Wydaje mi się, że w przypadku tego świata, jeśli ktoś chciał startować, a nie startuje to z powodu ustawień (wieży), a nie tego, że będzie jakaś inna ekipa.Nie musi taki być . Mam nadzieje, że wbiją jeszcze jakieś ekipy. Nie ma czego się bać. Naprawdę nie rozumiem ekip, które wycofują się ze startu bo wbija P!, SPEED, APK czy jakieś inne plemię z renomą. Wszystkich się da pokonać, mimo praktycznie 0 ilości przegranych światów . Kto grał i widział te światy ten o tym doskonale wie.
Wydaje mi się, że w przypadku tego świata, jeśli ktoś chciał startować, a nie startuje to z powodu ustawień (wieży), a nie tego, że będzie jakaś inna ekipa.
A co ma wieża do tego? Budynek jak budynek, nawet ciekawiej się gra, bo trudniej się atakuje i jest większe wyzwanie. A przy prędkości 1:1 KO 2x się zastanowi zanim wybierze cele do ataku, co też jest większym wyzwaniem, bo akcje będą latały rzadziejWydaje mi się, że w przypadku tego świata, jeśli ktoś chciał startować, a nie startuje to z powodu ustawień (wieży), a nie tego, że będzie jakaś inna ekipa.
No jak znasz takie przykłady to okej. Pewnie są takie ekipy, które szukają mało obsadzonego świata, żeby klepnąć dwa sojki i zamknąć świat w 3 miesiące, ale to raczej nie są te bardziej ogarnięte ekipy. Z doświadczenia wiem, że sami ominęliśmy 172 i potem 174, bo ustawienia były tak tragiczne, że zdecydowaliśmy się ostatecznie zaprzedać duszę i pójść na ppkowy świat. Po wpisie Szariego w tym wątku widzisz, że nie tylko my kierujemy się ustawieniami świata przy starcie.Wymówki. Brzmi to lepiej niż nie ruszyło się, bo się boi.
Ta gra ma i tak małą dynamikę na światach bez pp z prędkością 1.0, gdzie offy robią się wolno, a do dyspozycji na akcji masz kilkukrotnie mniej karet (względem światów z pp - bonusy, eventy). Wieża kompletnie niszczy element zaskoczenia, szczególnie jak ktoś ma powbijane głęboko diody, i szczególnie w początkowym etapie gry. Wieża nie jest "tylko budynkiem", oprócz tego, że pozwala zobaczyć, gdzie leci akcja (dzięki czemu na przykład możesz przestać klinować fejk karety, posłać mobila frontowego innym) to ingeruje też w podstawowe mechaniki - dzielenie karet, odbitki czy (fejk) antykliny (trochę jak zabranie MSów - tylko w tym przypadku argumentem za są powszechne skrypty).A co ma wieża do tego? Budynek jak budynek, nawet ciekawiej się gra, bo trudniej się atakuje i jest większe wyzwanie. A przy prędkości 1:1 KO 2x się zastanowi zanim wybierze cele do ataku, co też jest większym wyzwaniem, bo akcje będą latały rzadziej
a jak działa wieża? Nigdy nie grałem na takim świecie. To tak jakbyś widział komendy?
Z drugiej strony po co ma mieć dużą dynamikę ? Można sobie spokojniej grać i robić akcje nie co tydzień tylko dwa, chociaż świat potrwa dłużej niż 3 miesiące. Ustawienia są równe dla wszystkich to samo tyczy wieży a więc nie granie z tego powodu uważam za głupie, na 172 mieliśmy wieże i każdy szybko się do niej przyzwyczaił i nikt nie płakał że to jest jakiś głupi budynek i nie da się z nim graćNo jak znasz takie przykłady to okej. Pewnie są takie ekipy, które szukają mało obsadzonego świata, żeby klepnąć dwa sojki i zamknąć świat w 3 miesiące, ale to raczej nie są te bardziej ogarnięte ekipy. Z doświadczenia wiem, że sami ominęliśmy 172 i potem 174, bo ustawienia były tak tragiczne, że zdecydowaliśmy się ostatecznie zaprzedać duszę i pójść na ppkowy świat. Po wpisie Szariego w tym wątku widzisz, że nie tylko my kierujemy się ustawieniami świata przy starcie.
Ta gra ma i tak małą dynamikę na światach bez pp z prędkością 1.0, gdzie offy robią się wolno, a do dyspozycji na akcji masz kilkukrotnie mniej karet (względem światów z pp - bonusy, eventy). Wieża kompletnie niszczy element zaskoczenia, szczególnie jak ktoś ma powbijane głęboko diody, i szczególnie w początkowym etapie gry. Wieża nie jest "tylko budynkiem", oprócz tego, że pozwala zobaczyć, gdzie leci akcja (dzięki czemu na przykład możesz przestać klinować fejk karety, posłać mobila frontowego innym) to ingeruje też w podstawowe mechaniki - dzielenie karet, odbitki czy (fejk) antykliny (trochę jak zabranie MSów - tylko w tym przypadku argumentem za są powszechne skrypty).
No nie wiem, czy te wieże tak wpłyną na to, czy świat się skończy szybko czy nie. Jakby od tego to głownie zależało, to 171 i 172 dalej by nie były rozstrzygnięte, a od dawna są. Ja na wieżach grałem, nie podoba mi się, to po co się do tego zmuszać?Z drugiej strony po co ma mieć dużą dynamikę ? Można sobie spokojniej grać i robić akcje nie co tydzień tylko dwa, chociaż świat potrwa dłużej niż 3 miesiące.
Ktoś może lubić futsal, a nie przepadać za grą na murawie. Też będziesz uważał za głupie to, że woli pojechać z ziomeczkami na halę, zamiast na orlik? Dziwne myślenie.Ustawienia są równe dla wszystkich to samo tyczy wieży a więc nie granie z tego powodu uważam za głupie
My to nie startujemy teraz w ogóle tak czy siak, jeszcze 173 w trakcie, więc nie nasze problemy xdDobra chcecie to czekajcie ale na 90 procent w grudniu będzie świat albo bez wstępnego logowania czy przenoszenia albo z blokada składów ciężko jest trafić na naprawdę dobry świat
Mamy kulture i nie wpieprzamy ci sie na chatePatrząc po składzie speed to rekrutacja chyba na śmietniku była
Mnie to już nawet wywieźliMamy kulture i nie wpieprzamy ci sie na chate