Światy 205 i 206

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
13.403
Drodzy Gracze,

wielkimi krokami kończą się wakacje i sezon urlopowy, więc najwyższa pora aby pocieszyć Was za pomocą dwóch nowiutkich światów!

Serwery są już skonfigurowane, więc ogólne ustawienia światów można zobaczyć tu: świat 205 i świat 206. Szczegóły konfiguracji pojawią się w najbliższym czasie w tym temacie.

Najważniejsze daty:
Start światów - 5 września koło południa
Początek wstępnego logowania - 29 sierpnia koło południa (więc równo tydzień wcześniej)

Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów na forum (klik!) a także w dedykowanych im kanałach na naszym serwerze Discord.

Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
13.403
Obiecana i wyczekiwana przez wielu tabelka ze szczegółami parametrów:


ObszarParametrŚwiat 205Świat 206
PrędkośćŚwiat1,62
Jednostki0,6250,5
Funkcje PremiumKonto PremiumTakTak
Menedżer KontaTakTak
Asystent FarmeraTakNie
Giełda PremiumTakNie
Handlarz na rynkuTakNie
Bonus produkcjiTakNie
Skracanie czasu budowyTakNie
Obniżka kosztów budowyTakNie
JednostkiRycerzTak, system wieluNie
ŁucznicyTakTak
ChłopiTakNie
Technologia jednostekProsta (zbadane/niezbadane)Prosta (zbadane/niezbadane)
BudynkiKościółNieTak
Wieża strażniczaTakNie
TwierdzaNieNie
Wysyłanie wojskRabowanie surowcówNieograniczoneBrak (ataki nie przynoszą surowców)
MilisekundyTakTak
Min. odstęp między komendami200ms100ms +-20 (czas wysłanej komendy będzie zmodyfikowany o losową wartość z przedziału <-20ms;+20ms>)
ZbieractwoTakTak
Fake limit1%1%
SzlachcicRekrutacjaZłote monetyZłote monety
Maksymalny dystans70 pól70 pól
PlemięLimit członków5040
Wsparcie tylko do plemieniaNieTak, weryfikacja w momencie wysyłania wojsk
W momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej.
Wysyłanie oraz otrzymywanie wsparcia możliwe po 2 dniach spędzonych w plemieniu
Ataki na członków plemieniaTraktowane jako odwiedzinyOdbywają się normalnie
System poziomów plemieniaTakTak
Ochrona graczyOchrona początkowa7 dni5 dni
Ochrona stosunkiem punktów10:1 - 60 dni20:1 - 60 dni
MoraleTak, oparte na punktachTak, oparte na punktach+czasie gry
Noc23-8 (bonus obrony +200%)0-8 (bonus obrony +200%)
WioskiPoziom rozwoju wiosek barbarzyńskich25001500
Burzenie się większych do tego poziomuTakTak
Wioski bonusoweTakNie
InneFlagiTak (możliwość zdobywania przez 180 dni)Nie
HandelWysyłki możliwe w obrębie plemienia + wymiany rynkowe 1:1Tylko wymiany rynkowe 1:1
Zapraszanie obok wioskiTakNie
Przedmiot do przenosinTak, możliwe przeniesienie w wybrany kierunek mapyNie
ZastępstwoTakWłączone po 30 dniach
Inne-- brak możliwości dołączenia do plemienia (ani stworzenia nowego) po 120 dniach
- brak możliwości opuszczenia plemienia (ani wyrzucenia z niego) po 120 dniach
ZwycięstwoSystemEpoka OświeceniaDominacja
WarunekDostępne 8 wiosek uniwersyteckich70%
Start świataWstępne logowanie29 sierpnia 202429 sierpnia 2024
Początek gry5 września 2024 godziny okołopołudniowe5 września 2024 godziny okołopołudniowe
 
Do góry