Światy 52 i 53

Bryfft

Emeryturka
Wynik reakcji
182
Drodzy Gracze,

Nadeszła pora na start kolejnych światów w naszej grze.
Ostatnio pojawiło się wiele głosów wzywających do zmian, zwłaszcza do utrudnienia życia wszystkim, którzy korzystają z nielegalnych skryptów i botów niszcząc w ten sposób rozgrywkę. Zdecydowaliśmy więc pójść w tę stronę i uczynić owe "pomoce" o wiele mniej użytecznymi (jeśli w ogóle). Mając także na uwadze, że świat 51 był światem przeznaczonym zdecydowanie bardziej dla doświadczonych graczy, dostosowaliśmy ustawienia tak, by tym razem ułatwić życie nowicjuszom w naszej społeczności.

Otóż na dwóch nadchodzących światach postanowiliśmy powrócić do dawnego (używanego w początkach istnienia gry) zachowania się komend docierających do celu w tej samej sekundzie. Zrezygnowaliśmy z używania milisekund na rzecz zasady "komenda wysłana wcześniej wchodzi wcześniej".

Dodatkowo, świat 52 będzie światem bardzo specyficznym. Atakowanie innych graczy i wiosek barbarzyńskich nie będzie bowiem przynosiło żadnych zysków w surowcach (aby zrekompensować braki w surowcach spowodowane niemożnością farmienia, świat będzie miał podwójną prędkość a cena szlachty będzie niższa). Co więcej, będzie to pierwszy świat z określonym celem zwycięstwa. Będzie nim zdobycie wraz ze swoim plemieniem 150 milionów punktów i utrzymanie ich przez 720 godzin (30 dni). Spełnienie tego warunku zakończy rozgrywkę.

Zdajemy sobie sprawę, że wielu z Was preferuje jednak bardziej tradycyjną grę. Dla tych osób przygotowaliśmy świat 53, na którym poza rezygnacją z milisekund nie planujemy żadnych sensacji ;).

Świata 52 należy spodziewać się w środę (18 maja 2011) w godzinach przedpołudniowych. O tej samej porze, dzień później (w czwartek, 19 maja) rozpocznie się życie na świecie 53. Nie planujemy ograniczenia tandemowego (grać można na obu). Poniżej przedstawiamy szczegóły konfiguracji.

------------------------------


Świat 52
Styl 3.0

Prędkość: 2
Prędkość jednostek: 0.5
Morale: na podstawie punktów i czasu gry
Ochrona początkowa: 5 dni
Rycerz: tak, bez przedmiotów
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Fake limit: 1%
Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, można odkryć wszystko
Kościół: nie
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2000
Wioski bonusowe: nie
Wybór kierunku: nie
Noc: od północy do ósmej
Szlachta: monety, cena obniżona do połowy zwykłej wartości
Limit członków plemienia: 50
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Wolny przesył surowców na rynku: wyłączony
Stosunek ofert na rynku: między 0.5 a 2
Brak możliwości uzyskania surowców z napadu



Świat 53
Stary styl

Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Morale: na podstawie punktów i czasu gry
Ochrona początkowa: 5 dni
Rycerz: nie
Łucznicy: nie
Technologia: max. 15 poziomów na wioskę
Fake limit: 1%
Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, w zależności od poziomu zbadania można odkryć wszystko
Kościół: nie
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 1500
Wioski bonusowe: nie
Wybór kierunku: tak
Noc: od północy do siódmej
Szlachta: paczki
Limit członków plemienia: 70
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Wolny przesył surowców na rynku: włączony po pewnym czasie
Stosunek ofert na rynku: między 0.5 a 2

Zapraszamy do dyskusji na temat światów! --> klik!


Wasz Plemiona Team
 
Do góry