Światy 207 i 208

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
13.839
Drodzy Gracze,

zapraszamy do otwieranej właśnie wstępnej rejestracji na światach 207 i 208.

Zarys ich parametrów można sprawdzić tutaj:
- świat 207
- świat 208.

Gra startuje 24 października koło południa!

Więcej szczegółów w najbliższym czasie.

Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów na forum (klik!) a także w dedykowanych im kanałach na naszym serwerze Discord.

Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
13.839
Obiecane szczegóły:

ObszarParametrŚwiat 207Świat 208
PrędkośćŚwiat1,61,6
Jednostki0,6250,625
Funkcje PremiumKonto PremiumTakTak
Menedżer KontaTakTak
Asystent FarmeraTakTak
Giełda PremiumTakNie
Handlarz na rynkuTakNie
Bonus produkcjiTakNie
Skracanie czasu budowyTakNie
Obniżka kosztów budowyTakNie
JednostkiRycerzTak, system wieluTak, jeden
ŁucznicyTakNie
ChłopiTakNie
Technologia jednostekProsta (zbadane/niezbadane)3 poziomy rozbudowy (max 15 w wiosce)
BudynkiKościółNieNie
Wieża strażniczaTakNie
TwierdzaNieNie
Wysyłanie wojskRabowanie surowcówNieograniczoneOgraniczone, wg wzoru:
(dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 5.000, jednak nie więcej niż 1.000.000 na ostatnie 24h
MilisekundyTakNie
Min. odstęp między komendami250ms +-30 (czas wysłanej komendy będzie zmodyfikowany o losową wartość z przedziału <-30ms;+30ms>)-
ZbieractwoTakNie
Fake limit1%1%
SzlachcicRekrutacjaZłote monetyZłote monety
Maksymalny dystans70 pól100 pól
PlemięLimit członków5050
Wsparcie tylko do plemieniaTak, weryfikacja w momencie wysyłania wojskTak, weryfikacja w momencie wysyłania wojsk
W momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej.
Wysyłanie oraz otrzymywanie wsparcia możliwe po 2 dniach spędzonych w plemieniu
Ataki na członków plemieniaOdbywają się normalnieOdbywają się normalnie
System poziomów plemieniaTakTak
Ochrona graczyOchrona początkowa5 dni5 dni
Ochrona stosunkiem punktów20:1 - 60 dni20:1 - 60 dni
MoraleTak, oparte na punktachTak, oparte na punktach+ nielimitowanym czasie gry
Noc23-7 (bonus obrony +200%)0-7 (bonus obrony +300%)
WioskiPoziom rozwoju wiosek barbarzyńskich15001000
Burzenie się większych do tego poziomuTakTak
Wioski bonusoweTakNie
InneFlagiTak (możliwość zdobywania przez 180 dni)Nie
HandelTylko wymiany rynkowe 1:1Tylko wymiany rynkowe 1:1
Zapraszanie obok wioskiTakNie
Przedmiot do przenosinTak, możliwe przeniesienie w wybrany kierunek mapyNie
ZastępstwoWłączone po 7 dniachWłączone po 30 dniach
Inne-- brak możliwości dołączenia do plemienia (ani stworzenia nowego) po 120 dniach
ZwycięstwoSystemDominacjaDominacja
Warunek70%80%
Start świataWstępne logowanie20 października 202420 października 2024
Początek gry24 października 2024 godziny okołopołudniowe24 października 2024 godziny okołopołudniowe
 
Do góry