Światy 212 i 213

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
13.824
Drodzy Gracze,

dzisiaj w godzinach wieczornych rozpocznie się wstępne logowanie na dwóch nowych serwerach, których zarys parametrów możecie sprawdzić tutaj:
- świat 212
- świat 213.

Gra startuje 27 lutego koło południa!

Więcej szczegółów w najbliższym czasie.

Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na forum (klik!) a także na dedykowanym kanale na naszym serwerze Discord.

Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
13.824
Obiecana i wyczekiwana przez wielu tabelka ze szczegółami parametrów:


ObszarParametrŚwiat 212Świat 213
PrędkośćŚwiat11,25
Jednostki10,8
Funkcje PremiumKonto PremiumTakTak
Menedżer KontaTakTak
Asystent FarmeraTakTak
Giełda PremiumNieTak
Handlarz na rynkuNieTak
Bonus produkcjiNieTak
Skracanie czasu budowyNieTak
Obniżka kosztów budowyNieTak
JednostkiRycerzNieTak, system wielu
ŁucznicyTakTak
ChłopiTakTak
Technologia jednostekProsta (zbadane/niezbadane)Prosta (zbadane/niezbadane)
BudynkiKościółNieNie
Wieża strażniczaNieTak
TwierdzaNieNie
Wysyłanie wojskRabowanie surowcówNieograniczoneNieograniczone
MilisekundyTakTak
Min. odstęp między komendami200ms +-30 (czas wysłanej komendy będzie zmodyfikowany o losową wartość z przedziału <-30ms;+30ms>)200ms +-20 (czas wysłanej komendy będzie zmodyfikowany o losową wartość z przedziału <-20ms;+20ms>)
ZbieractwoNieTak
Fake limit1%1%
SzlachcicRekrutacjaZłote monetyZłote monety
Maksymalny dystans50 pól70 pól
PlemięLimit członków5070
Wsparcie tylko do plemieniaTak, weryfikacja w momencie wysyłania wojsk
W momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej.
Wysyłanie oraz otrzymywanie wsparcia możliwe po 3 dniach spędzonych w plemieniu
Tak, weryfikacja w momencie wysyłania wojsk
Ataki na członków plemieniaOdbywają się normalnieTraktowane jako odwiedziny
System poziomów plemieniaTakTak
Ochrona graczyOchrona początkowa5 dni5 dni
Ochrona stosunkiem punktów20:1 - 60 dni20:1 - 60 dni
MoraleTak, oparte na punktach+czasie gryTak, oparte na punktach
Noc0-8 (bonus obrony +300%)23-8 (bonus obrony +100%)
WioskiPoziom rozwoju wiosek barbarzyńskich2000pkt2000pkt
Wioski bonusoweTakTak
InneFlagiNieTak (możliwość zdobywania przez 180 dni)
HandelTylko wymiany rynkowe 1:1Tylko wymiany rynkowe 1:1
Zapraszanie obok wioskiNieTak
Przedmiot do przenosinNieTak
ZastępstwoWłączone po 30 dniachTak
Inne- brak możliwości dołączenia do plemienia (ani stworzenia nowego) po 120 dniach-
ZwycięstwoSystemDominacjaDominacja
Warunek80%80%
Start świataWstępne logowanie20 lutego 202520 lutego 2025
Początek gry27 lutego 2025 godziny okołopołudniowe27 lutego 2025 godziny okołopołudniowe
 
Ostatnia edycja:
Do góry