Światy 220 i 221

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
14.073
Drodzy Gracze,

nie zwalniamy tempa i na coraz dłuższe jesienne wieczory nie zostawimy Was samych - mamy dla Was 2 nowiutkie światy!

Zarys ich parametrów możecie sprawdzić tutaj:
- świat 220
- świat 221

Wstępne logowanie ruszy dzisiaj koło południa, a sama gra startuje 23 października!

Więcej szczegółów w najbliższym czasie.

Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na forum (klik!) a także na dedykowanym kanale na naszym serwerze Discord.

Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
14.073
Tabelka ze szczegółami parametrów:


ObszarParametrŚwiat 220Świat 221
PrędkośćŚwiat11,25
Jednostki10,8
Funkcje PremiumKonto PremiumTakTak
Menedżer KontaTakTak
Asystent FarmeraTakTak
Giełda PremiumNieTak
Handlarz na rynkuNieTak
Bonus produkcjiNieTak
Skracanie czasu budowyNieTak
Obniżka kosztów budowyNieTak
JednostkiRycerzNieTak, system wielu
ŁucznicyNieTak
ChłopiNieTak
Technologia jednostek10 poziomów badańProsta (zbadane/niezbadane)
BudynkiKościółNieNie
Wieża strażniczaNieTak
TwierdzaNieNie
Wysyłanie wojskRabowanie surowcówNieograniczoneNieograniczone
MilisekundyNieTak
Min. odstęp między komendami-250ms +-50 (czas wysłanej komendy będzie zmodyfikowany o losową wartość z przedziału <-50ms;+50ms>)
ZbieractwoNieTak
Fake limit1%1%
SzlachcicRekrutacjaZłote monetyZłote monety
Maksymalny dystans50 pól70 pól
PlemięLimit członków5060
Wsparcie tylko do plemieniaTak, weryfikacja w momencie wysyłania wojsk.
W momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej.
Wysyłanie oraz otrzymywanie wsparcia możliwe po 3 dniach spędzonych w plemieniu
Tak, weryfikacja w momencie dotarcia wojsk
Ataki na członków plemieniaOdbywają się normalnieTraktowane są jak odwiedziny
System poziomów plemieniaTakTak
Ochrona graczyOchrona początkowa5 dni7 dni
Ochrona stosunkiem punktów10:1 - 30 dni20:1 - 30 dni
MoraleTak, oparte na punktachTak, oparte na punktach + czasie gry
Noc23-7 (bonus obrony +100%)23-7 (bonus obrony +100%)
WioskiPoziom rozwoju wiosek barbarzyńskich1000pkt1500pkt
Wioski bonusoweNieTak
InneFlagiNieTak (możliwość zdobywania przez 180 dni)
ReliktyNieTak
HandelTylko wymiany rynkowe 1:1Tylko wymiany rynkowe 1:1
Zapraszanie obok wioskiNieTak
Przedmiot do przenosinNieTak, w wybrany kierunek mapy
ZastępstwoWłączone po 30 dniachTak
Inne- automatyczna blokada składów plemion, gdy dominacja liderującego plemienia osiągnie poziom 50%-
ZwycięstwoSystemDominacjaWojny runiczne
Warunek75%Przejęcie kontroli nad 60% wiosek na każdym kontynencie (pojawią się po 90 dniach gry) + utrzymanie kontroli przez 7 dni
Start świataWstępne logowanie17 października 202517 października 2025
Początek gry23 października 2025 godziny okołopołudniowe23 października 2025 godziny okołopołudniowe
 
Do góry