Światy 210 i 211

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
13.613
Drodzy Gracze,

Nowy Rok wreszcie nadszedł, znów wszystko przed nami,
jak godnie go przywitać? NOWYMI ŚWIATAMI!

W najbliższych godzinach rozpocznie się wstępne logowanie na dwóch nowych serwerach, których zarys parametrów możecie sprawdzić tutaj:
- świat 210
- świat 211.

Gra startuje 9 stycznia koło południa!

Więcej szczegółów w najbliższym czasie.

Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na forum (klik!) a także na dedykowanym kanale na naszym serwerze Discord.

Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

// edit: Wstępne logowanie jest już dostępne. Zapraszamy!
 
Ostatnia edycja:

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
13.613
Obiecana i wyczekiwana przez wielu tabelka ze szczegółami parametrów:


ObszarParametrŚwiat 210Świat 211
PrędkośćŚwiat21,6
Jednostki0,50,625
Funkcje PremiumKonto PremiumTakTak
Menedżer KontaTakTak
Asystent FarmeraNieTak
Giełda PremiumNieTak
Handlarz na rynkuNieTak
Bonus produkcjiNieTak
Skracanie czasu budowyNieTak
Obniżka kosztów budowyNieTak
JednostkiRycerzTak, jedenTak, system wielu
ŁucznicyNieTak
ChłopiNieTak
Technologia jednostek10 poziomów jednostekProsta (zbadane/niezbadane)
BudynkiKościółNieTak
Wieża strażniczaNieNie
TwierdzaNieNie
Wysyłanie wojskRabowanie surowcówBrak (ataki nie przynoszą surowców)Nieograniczone
MilisekundyTakTak
Min. odstęp między komendami200ms +-30 (czas wysłanej komendy będzie zmodyfikowany o losową wartość z przedziału <-30ms;+30ms>)250ms +-20 (czas wysłanej komendy będzie zmodyfikowany o losową wartość z przedziału <-20ms;+20ms>)
ZbieractwoNieTak
Fake limit1%1%
SzlachcicRekrutacjaZłote monetyZłote monety
Maksymalny dystans50 pól70 pól
PlemięLimit członków7050
Wsparcie tylko do plemieniaTak, weryfikacja w momencie wysyłania wojsk
W momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej.
Wysyłanie oraz otrzymywanie wsparcia możliwe po 3 dniach spędzonych w plemieniu
Tak, weryfikacja w momencie dotarcia wojsk
Ataki na członków plemieniaOdbywają się normalnieOdbywają się normalnie
System poziomów plemieniaTakTak
Ochrona graczyOchrona początkowa5 dni5 dni
Ochrona stosunkiem punktów10:1 - 30 dni20:1 - 60 dni
MoraleTak, oparte na punktach+czasie gryTak, oparte na punktach
Noc0-8 (bonus obrony +200%)23-8 (bonus obrony +100%)
WioskiPoziom rozwoju wiosek barbarzyńskich10001500
Burzenie się większych do tego poziomuTakTak
Wioski bonusoweNieTak
InneFlagiNieTak (możliwość zdobywania przez 180 dni)
HandelTylko wymiany rynkowe 1:1Wymiany rynkowe 1:1 + po pewnym czasie wysyłki możliwe w obrębie plemienia
Zapraszanie obok wioskiNieTak
Przedmiot do przenosinNieTak
ZastępstwoWłączone po 30 dniachTak
Inne- brak możliwości dołączenia do plemienia (ani stworzenia nowego) po 180 dniach
- brak możliwości opuszczenia plemienia (ani wyrzucenia z niego) po 180 dniach
-
ZwycięstwoSystemDominacjaDominacja
Warunek80%70%
Start świataWstępne logowanie3 stycznia 20253 stycznia 2025
Początek gry9 stycznia 2025 godziny okołopołudniowe9 stycznia 2025 godziny okołopołudniowe
 
Do góry