Światy 179 i 180 - dyskusja przedstartowa

Status
Zamknięty.

Sh4Me

Szlachcic
Wynik reakcji
5.614
Mam nadzieje że te, jak i bliźniacze ograniczenia dotyczące plemion na światach bez premium, zagoszczą na dłużej i z czasem staną się standardem!

cheers-party.gif
 

rotescorp

Szlachcic
Wynik reakcji
4.084
@kmic

chciałbym ponowić pytanie z działu dyskusji nad parametrami i uzyskać odpowiedź
czemu na każdym świecie giełdowym jest opcja zapraszania graczy obok siebie oraz przedmiot do przenosin a na światach bez giełdy ta opcja w ciągu ostatniego roku była tylko na świecie 174?
 

Malustar

Łucznik
Wynik reakcji
236
nie tu chodzi o wpełni zaludnione kontynenty :D albo w prawie pełni :D


o co chodzi z tym ??

Noc
23-90-8, współczynnik 3
 

xUnc

Łucznik
Wynik reakcji
664
Mam nadzieje że te, jak i bliźniacze ograniczenia dotyczące plemion na światach bez premium, zagoszczą na dłużej i z czasem staną się standardem!

cheers-party.gif
Oj tak, piękne rozwiązanie!


Edit: Chociaż na świecie x1 te 60/90 dni to może być trochę za szybko. Pójdziesz do jakiejś ekipy, a ona się złoży na strzała i pograne...
 
Ostatnia edycja:
Wynik reakcji
6.901
@kmic

chciałbym ponowić pytanie z działu dyskusji nad parametrami i uzyskać odpowiedź
czemu na każdym świecie giełdowym jest opcja zapraszania graczy obok siebie oraz przedmiot do przenosin a na światach bez giełdy ta opcja w ciągu ostatniego roku była tylko na świecie 174?
Wprowadzili to przez sztuczne wyspy i programy, które je tworzyły. Na światach premium jak ci wróg takie coś zrobi to osoba z większym portfelem tylko z tego skorzysta(Mimo wszystko mało kto robi sztuczne wyspy, ponieważ osoby na ppkach i tak zjadają barby i są do przodu z wojskiem więc nikt się nie bawi w defówki wioska w wioskę), a na światach bez premki z tego co się orientuję daje to kolosalną przewagę. Masę defa z multi kont, farma czy po prostu mocno zagęszczone konto, oczywiście zależy od ustawień. Pokażę ci moje ulubione przykłady, które pokazują jakie dno tam się odwalało przed wprowadzeniem tych ustawień.
1656054140215.png
Osoby grające na tych światach 'bez premium' same sobie na takie ustawienia zapracowały.
 

rotescorp

Szlachcic
Wynik reakcji
4.084
Wprowadzili to przez sztuczne wyspy i programy, które je tworzyły. Na światach premium jak ci wróg takie coś zrobi to osoba z większym portfelem tylko z tego skorzysta(Mimo wszystko mało kto robi sztuczne wyspy, ponieważ osoby na ppkach i tak zjadają barby i są do przodu z wojskiem więc nikt się nie bawi w defówki wioska w wioskę), a na światach bez premki z tego co się orientuję daje to kolosalną przewagę. Masę defa z multi kont, farma czy po prostu mocno zagęszczone konto, oczywiście zależy od ustawień. Pokażę ci moje ulubione przykłady, które pokazują jakie dno tam się odwalało przed wprowadzeniem tych ustawień.

grając na świecie 171 tj. świecie z giełdą wcale nie uważam żeby regulamin tam był bardziej respektowany niż na światach dla "oszustów"

Nie rozumiem dlaczego cała społeczność graczy ze światów bez premium jest karana za to, że jakiś procent graczy łamie regulamin i stwarza sztuczne zagęszczenie. Przecież support jest od tego żeby pilnować regulaminu i eliminować te osoby, które je łamią. Są możliwości usuwania wiosek z mapy. Po to każdy świat ma swoich operatorów żeby pilnowali porządku.
Jak jeden z księży okaże się pedofilem to nie znaczy, że trzeba zamykać całą parafię.

Na światach z giełdą zapraszasz graczy, którzy chcą sobie pozarabiać pp a na światach bez pp graczy stricte pod zrobienie darmy. Finalny efekt tych działań jest ten sam tj. masz wioskę na mapie która realnie samodzielnie nie gra tylko stwarza kolejny piksel dla zaprzyjaźnionej sobie osoby.
Grając na świecie z funkcjami premium gracze także oszukują i to na większą skalę. Grając ostatnimi czasy na światach bez premium nie spotkałem się nigdy z propozycjami kupowania kont, sprzedawania wiosek za pp/PLN'y, ofertami kupienia odznaczenia itp. Co więcej na światach z opcjami premium śmiga więcej botów niż na światach bez nich a jednak nikt nie wprowadza żadnych ograniczeń. Przecież co świat jedno z topowych kont światów z premium dostaje przymusowe wakacje. Grając na świecie 156 takiego bana nie wyłapało żadne z kont.

Zresztą w dyskusji na temat ustawień zaproponowałem rozwiązanie problemu sztucznego zagęszczania terenu. Wystarczy włączyć mozliwość przenosin na okres np. 10 dni po czym to wyłączyć. Zagęszczenia robią się w środkowym etapie światów tak więc ekipy, które by chciały grac blisko siebie miałyby możliwość rozstawienia się wedle uznania a te, które będą starały się stworzyć sztuczne zagęszczenie zostaną ograniczone w swoich działaniach. Po tych 10 dniach wystarczyłoby żeby operatorzy świata zerknęli na mapę, wlepili bany lub pokasowali sztuczne wioski i wszyscy byliby zadowoleni.

Na światach z premium sztuczne wyspy także powstają. Nawet jeśli na jakiś odcinek przenosi się ekipa i większe zagęszczenie jest naturalne to wraz z nią idą darmy, defówki, multikonta etc. Finalnie efekt jest ten sam. Na mapie jest wioska, której jedynym sensem istnienia jest jej przejęcie przez kolegę.

świat 177
1656055686232.png


świat 169:
1656055770178.png
 

xUnc

Łucznik
Wynik reakcji
664
Ależ piękne przykłady zagęszczania! Dobra robota dla ludzi z tych plemion za znalezienie tylu chętnych graczy do gry w plemiona. :)

A wystarczyłoby, że logowanie wstępne trochę bardziej rozrzuci graczy, trochę więcej barbarek będzie na gracza... I już jest co przejmować i nie trzeba sobie dokładać wiosek takimi metodami.
Albo wprowadzić jakieś sypnięcie barbarkami co jakiś czas, po równo dla wszystkich, żeby oszuści nie musieli oszukiwać, a i uczciwi gracze mogli uczciwie skorzystać.
 
Ostatnia edycja:

aszxqw92

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.454
To oznacza ze noc jest od spania a nie grania XD
Nie wiem jaki przelicznik ma standardowy gracz ale obstawiam ze 1 wiec tam bonus bedzie robil za 300% a nie 100% (ja to tak interpretuje).
 
Status
Zamknięty.
Do góry