Światy 214 i 215

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
13.824
Drodzy Gracze,

dzisiaj koło południa rozpocznie się wstępne logowanie na dwóch nowych serwerach, których zarys parametrów możecie sprawdzić tutaj:
- świat 214
- świat 215.

Gra startuje 30 kwietnia w godzinach południowych!

Więcej szczegółów w najbliższym czasie.

Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na forum (klik!) a także na dedykowanym kanale na naszym serwerze Discord.

Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!
 
Ostatnia edycja:

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
13.824
Obiecana tabelka ze szczegółami parametrów:


ObszarParametrŚwiat 214Świat 215
PrędkośćŚwiat21,25
Jednostki0,50,8
Funkcje PremiumKonto PremiumTakTak
Menedżer KontaTakTak
Asystent FarmeraNieTak
Giełda PremiumNieTak
Handlarz na rynkuNieTak
Bonus produkcjiNieTak
Skracanie czasu budowyNieTak
Obniżka kosztów budowyNieTak
JednostkiRycerzNieTak, system wielu
ŁucznicyTakTak
ChłopiTakTak
Technologia jednostekProsta (zbadane/niezbadane)Prosta (zbadane/niezbadane)
BudynkiKościółNieTak
Wieża strażniczaNieTak
TwierdzaNieNie
Wysyłanie wojskRabowanie surowcówBrak (żadne ataki nie przynoszą surowców)Nieograniczone
MilisekundyNieTak
Min. odstęp między komendami-250ms +-25 (czas wysłanej komendy będzie zmodyfikowany o losową wartość z przedziału <-25ms;+25ms>)
ZbieractwoTakTak
Fake limit1%1%
SzlachcicRekrutacjaZłote monetyZłote monety
Maksymalny dystans50 pól70 pól
PlemięLimit członków5070
Wsparcie tylko do plemieniaTak, weryfikacja w momencie wysyłania wojsk
W momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej.
Wysyłanie oraz otrzymywanie wsparcia możliwe po 2 dniach spędzonych w plemieniu
Tak, weryfikacja w momencie dotarcia wojsk
Ataki na członków plemieniaOdbywają się normalnieOdbywają się normalnie
System poziomów plemieniaTakTak
Ochrona graczyOchrona początkowa5 dni5 dni
Ochrona stosunkiem punktów10:1 - 30 dni20:1 - 60 dni
MoraleTak, oparte na punktachTak, oparte na punktach+czasie gry
Noc23-7 (bonus obrony +100%)23-8 (bonus obrony +200%)
WioskiPoziom rozwoju wiosek barbarzyńskich2000pkt1500pkt
Wioski bonusoweTakTak
InneFlagiNieTak (możliwość zdobywania przez 180 dni)
HandelTylko wymiany rynkowe 1:1Tylko wymiany rynkowe 1:1
Zapraszanie obok wioskiNieTak
Przedmiot do przenosinNieTak, w wybrany kierunek mapy
ZastępstwoWłączone po 30 dniachTak
Inne- blokada składów po 120 dniach-
ZwycięstwoSystemDominacjaDominacja
Warunek75%80%
Start świataWstępne logowanie25 kwietnia 202525 kwietnia 2025
Początek gry30 kwietnia 2025 godziny okołopołudniowe30 kwietnia 2025 godziny okołopołudniowe
 
Do góry