępstwo: zostanie włączone w czwartym dniu gry (30 lipca)
Farmienie: ograniczone, wg wzoru (dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 5000, jednak nie więcej niż 1.000.000 na ostatnie 24h


Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat nowych światów --> klik!, a także na naszym profilu na Facebooku.

Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
 
Do góry