Światy 183 i 184 - dyskusja przedstartowa

Status
Zamknięty.

.MartinS

Zwiadowca
Wynik reakcji
1.247
Nie musi taki być :). Mam nadzieje, że wbiją jeszcze jakieś ekipy. Nie ma czego się bać. Naprawdę nie rozumiem ekip, które wycofują się ze startu bo wbija P!, SPEED, APK czy jakieś inne plemię z renomą. Wszystkich się da pokonać, mimo praktycznie 0 ilości przegranych światów :). Kto grał i widział te światy ten o tym doskonale wie.
Wydaje mi się, że w przypadku tego świata, jeśli ktoś chciał startować, a nie startuje to z powodu ustawień (wieży), a nie tego, że będzie jakaś inna ekipa.
 
Wynik reakcji
182
Wydaje mi się, że w przypadku tego świata, jeśli ktoś chciał startować, a nie startuje to z powodu ustawień (wieży), a nie tego, że będzie jakaś inna ekipa.
A co ma wieża do tego? :D Budynek jak budynek, nawet ciekawiej się gra, bo trudniej się atakuje i jest większe wyzwanie. A przy prędkości 1:1 KO 2x się zastanowi zanim wybierze cele do ataku, co też jest większym wyzwaniem, bo akcje będą latały rzadziej :p
 

.MartinS

Zwiadowca
Wynik reakcji
1.247
Wymówki. Brzmi to lepiej niż nie ruszyło się, bo się boi.
No jak znasz takie przykłady to okej. Pewnie są takie ekipy, które szukają mało obsadzonego świata, żeby klepnąć dwa sojki i zamknąć świat w 3 miesiące, ale to raczej nie są te bardziej ogarnięte ekipy. Z doświadczenia wiem, że sami ominęliśmy 172 i potem 174, bo ustawienia były tak tragiczne, że zdecydowaliśmy się ostatecznie zaprzedać duszę i pójść na ppkowy świat. Po wpisie Szariego w tym wątku widzisz, że nie tylko my kierujemy się ustawieniami świata przy starcie.

A co ma wieża do tego? :D Budynek jak budynek, nawet ciekawiej się gra, bo trudniej się atakuje i jest większe wyzwanie. A przy prędkości 1:1 KO 2x się zastanowi zanim wybierze cele do ataku, co też jest większym wyzwaniem, bo akcje będą latały rzadziej :p
Ta gra ma i tak małą dynamikę na światach bez pp z prędkością 1.0, gdzie offy robią się wolno, a do dyspozycji na akcji masz kilkukrotnie mniej karet (względem światów z pp - bonusy, eventy). Wieża kompletnie niszczy element zaskoczenia, szczególnie jak ktoś ma powbijane głęboko diody, i szczególnie w początkowym etapie gry. Wieża nie jest "tylko budynkiem", oprócz tego, że pozwala zobaczyć, gdzie leci akcja (dzięki czemu na przykład możesz przestać klinować fejk karety, posłać mobila frontowego innym) to ingeruje też w podstawowe mechaniki - dzielenie karet, odbitki czy (fejk) antykliny (trochę jak zabranie MSów - tylko w tym przypadku argumentem za są powszechne skrypty).
 

PacikW x Cuna

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
1.384
a jak działa wieża? Nigdy nie grałem na takim świecie. To tak jakbyś widział komendy?

Widzisz, jakiej wielkości jest atak (mały,średni,duży czy grube) gdy wejdzie w strefę czasowa. Jeśli wioska jest wysunięta daleko od wieży to np widzisz 1h wcześniej co na Ciebie idzie, a jak np. w środek to nawet 6/7h.
 
Wynik reakcji
182
Jak dioda jest daleko wbita to i 15/20h przed idzie wyłapać co leci. Martin powiem tak, ja lubię grać bez MSów więc wieża dla mnie jak najbardziej okej, ale wiesz jak jest, są gusta i guściki jak to woli <piwo>
 

Keymil LoveOrHate

Szlachcic
Wynik reakcji
6.026
No jak znasz takie przykłady to okej. Pewnie są takie ekipy, które szukają mało obsadzonego świata, żeby klepnąć dwa sojki i zamknąć świat w 3 miesiące, ale to raczej nie są te bardziej ogarnięte ekipy. Z doświadczenia wiem, że sami ominęliśmy 172 i potem 174, bo ustawienia były tak tragiczne, że zdecydowaliśmy się ostatecznie zaprzedać duszę i pójść na ppkowy świat. Po wpisie Szariego w tym wątku widzisz, że nie tylko my kierujemy się ustawieniami świata przy starcie.


Ta gra ma i tak małą dynamikę na światach bez pp z prędkością 1.0, gdzie offy robią się wolno, a do dyspozycji na akcji masz kilkukrotnie mniej karet (względem światów z pp - bonusy, eventy). Wieża kompletnie niszczy element zaskoczenia, szczególnie jak ktoś ma powbijane głęboko diody, i szczególnie w początkowym etapie gry. Wieża nie jest "tylko budynkiem", oprócz tego, że pozwala zobaczyć, gdzie leci akcja (dzięki czemu na przykład możesz przestać klinować fejk karety, posłać mobila frontowego innym) to ingeruje też w podstawowe mechaniki - dzielenie karet, odbitki czy (fejk) antykliny (trochę jak zabranie MSów - tylko w tym przypadku argumentem za są powszechne skrypty).
Z drugiej strony po co ma mieć dużą dynamikę ? Można sobie spokojniej grać i robić akcje nie co tydzień tylko dwa, chociaż świat potrwa dłużej niż 3 miesiące. Ustawienia są równe dla wszystkich to samo tyczy wieży a więc nie granie z tego powodu uważam za głupie, na 172 mieliśmy wieże i każdy szybko się do niej przyzwyczaił i nikt nie płakał że to jest jakiś głupi budynek i nie da się z nim grać
 

.MartinS

Zwiadowca
Wynik reakcji
1.247
Z drugiej strony po co ma mieć dużą dynamikę ? Można sobie spokojniej grać i robić akcje nie co tydzień tylko dwa, chociaż świat potrwa dłużej niż 3 miesiące.
No nie wiem, czy te wieże tak wpłyną na to, czy świat się skończy szybko czy nie. Jakby od tego to głownie zależało, to 171 i 172 dalej by nie były rozstrzygnięte, a od dawna są. Ja na wieżach grałem, nie podoba mi się, to po co się do tego zmuszać?

Ustawienia są równe dla wszystkich to samo tyczy wieży a więc nie granie z tego powodu uważam za głupie
Ktoś może lubić futsal, a nie przepadać za grą na murawie. Też będziesz uważał za głupie to, że woli pojechać z ziomeczkami na halę, zamiast na orlik? <shrug>Dziwne myślenie.
 

Keymil LoveOrHate

Szlachcic
Wynik reakcji
6.026
Dobra chcecie to czekajcie ale na 90 procent w grudniu będzie świat albo bez wstępnego logowania czy przenoszenia albo z blokada składów :) ciężko jest trafić na naprawdę dobry świat :(
 

damian1819

Miecznik
Wynik reakcji
49
Świetne światy. Czy trzeba wiecznie gonić za tą gierką? Jestem zadowolony, że co chwilę jest coś nowego, a światy ruszyły szybciej z taką prędkością i ustawieniami.
 

Santi

Miecznik
Wynik reakcji
46
24.10.2022 - zbieranie ludzi na gre for funn
1 gong - speed
2 gong - jazda
3 gong - ekipa pacika
4 gong - speed zabrało nam Imso
5 gong - brak darm
Pozdrawiam graczy <tanczy>
 
Ostatnia edycja:
Status
Zamknięty.
Do góry