Światy 218 i 219

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
14.073
Drodzy Gracze,

jeśli martwiliście się co robić w weekend, to przychodzimy do Was z pomocną dłonią... wskazującą na dwa nowiutkie czekające na Was światy!

Zarys ich parametrów możecie sprawdzić tutaj:
- świat 218
- świat 219

Wstępne logowanie ruszy dzisiaj koło południa, a sama gra startuje 4 września!

Więcej szczegółów w najbliższym czasie.

Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na forum (klik!) a także na dedykowanym kanale na naszym serwerze Discord.

Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
14.073
Tabelka ze szczegółami parametrów:


ObszarParametrŚwiat 218Świat 219
PrędkośćŚwiat21,25
Jednostki0,50,8
Funkcje PremiumKonto PremiumTakTak
Menedżer KontaTakTak
Asystent FarmeraNieTak
Giełda PremiumNieTak
Handlarz na rynkuNieTak
Bonus produkcjiNieTak
Skracanie czasu budowyNieTak
Obniżka kosztów budowyNieTak
JednostkiRycerzTak, jeden na graczaTak, system wielu
ŁucznicyNieTak
ChłopiNieTak
Technologia jednostekProsta (zbadane/niezbadane)Prosta (zbadane/niezbadane)
BudynkiKościółNieTak
Wieża strażniczaNieNie
TwierdzaNieNie
Wysyłanie wojskRabowanie surowcówBrak (żadne ataki nie przynoszą surowców)Nieograniczone
MilisekundyTakTak
Min. odstęp między komendami200ms +-30 (czas wysłanej komendy będzie zmodyfikowany o losową wartość z przedziału <-30ms;+30ms>)300ms +-50 (czas wysłanej komendy będzie zmodyfikowany o losową wartość z przedziału <-50ms;+50ms>)
ZbieractwoNieTak
Fake limit1%1%
SzlachcicRekrutacjaZłote monetyZłote monety
Maksymalny dystans50 pól100 pól
PlemięLimit członków5060
Wsparcie tylko do plemieniaTak, weryfikacja w momencie dotarcia wojsk.
W momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej.
Wysyłanie oraz otrzymywanie wsparcia możliwe po 3 dniach spędzonych w plemieniu
Tak, weryfikacja w momencie wysłania wojsk
Ataki na członków plemieniaOdbywają się normalnieOdbywają się normalnie
System poziomów plemieniaTakTak
Ochrona graczyOchrona początkowa5 dni5 dni
Ochrona stosunkiem punktów10:1 - 30 dni20:1 - 60 dni
MoraleTak, oparte na punktach + czasie gryTak, oparte na punktach
Noc0-8 (bonus obrony +100%)23-8 (bonus obrony +100%)
WioskiPoziom rozwoju wiosek barbarzyńskich1500pkt2000pkt
Wioski bonusoweNieTak
InneFlagiNieTak (możliwość zdobywania przez 180 dni)
ReliktyTakTak
HandelTylko wymiany rynkowe 1:1Tylko wymiany rynkowe 1:1
Zapraszanie obok wioskiNieTak
Przedmiot do przenosinNieTak, także w okolice przyjaciela
ZastępstwoWłączone po 30 dniachTak
Inne- blokada składów po 120 dniach-
ZwycięstwoSystemDominacjaDominacja
Warunek80%80%
Start świataWstępne logowanie29 sierpnia 202529 sierpnia 2025
Początek gry4 września 2025 godziny okołopołudniowe4 września 2025 godziny okołopołudniowe
 
Do góry