Światy 216 i 217

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
13.895
Drodzy Gracze,

wolny piątek? Długi weekend? Leniwy wypoczynek przy grillu?
Nic z tego! My wciąż pracujemy dla Was i właśnie przygotowaliśmy dla Was dwa nowe świeżutkie światy!

Zarys ich parametrów możecie sprawdzić tutaj:
- świat 216
- świat 217

Wstępne logowanie ruszy w ten weekend, a sama gra startuje 26 czerwca!

Więcej szczegółów w najbliższym czasie.

Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na forum (klik!) a także na dedykowanym kanale na naszym serwerze Discord.

Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
13.895
Dla formalności: ruszyło wstępne logowanie na obu światach. Zapraszamy!
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
13.895
W ramach propagowania powiedzenia "lepiej późno niż wcale" - tabelka ze szczegółami parametrów:


ObszarParametrŚwiat 216Świat 217
PrędkośćŚwiat1,61
Jednostki0,6251
Funkcje PremiumKonto PremiumTakTak
Menedżer KontaTakTak
Asystent FarmeraTakTak
Giełda PremiumNieTak
Handlarz na rynkuNieTak
Bonus produkcjiNieTak
Skracanie czasu budowyNieTak
Obniżka kosztów budowyNieTak
JednostkiRycerzTak, jeden na graczaTak, system wielu
ŁucznicyNieTak
ChłopiNieTak
Technologia jednostek3 poziomy rozwoju (max 15 w wiosce)Prosta (zbadane/niezbadane)
BudynkiKościółNieNie
Wieża strażniczaNieNie
TwierdzaNieTak
Wysyłanie wojskRabowanie surowcówOgraniczone, wg wzoru:
(dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 1.000, jednak nie więcej niż 500.000 na ostatnie 24h
Nieograniczone
MilisekundyTakTak
Min. odstęp między komendami200ms +-50 (czas wysłanej komendy będzie zmodyfikowany o losową wartość z przedziału <-50ms;+50ms>)250ms +-30 (czas wysłanej komendy będzie zmodyfikowany o losową wartość z przedziału <-30ms;+30ms>)
ZbieractwoNieTak
Fake limit1%1%
SzlachcicRekrutacjaZłote monetyZłote monety
Maksymalny dystans50 pól70 pól
PlemięLimit członków5070
Wsparcie tylko do plemieniaTak, weryfikacja w momencie dotarcia wojsk.
W momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej.
Wysyłanie oraz otrzymywanie wsparcia możliwe po 3 dniach spędzonych w plemieniu
Tak, weryfikacja w momencie wysłania wojsk
Ataki na członków plemieniaOdbywają się normalnieTraktowane są jak odwiedziny (nie dochodzi do walki)
System poziomów plemieniaTakTak
Ochrona graczyOchrona początkowa5 dni5 dni
Ochrona stosunkiem punktów10:1 - 30 dni20:1 - 60 dni
MoraleTak, oparte na punktach + czasie gryTak, oparte na punktach
Noc0-7 (bonus obrony +200%)23-8 (bonus obrony +100%)
WioskiPoziom rozwoju wiosek barbarzyńskich2000pkt2500pkt
Wioski bonusoweTakTak
InneFlagiNieTak (możliwość zdobywania przez 180 dni)
HandelTylko wymiany rynkowe 1:1Tylko wymiany rynkowe 1:1, po pewnym czasie możliwa wysyłka surowców wewnątrz plemienia
Zapraszanie obok wioskiNieTak
Przedmiot do przenosinNieTak, w wybrany kierunek mapy
ZastępstwoWłączone po 30 dniachTak
Inne- blokada składów po 120 dniach-
ZwycięstwoSystemDominacjaDominacja
Warunek75%80%
Start świataWstępne logowanie22 czerwca 202522 czerwca 2025
Początek gry26 czerwca 2025 godziny okołopołudniowe26 czerwca 2025 godziny okołopołudniowe
 
Ostatnia edycja:
Do góry