Światy 60 i 61 oraz nowe funkcje Premium

Dyskusja w 'Ogłoszenia dotyczące gry' rozpoczęta przez użytkownika Bryfft, 12. Lut 2012.

Poleć tę stronę

  1. Bryfft

    Bryfft Emeryturka

    Dołączył:
    22. Sty 2007
    Wiadomości:
    6.355
    Docenione treści:
    10
    Drodzy Gracze,

    Tym razem, nietypowo, otwieramy dwa nowe światy bez przedstawienia zarazem nowej wersji gry.


    Dlaczego aż dwa światy?
    Przyczyną tej sytuacji jest fakt, że na świecie 61 zostanie testowo uruchomiona możliwość zakupu nowych funkcji Premium. Od wyniku tej próby zależeć będą decyzje dotyczące przyszłych światów w Plemionach.

    Funkcje te to:
    - Obcięcie czasu budowy o połowę (10 Punktów Premium),
    - Natychmiastowe ukończenie budowy - możliwe, jeżeli do końca pozostało 10 minut lub mniej (10 PP),
    - Zmniejszenie kosztów budowy określonego poziomu budynku o 20% (30 PP),
    - Dodatkowe 20% produkcji wybranego surowca przez 7 dni (40 PP),
    - Handel z miejscowym kupcem w stosunku 1:1 (10 PP).

    Uważamy, że brak wyboru co do gry na świecie z nowymi funkcjami, lub bez nich, byłby z naszej strony niestosowny, dlatego właśnie jednocześnie odpalimy świat 60, na którym będą dostępne wyłącznie znane już wszystkim Konto Premium, Menedżer Konta i Asystent Farmera.
    Świadomi jesteśmy też, że wielu Graczy oczekiwało od dłuższego czasu na świat z nieograniczonym farmieniem. Zgodnie z oczekiwaniami będzie to świat 60, bez nowych opcji Premium (uważamy, że jest to ruchem "fair", by nie włączać ich na pożądanym i obiecanym z dawna świecie), który będzie też dość "oldschoolowy".


    Kiedy start?
    Oba światy wystartują w czwartek, 16 lutego, w godzinach okołopołudniowych. Najpierw świat 60, następnie 61 (w niewielkim odstępie czasu).


    Po co nowe funkcje Premium?
    Środki pozyskane z ich sprzedaży pozwolą spojrzeć z optymizmem w przyszłość gry. Plemiona od dłuższego czasu nie są właściwie w ogóle reklamowane. Dzieje się tak, ponieważ koszty reklamy online stale rosły w ciągu ostatnich kilku lat (do tego stopnia, że pomimo krótkotrwałego wznowienia kampanii reklamowej po lekkim zwiększeniu zysków dzięki MK i AF, musiała ona znów zostać zatrzymana), więc Plemiona, przynosząc relatywnie mały zysk, w porównaniu do konkurencji (a nawet innych gier InnoGames) nie mogły skutecznie się promować. Stało się więc jasne, że jest to droga, którą można było iść tylko do pewnego momentu.
    Naszych Graczy można podzielić na trzy grupy:
    1. Gracze, którzy nie chcą albo nie mogą wydawać pieniędzy (grający bez Premium, MK i AF).
    2. Gracze, którzy chcą wydawać małe kwoty na swoje hobby (korzystający z Premium, czasami też MK i AF).
    3. Gracze, którzy mogą i chcą wydawać większe kwoty na swoje hobby, by zyskać dzięki temu jak najwięcej (korzystający z Premium, MK i AF, gotowi również na większe wydatki).

    W związku z tym, wydaje się całkiem sensowne otwieranie światów tylko z zwykłymi opcjami Premium (dla członków grupy 1 i 2), oraz zarazem światów z szerszymi możliwościami w tym zakresie (dla grupy 3). Ze zdroworozsądkowego punktu widzenia nie byłoby bowiem niczym uzasadnione powstrzymywanie Użytkowników przed opłacaniem dodatkowych możliwości Premium, jeżeli tylko chcą to robić. Pozostawiamy więc każdemu Graczowi możliwość swobodnego wyboru co do preferowanego typu rozgrywki.


    Czy zawsze będą odpalane dwa światy? Jeden z nowymi opcjami, drugi bez nich?
    Obecnie taki właśnie jest plan na przyszłość. Jak zostało wspomniane, wiele zależy od sukcesu lub porażki wprowadzonych nowości. Tak, czy inaczej, jest to w tej chwili sensowne zarówno z punktu widzenia Graczy, jak i InnoGames.


    Jaka będzie szczegółowa konfiguracja nowych światów?
    Na świecie 61 zostanie włączona wstępne logowanie (nastąpi to w poniedziałek wieczorem). Świat 60 wystartuje tradycyjnie, bez wstępnego logowania.

    Świat 60 - bez nowych funkcji Premium
    Styl 4.0
    Na tym świecie, warunki zakończenia pozostaną w dawnym stylu.

    Prędkość: 1
    Prędkość jednostek: 1
    Morale: na podstawie punktów i czasu gry
    Ochrona początkowa: 5 dni
    Ochrona na podstawie wielkości 1:20: 20 dni
    Rycerz: tak, ze starymi przedmiotami
    Łucznicy: tak
    Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
    Fake limit: 1%
    Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, można odkryć także budynki i surowce
    Kościół: nie
    Komendy: milisekundy, odstęp 200ms.
    Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 1200
    Wioski bonusowe: tak, stare
    Wybór kierunku: tak, zostanie włączony w drugim dniu rozgrywki (wszakże dla prawdziwych profesjonalistów nie jest to żadna strata, więc ekipom zalecamy start w drugim dniu)
    Noc: od północy do ósmej
    Szlachta: monety
    Limit członków plemienia: 100, do rankingu liczy się pierwsza czterdziestka
    Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia*
    Handel: wolny przesył tylko w plemieniu, po pewnym czasie gry
    Stosunek ofert na rynku: tylko 1:1
    Chłopi: tak
    Zastępstwo: zostanie włączone w czwartym dniu gry (19 lutego)
    Farmienie: nieograniczone.
    *aby móc wysłać wsparcie trzeba być członkiem plemienia przynajmniej przez 3 dni. Ponadto, w momencie opuszczenia plemienia, całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej.


    Świat 61 - z nowymi funkcjami Premium
    Styl 5.0
    Świat zostanie zakończony zgodnie ze scenariuszem Odkryć Cywilizacji.

    Prędkość: 1
    Prędkość jednostek: 1
    Morale: na podstawie punktów
    Ochrona początkowa: 5 dni
    Ochrona na podstawie wielkości 1:20: 30 dni
    Rycerz: tak, z nowymi przedmiotami
    Łucznicy: tak
    Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
    Fake limit: 1%
    Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, można odkryć także budynki i surowce
    Kościół: nie
    Komendy: bez milisekund
    Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2000 (również kurczenie się, jeżeli wioska będzie większa)
    Wioski bonusowe: tak, nowe
    Wybór kierunku: nie, ale gracze z wstępnego logowania, zaproszeni przez jedną osobę, i tak zaczynają we wspólnej okolicy
    Noc: od północy do ósmej
    Szlachta: monety
    Limit członków plemienia: 80, do rankingu liczy się pierwsza czterdziestka
    Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia*
    Wolny przesył surowców na rynku: wyłączony
    Chłopi: tak
    Stosunek ofert na rynku: 0.8 do 1.2
    Zastępstwo: zostanie włączone w czwartym dniu gry (19 lutego)
    Farmienie: ograniczone, wg wzoru (dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 5000, jednak nie więcej niż 600000 na ostatnie 24h
    *aby móc wysłać wsparcie trzeba być członkiem plemienia przynajmniej przez 2 dni. Ponadto, w momencie opuszczenia plemienia, całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej.


    Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat nowych światów --> klik! :)
    Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

    Pozdrawiamy!
    Wasz Plemiona Team
     
    Last edited by a moderator: 15. Lut 2012