Światy 179 i 180 - dyskusja przedstartowa

Status
Zamknięty.

bartezFCB

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
2.414
Podoba mi się twój post. Jako gracz który lubi farmić zostałem zmuszony grać na światach z PP, ponieważ świat no limit farmy dostaję raz do roku a (172 był bez milisekund czyli tak naprawdę dopiero 180 można uznać jaki chciałbym zagrać, czyli minęło z dwa lata) Na bez giełdzie chciałbym mimo wszystko popykać bez dodatkowej surki w postaci giełdy premium i budować strategicznie swoją przewagę na grabieniu okolicy w rozgrywce w której każdy zły atak może Cię dużo kosztować na starcie a nie tak jak zwykle klepanie od szablonu wioski. Zaraz ktoś zarzuci, że darmy, farmy, sztuczne wyspy i boty. Tak zdaję sobie sprawę z tego jednak odsetek takich graczy będzie nie wiele większy lub taki sam jak na innych światach, więc długoterminowo aż tak to nie będzie miało wpływu jeśli na non premium mogę farmić Zwykle mulciak na no farmie więcej da i jest łatwiejszy do stworzenia, bo tylko budynek klikasz i logout.

Ustawienie z mrożenie składu rewelacja. Ciekaw jestem jak to będzie wyglądać w praktyce.
 
Ostatnia edycja:

Rajan112

Miecznik
Wynik reakcji
44
KARTON zwracam się do Was!! Bądźcie na tym świecie nosicielami wiary i nadziei, żyjąc miłością na co dzień. Bądźcie wiernymi świadkami Poxopa zmartwychwstałego, nie cofajcie się nigdy przed przeszkodami, które piętrzą się na ścieżkach Waszego życia. Liczę na Was. Na Wasz młodzieńczy zapał i oddanie Poxopowi. Rozbudowujcie wioskę waszego życia osobistego i społecznego na kartonie! A kartonem jesteśmy My.
Ludzie!! Miałem przepowiednie, sen w którym ujrzałem wielki biały tron i na nim Poxopa.
 

poxop

Szlachcic
Wynik reakcji
3.117
Auuuu!

Kiedy nastanie czas walki...
Kiedy nie pozostanie mi już ani jeden złamany miecz...
Ani jeden rycerz...
Wtedy wystarczy że spojrzę w niebo,
a zjawią się tysiące mieczy gotowych przelać krew agresora w imię większego dobra...

Jak nie wiesz co to

Powiem CI

"PRZYJAŹŃ"
 

Warzywa z obrzeży

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
2.023
Przede wszystkim dla mnie to jest żałosne co community światów bez farmy uczyniło z tą grą XD Naprawdę mam gdzieś to zagęszczanie i takie inne - i tak koniec końców wygra lepsze plemię i mało kiedy to 1000 wiosek coś zmieni (choć wiadomo że rozwiązanie w stylu 10 dni po starcie świata wyłączenie zapraszania ludzi to całkiem spoko fix).

Dla mnie to jest skrajnie żałosne, że ludzie co 2 światy chcą te same ustawienia (bez farmy, 100ms, prędkość 2, wsparcie bez ograniczeń, bez kościołów itd), to tak bardzo nie ma sensu, że nawet nie wiem gdzie zacząć.
1. To jedne z najmniej wynagradzających dobrych graczy ustawienia jakie można wrzucić na świat - nie możesz wypracować przewagi w jakikolwiek inny sposób, niż klikanie co do sekundy zawsze według tego samego szablonu (co jak warto zauważyć najlepiej zrobi bot), a cała reszta to przedymane do zarzygu zasady, które ogarnąłby każdy przedszkolak. Najlepszy sposób na rozwój? Tak jakoś do 10 wioski podbijanie darm, bo lecisz od razu w eko i pałac i nie musisz się martwić wojskiem i zagrodą, a każda kolejna wioska coraz bardziej cię snowballuje i nie masz jak tego nadrobić. Później też darmy, może troszke frontu w koalicji 75-25. Dodatkowo na takich właśnie światach opłaca się grać masą (bo nikt nie podkrada farmy + więcej darm do snowballowania kont XD) i stąd powstały takie potworki jak 7-członowe plemiona po 60 osób każdy człon, dla mnie to patologia. No i wiadomo - nie trzeba w ogóle mieć skillowych graczy, wystarczy każdy szrot, byle wysłał panom darmiarzom deffika i dał później wioski jak poproszą XDD
2. Kolejna sprawa, że jedyna rzecz która sprawia że te światy są jakkolwiek ciekawe to ich prędkość. Tak, każdy inny parametr dla mnie nie ma znaczenia jeżeli chodzi o ich popularność, po prostu po kilkudziesięciu światach z prędkością 1 ludzie rzucili się na prędkość 2, bo wow, offik się odbudowywuje w tydzień, szybciej mogę wbić 10 wiosek, wspaniałe ustawienia! I rozumiem wtedy to jako kompromis pomiędzy światami z farmą i bez - bez farmy prędkość 1 to byłaby padaka, ale teraz mamy taką elastyczność w wybieraniu ustawień że jedyna zaleta tych światów po prostu znikła. Teraz mamy cały czas światy z farmą z prędkością 2 z farmą i na pewno to są ciekawsze ustawienia. Ale kto może się o tym przekonać jak ludzie tak bardzo przyzwyczaili się do swoich nofarmów, że od razu odrzucają możliwość wejścia na taki XDDDDDD
3. Wkurza mnie też przekonanie że ekipy ze światów bez farmy to najlepsze plemiona jakie są. Absolutnie tak nie jest i chyba każdy to wie, poza tymi ludźmi zamkniętymi w swoich bańkach wzajemnej adoracji. Wbije ci taka WIELKA EKIPA raz na 8 czy 12 światów i piąty czy dziesiąty świat z rzędu będzie robić dokładnie to samo, pewnie często na tych samych przeciwników, na światach co się bliźniaczo toczą. Naprawdę nie wiem komu to coś udowadnia poza nimi. I tak - szanuje P! za ich skilla, owszem to bardzo dobre plemię, najlepsze w historii światów bez farmy, ale czy plemion? (totalnie no offensive w stronę P!) To tak jakby mówić, że jakaś drużyna jest najlepsza na świecie, bo wygrała Premier League bo niby najlepsza liga na świecie, a później dostają od Realu w finale LM :D
4. Dodatkowo wygranie świata z ustawieniami jak 180 (czyli totalnie pomieszanymi), to nieporównywalnie większe osiągnięcie niż lecenie takim samym schematem kolejny raz. Wymaga to naprawdę kolejnego poziomu myślenia strategicznego, elastyczności i to po prostu kolejny poziom skomplikowania gry. To że większość ludzi ma na tyle delikatne ego że boi się porażki na takich ustawieniach i wyjścia ze swojej strefy komfortu, no to cóż.
5. Uprzedzając argumenty takie jak "po co zmieniać coś co jest idealne", "widać że to jest najlepsze bo najwięcej osób tak gra" - po raz kolejny jesteście w błędzie. To znaczy nie jesteście, ale to tak jakby porównywać piłkę nożną okiem niedzielnego widza, a okiem profesjonalnego skauta piłkarskiego. To tak jakby porównywać jazdę do pracy z przejechaniem okrążenia na Spa w deszczu, bolidem F1. Po prostu nie piszcie takich rzeczy jeżeli chcecie być uważani za graczy plemion. Przypominacie mi starego po 4 harnasiach co mówi, że lepiej by poprowadził reprezentację polski XD
6. Ludzie będą coś mówić że na światach z farmą największy problem to bociarze z botem od farmy? XDDDDDDDD Co wy gadacie, teraz jak jest zbieractwo (super nowość i takich nowości właśnie ta gra potrzebuje) to większość surków na większości etapów gry się zdobywa właśnie tak, a tutaj bot nie ma żadnego znaczenia. No i jakie jeszcze tam są argumenty przeciwko farmie? "Bo mi się nie chce" - no to super, ale znowu, nie nazywaj się kompetetywnym graczem.
7. Mówicie że wygralibyście każdy taki świat? Być może, bo poziom świata wyznacza konkurencja. Bardzo lubię przykład Formuły 1 - to czy wyścig jest interesujący czy nie, nie zależy od toru, ale od tego jakie różnice w tempie prezentują zespoły. Tor we Francji jest powszechnie krytykowany, a po prostu tak się złożyło, że tam bolidy (w czołówce) miały dwa pierwsze razy na tym torze dość różne od siebie tempo i można było łatwo przewidzeć kto wygra. Tak samo działa to w większości ze szkołami z topki - do lepszych szkół dostają się lepsi uczniowie przez progi i ci uczniowie uzyskują lepsze wyniki, nie ze względu na nauczycieli (to na pewno rzadzej), a za względu na to, że są lepszymi uczniami.

Farma jest dla gigachadów, wymaga o wiele większego myślenia strategicznego (klasyczne farmienie) i matematycznego (zbieractwo), a tymczasem frajerzy ze światów bez farmy klikają kolejny budyneczek eko u siebie i na dwóch darmach na vpnach XDDD

Dla ciebie @kmic, nie wiem czy to od ciebie wychodzi, ale szacunek dla ciebie i dla teamu plemion z niemiec, że potraficie uzdrawiać i ulepszać nawet tak wiekową grę. Ludzie lubią bezsensowne przywiązanie do tradycji, bo się boją zmian i rozwoju, a rozwój zawsze jest poza strefą komfeortu. Nienawidzona giełda premium? Dzięki niej gramy w plemiona za darmo. Zbieractwo? Absolutnie top1 zmiana w historii tej gry. Auto karety, asystent farmera czy takie inne? Dodawanie dla każdego opcji, które same w sobie powinny być dla każdego. Mrożenie plemion czy brak przenosin? Pewnie akceptowalne dla Niemiec i dla dwóch ostatnich deweloperów tej gry kompromisy w celu walki z tą patologią co się zrobiła z plemion w ostatnich latach.
Szkoda mi tylko, że ludzie nie rozumieją przez swoje typowo polskie myślenie, że władza chce ich udupić nie rozumieją, że team plemion w zasadzie nie ma zmian, które okazałyby się flopami. Każda zmiana ma na celu polepszyć grę, gratki za to, naprawdę.

I mam nadzieje, że na s200 nie oprzecie się tłumowi i nie będzie głosowań na ustawienia, ewentualnie te głosowania będą bardzo okrojone. Popyt na ten świat i tak będzie ogromny, i tak wystartuje na pewno bardzo dużo ekip, a to że dziesięciu debili pokrzyczy że nie chce im się grać na świecie na którym muszą mysleć? Co to zmieni? Dla kogo jest świat jubileuszowy, dla prawdziwych tryhardów, graczy kompetetywnych z krwi i kości przystosowywujących się do zmian, czy do casual głośniych maciusiów z dużym ego? Pozdro dla każdego z teamu, robicie dobrą robotę:)
f1 to nuda xd
 

aszxqw92

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.467
dla takich opornych jak ty dałem też przykład ze szkołą...
to co, wbija jakieś POTĘŻNE plemię na 180, czy czeka kolejne 2 miesiące aż dadzą nofarma z prędkością 2 na którym nie trzeba myśleć? XDD

Sadzisz ze startowanie w kupie na takim świecie przyniesie odpowiednie korzyści ?
Myślisz ze rozwalenie 300 graczy na terenie centrum i obrzeży losowo jest czymś śmiesznym ?
Poczekaj do ostatniej niedzieli wakacji i wtedy oceniaj czy swiat ma slabe ekipy bo dopiero wtedy zacznie sie gra jak kazdy bedzie wbijal tam gdzie chce rzeczywiście grać bo kazdy sobie do wygranej wtedy skrobie nie ma koalicji 20 członowej ktorej to gracze wybieraja sobie ludzi do zakonczenia
 

poxop

Szlachcic
Wynik reakcji
3.117
Sadzisz ze startowanie w kupie na takim świecie przyniesie odpowiednie korzyści ?
Myślisz ze rozwalenie 300 graczy na terenie centrum i obrzeży losowo jest czymś śmiesznym ?
Poczekaj do ostatniej niedzieli wakacji i wtedy oceniaj czy swiat ma slabe ekipy bo dopiero wtedy zacznie sie gra jak kazdy bedzie wbijal tam gdzie chce rzeczywiście grać bo kazdy sobie do wygranej wtedy skrobie nie ma koalicji 20 członowej ktorej to gracze wybieraja sobie ludzi do zakonczenia
1:0 husqa ez baited.

My ruszamy uczciwie w centrum przegrac swiat jak zawsze.

Btw. Chcecie mutli trzaskac az traficie na ta sama cwiartke na obrzeza? Bo nie ma kierunkow i zapraszania.

@kmic prosze to zbadac.
 

aszxqw92

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.467
1:0 husqa ez baited.

My ruszamy uczciwie w centrum przegrac swiat jak zawsze.

Btw. Chcecie mutli trzaskac az traficie na ta sama cwiartke na obrzeza? Bo nie ma kierunkow i zapraszania.

@kmic prosze to zbadac.

jesli masz 300 graczy wychodzi ci prawie 80 osob graczy na cwiartke co daje ci 4 plemiona po 80 osob (po dobraniu kilku z obrzez). Finalnie z kazdego plemienia jak wyjdzie 20 osob po polaczeniu wychodzi pelny czlon xD
 

poxop

Szlachcic
Wynik reakcji
3.117
jesli masz 300 graczy wychodzi ci prawie 80 osob graczy na cwiartke co daje ci 4 plemiona po 80 osob (po dobraniu kilku z obrzez). Finalnie z kazdego plemienia jak wyjdzie 20 osob po polaczeniu wychodzi pelny czlon xD
Po co startowac w 300 osob? Jaki z tego fun gry?

No i kolejne pytanie - jak ekipy wbija po starcie to maja zamiar mukti zakladac zeby trafic graczami obok?

Po 3 - w 2 miesiace 20 osob nie opanuje cwiartki.
 

aszxqw92

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.467
Po co startowac w 300 osob? Jaki z tego fun gry?

No i kolejne pytanie - jak ekipy wbija po starcie to maja zamiar mukti zakladac zeby trafic graczami obok?

Po 3 - w 2 miesiace 20 osob nie opanuje cwiartki.

Ta bo kartony zawsze graja na 1 czlon i nigdy nie maja kilka set graczy XD
No jak ekipa wbije po starcie i bedzie chciala w 1 miejsce musi zakladac multi aby trafic w teren ktory sie chce
Ci do tego ze 20 osob nie ogarnie cwiartki to fakt ale kto powiedzial ze musisz ogarnac cwiartke wystarczy ze dojdziesz do takiego momentu ze jak zlaczysz tych 80 graczy reszta bedzie wydiodowana w tym obszarze + finalnie zostanie jakies centrum ktore trzeba poskladac na szybko z 4 stron wtedy finalnie mozna skupic sie na 1 cwiartce do konca broniac reszty terenu
 

Warzywa z obrzeży

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
2.023
Ta bo kartony zawsze graja na 1 czlon i nigdy nie maja kilka set graczy XD
No jak ekipa wbije po starcie i bedzie chciala w 1 miejsce musi zakladac multi aby trafic w teren ktory sie chce
Ci do tego ze 20 osob nie ogarnie cwiartki to fakt ale kto powiedzial ze musisz ogarnac cwiartke wystarczy ze dojdziesz do takiego momentu ze jak zlaczysz tych 80 graczy reszta bedzie wydiodowana w tym obszarze + finalnie zostanie jakies centrum ktore trzeba poskladac na szybko z 4 stron wtedy finalnie mozna skupic sie na 1 cwiartce do konca broniac reszty terenu
jak ekip nie ma to będziemy walczyć przeciwko sobie bo co to za gra
ty asz możesz sobie darmy zorganizować jak zawsze i grać przeciwko nam lub z nami
 

poxop

Szlachcic
Wynik reakcji
3.117
Ta bo kartony zawsze graja na 1 czlon i nigdy nie maja kilka set graczy XD
No jak ekipa wbije po starcie i bedzie chciala w 1 miejsce musi zakladac multi aby trafic w teren ktory sie chce
Ci do tego ze 20 osob nie ogarnie cwiartki to fakt ale kto powiedzial ze musisz ogarnac cwiartke wystarczy ze dojdziesz do takiego momentu ze jak zlaczysz tych 80 graczy reszta bedzie wydiodowana w tym obszarze + finalnie zostanie jakies centrum ktore trzeba poskladac na szybko z 4 stron wtedy finalnie mozna skupic sie na 1 cwiartce do konca broniac reszty terenu

Jakie znaczenie ma co bylo, wazne co jest ^_^ prosilem o ustawienia takie, a nie inne, bo chce miec fun z gry.


Wprost mowisz o multi? To odrazu kierunek daj @kmic po co te ustawienia jak ekipy i tak wbija sobie jak chca.


Tak narzekacie na masowki, ekipy, ustawianie swiata, a jak macie mozliwosc zagrac normalnie i jako kartony pierwsi podjelismy sie rekawicy gry bez 3 czlonow i multi pod obrzeza, bez dyplo przed startem etc - to nie, lepiej napisac, ze ktos tam cos to inna ekipa tez to zrobi.

Smutna ta gra.


Przypomne tylko, ze kartony graly nie raz na 1 czlon kiedy inni grali na 3 ^_^ przyklad s99
 

Rajan112

Miecznik
Wynik reakcji
44
To przede wszystkim wiedzcie, że przyjdą w dniach ostatnich szydercy pełni szyderstwa, którzy będą postępowali według własnych żądz
Wszystko mi wolno, ale nie wszystko przynosi korzyść. Wszystko mi wolno, ale ja niczemu nie oddam się w niewolę

KATON
Powstań, przyjacielu mój ,
Piękny mój i pójdź!
Bo oto minęła już zima,
deszcz ustał i przeszedł.
Na ziemi widać już kwiaty,
Nadszedł czas przycinania
i głos synogarlicy już słychać na naszym świecie.
Nie zwlekajmy, świat podbijajmy.
Ta bo kartony zawsze graja na 1 czlon i nigdy nie maja kilka set graczy XD
No jak ekipa wbije po starcie i bedzie chciala w 1 miejsce musi zakladac multi aby trafic w teren ktory sie chce
Ci do tego ze 20 osob nie ogarnie cwiartki to fakt ale kto powiedzial ze musisz ogarnac cwiartke wystarczy ze dojdziesz do takiego momentu ze jak zlaczysz tych 80 graczy reszta bedzie wydiodowana w tym obszarze + finalnie zostanie jakies centrum ktore trzeba poskladac na szybko z 4 stron wtedy finalnie mozna skupic sie na 1 cwiartce do konca broniac reszty terenu

Jako upadający grzesznik powinieneś czuć wewnętrzny dyskomfort.
 

aszxqw92

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.467
Jakie znaczenie ma co bylo, wazne co jest ^_^ prosilem o ustawienia takie, a nie inne, bo chce miec fun z gry.


Wprost mowisz o multi? To odrazu kierunek daj @kmic po co te ustawienia jak ekipy i tak wbija sobie jak chca.


Tak narzekacie na masowki, ekipy, ustawianie swiata, a jak macie mozliwosc zagrac normalnie i jako kartony pierwsi podjelismy sie rekawicy gry bez 3 czlonow i multi pod obrzeza, bez dyplo przed startem etc - to nie, lepiej napisac, ze ktos tam cos to inna ekipa tez to zrobi.

Smutna ta gra.


Przypomne tylko, ze kartony graly nie raz na 1 czlon kiedy inni grali na 3 ^_^ przyklad s99

Nie no ustawienia dobre nie ma sciagania wiosek w 1 miejsce a jedynie powiekszanie mapy co nie jest az tak zle bo 1 wioska w losowym miejscu nie jest tak dobra jak 100 wiosek w kwadracie 15x15
 

100dni

Zwiadowca
Wynik reakcji
1.706
Przede wszystkim dla mnie to jest żałosne co community światów bez farmy uczyniło z tą grą XD Naprawdę mam gdzieś to zagęszczanie i takie inne - i tak koniec końców wygra lepsze plemię i mało kiedy to 1000 wiosek coś zmieni (choć wiadomo że rozwiązanie w stylu 10 dni po starcie świata wyłączenie zapraszania ludzi to całkiem spoko fix).

Dla mnie to jest skrajnie żałosne, że ludzie co 2 światy chcą te same ustawienia (bez farmy, 100ms, prędkość 2, wsparcie bez ograniczeń, bez kościołów itd), to tak bardzo nie ma sensu, że nawet nie wiem gdzie zacząć.
1. To jedne z najmniej wynagradzających dobrych graczy ustawienia jakie można wrzucić na świat - nie możesz wypracować przewagi w jakikolwiek inny sposób, niż klikanie co do sekundy zawsze według tego samego szablonu (co jak warto zauważyć najlepiej zrobi bot), a cała reszta to przedymane do zarzygu zasady, które ogarnąłby każdy przedszkolak. Najlepszy sposób na rozwój? Tak jakoś do 10 wioski podbijanie darm, bo lecisz od razu w eko i pałac i nie musisz się martwić wojskiem i zagrodą, a każda kolejna wioska coraz bardziej cię snowballuje i nie masz jak tego nadrobić. Później też darmy, może troszke frontu w koalicji 75-25. Dodatkowo na takich właśnie światach opłaca się grać masą (bo nikt nie podkrada farmy + więcej darm do snowballowania kont XD) i stąd powstały takie potworki jak 7-członowe plemiona po 60 osób każdy człon, dla mnie to patologia. No i wiadomo - nie trzeba w ogóle mieć skillowych graczy, wystarczy każdy szrot, byle wysłał panom darmiarzom deffika i dał później wioski jak poproszą XDD
2. Kolejna sprawa, że jedyna rzecz która sprawia że te światy są jakkolwiek ciekawe to ich prędkość. Tak, każdy inny parametr dla mnie nie ma znaczenia jeżeli chodzi o ich popularność, po prostu po kilkudziesięciu światach z prędkością 1 ludzie rzucili się na prędkość 2, bo wow, offik się odbudowywuje w tydzień, szybciej mogę wbić 10 wiosek, wspaniałe ustawienia! I rozumiem wtedy to jako kompromis pomiędzy światami z farmą i bez - bez farmy prędkość 1 to byłaby padaka, ale teraz mamy taką elastyczność w wybieraniu ustawień że jedyna zaleta tych światów po prostu znikła. Teraz mamy cały czas światy z farmą z prędkością 2 z farmą i na pewno to są ciekawsze ustawienia. Ale kto może się o tym przekonać jak ludzie tak bardzo przyzwyczaili się do swoich nofarmów, że od razu odrzucają możliwość wejścia na taki XDDDDDD
3. Wkurza mnie też przekonanie że ekipy ze światów bez farmy to najlepsze plemiona jakie są. Absolutnie tak nie jest i chyba każdy to wie, poza tymi ludźmi zamkniętymi w swoich bańkach wzajemnej adoracji. Wbije ci taka WIELKA EKIPA raz na 8 czy 12 światów i piąty czy dziesiąty świat z rzędu będzie robić dokładnie to samo, pewnie często na tych samych przeciwników, na światach co się bliźniaczo toczą. Naprawdę nie wiem komu to coś udowadnia poza nimi. I tak - szanuje P! za ich skilla, owszem to bardzo dobre plemię, najlepsze w historii światów bez farmy, ale czy plemion? (totalnie no offensive w stronę P!) To tak jakby mówić, że jakaś drużyna jest najlepsza na świecie, bo wygrała Premier League bo niby najlepsza liga na świecie, a później dostają od Realu w finale LM :D
4. Dodatkowo wygranie świata z ustawieniami jak 180 (czyli totalnie pomieszanymi), to nieporównywalnie większe osiągnięcie niż lecenie takim samym schematem kolejny raz. Wymaga to naprawdę kolejnego poziomu myślenia strategicznego, elastyczności i to po prostu kolejny poziom skomplikowania gry. To że większość ludzi ma na tyle delikatne ego że boi się porażki na takich ustawieniach i wyjścia ze swojej strefy komfortu, no to cóż.
5. Uprzedzając argumenty takie jak "po co zmieniać coś co jest idealne", "widać że to jest najlepsze bo najwięcej osób tak gra" - po raz kolejny jesteście w błędzie. To znaczy nie jesteście, ale to tak jakby porównywać piłkę nożną okiem niedzielnego widza, a okiem profesjonalnego skauta piłkarskiego. To tak jakby porównywać jazdę do pracy z przejechaniem okrążenia na Spa w deszczu, bolidem F1. Po prostu nie piszcie takich rzeczy jeżeli chcecie być uważani za graczy plemion. Przypominacie mi starego po 4 harnasiach co mówi, że lepiej by poprowadził reprezentację polski XD
6. Ludzie będą coś mówić że na światach z farmą największy problem to bociarze z botem od farmy? XDDDDDDDD Co wy gadacie, teraz jak jest zbieractwo (super nowość i takich nowości właśnie ta gra potrzebuje) to większość surków na większości etapów gry się zdobywa właśnie tak, a tutaj bot nie ma żadnego znaczenia. No i jakie jeszcze tam są argumenty przeciwko farmie? "Bo mi się nie chce" - no to super, ale znowu, nie nazywaj się kompetetywnym graczem.
7. Mówicie że wygralibyście każdy taki świat? Być może, bo poziom świata wyznacza konkurencja. Bardzo lubię przykład Formuły 1 - to czy wyścig jest interesujący czy nie, nie zależy od toru, ale od tego jakie różnice w tempie prezentują zespoły. Tor we Francji jest powszechnie krytykowany, a po prostu tak się złożyło, że tam bolidy (w czołówce) miały dwa pierwsze razy na tym torze dość różne od siebie tempo i można było łatwo przewidzeć kto wygra. Tak samo działa to w większości ze szkołami z topki - do lepszych szkół dostają się lepsi uczniowie przez progi i ci uczniowie uzyskują lepsze wyniki, nie ze względu na nauczycieli (to na pewno rzadzej), a za względu na to, że są lepszymi uczniami.

Farma jest dla gigachadów, wymaga o wiele większego myślenia strategicznego (klasyczne farmienie) i matematycznego (zbieractwo), a tymczasem frajerzy ze światów bez farmy klikają kolejny budyneczek eko u siebie i na dwóch darmach na vpnach XDDD

Dla ciebie @kmic, nie wiem czy to od ciebie wychodzi, ale szacunek dla ciebie i dla teamu plemion z niemiec, że potraficie uzdrawiać i ulepszać nawet tak wiekową grę. Ludzie lubią bezsensowne przywiązanie do tradycji, bo się boją zmian i rozwoju, a rozwój zawsze jest poza strefą komfeortu. Nienawidzona giełda premium? Dzięki niej gramy w plemiona za darmo. Zbieractwo? Absolutnie top1 zmiana w historii tej gry. Auto karety, asystent farmera czy takie inne? Dodawanie dla każdego opcji, które same w sobie powinny być dla każdego. Mrożenie plemion czy brak przenosin? Pewnie akceptowalne dla Niemiec i dla dwóch ostatnich deweloperów tej gry kompromisy w celu walki z tą patologią co się zrobiła z plemion w ostatnich latach.
Szkoda mi tylko, że ludzie nie rozumieją przez swoje typowo polskie myślenie, że władza chce ich udupić nie rozumieją, że team plemion w zasadzie nie ma zmian, które okazałyby się flopami. Każda zmiana ma na celu polepszyć grę, gratki za to, naprawdę.

I mam nadzieje, że na s200 nie oprzecie się tłumowi i nie będzie głosowań na ustawienia, ewentualnie te głosowania będą bardzo okrojone. Popyt na ten świat i tak będzie ogromny, i tak wystartuje na pewno bardzo dużo ekip, a to że dziesięciu debili pokrzyczy że nie chce im się grać na świecie na którym muszą mysleć? Co to zmieni? Dla kogo jest świat jubileuszowy, dla prawdziwych tryhardów, graczy kompetetywnych z krwi i kości przystosowywujących się do zmian, czy do casual głośniych maciusiów z dużym ego? Pozdro dla każdego z teamu, robicie dobrą robotę:)
pierwszy raz w zyciu husqvarna napisal cos mądrego
 

Joe01

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.606
Fajne te ustawienia łatwa blaszka bo nie mogą mnie wywalić z plemienia to wystarczy przewarzywić do końca a i tak żadna inna ekipa nie wejdzie bo się boją Wielkich Kartonów :cool:
 

rednask

Chłop
Wynik reakcji
14
Po 90 dniach - wyłączenie możliwości opuszczenia plemienia (składy zostają zamrożone)
Czyli :
Po 90 dniach - wyłączenie możliwości opuszczenia plemienia - zrozumiałe znika opcja opuść plemię ...
(składy zostają zamrożone) - Czyli nie będzie można wyrzucić klienta z plemienia ? i tu potrzeba sprecyzowania co oznacza "zamrożenie" czyli jedyną opcją jest usunięcie konta (decyzja gracza), bo ani nie opuścisz plenienia, ani z niego cię nie wyrzucą ?? i tak defakto musisz grać tylko 90dni i masz blachę za wygranie świata jak inni będą się o to starać ? to przecież preferencja pijawek i obiboków .
Jak zawsze w tej grze jest masa niedomówień więc pytam dalej (składy zostają zamrożone) czyli można rozwiązać plemię ? ale nie da się już dołączyć wiec nadal jesteś skazany na pijawki ??? i śmierdzących leni ? którzy będą żerować na z góry ustaloną blokadę utrzymania noobów ??
Powieloną "blokadą" też jest blokada ataków na współplemieńca , czyli nie dość że nie możesz rozwiązać plemienia (opłacalność) "mrożenie" czyli niemożność zrobienia tego , nie możesz nikogo wyrzucić to jeszcze nie możesz go przejąć - czyli zlikwidować kreta , nawet nie możesz poprosić go ładnie o wyjście z plemienia gdyż on nie posiada takiej opcji . Też nie ma możliwości pozbyć się nieroba tylko dlatego że grał z tobą 90 dni a następny rok nie robił nic .
To zagranie poniżej pasa z tymi ustawieniami - jedynym możliwym zagraniem jest dogadanie się z wrogiem - toż to świństwo o czym przekonają się ludzie którzy poświęcili grze 90dni pracy . A dogadywanie się z wrogiem to poniżej moralności każdego człowieka , tego uczy polska gra młodych ludzi . SUPER...
Więc jest 5 dni na poprawienie czegoś jako narzędzia i inna sprawa , jeśli coś z tym nie zrobicie będzie na 100% 2 człony a w drugim (podpowiadam) same multikonta które będą rozwijane tylko dlatego by takie konta niszczyć wewnątrz plemienia - więc witamy w następnej patologii plemion .Drugi człon (podpowiadam) będzie używany do nieuczciwej przewagi przy nabijaniu zwłaszcza w wioskach runicznych blachy za agresora , obrońcy , i narzędziem dyscyplinowania graczy . Czyli wszystko w dobrej wierze "uczciwości gry w plemiona"
 
Ostatnia edycja:

Joe01

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.606
Po 90 dniach - wyłączenie możliwości opuszczenia plemienia (składy zostają zamrożone)
Czyli :
Po 90 dniach - wyłączenie możliwości opuszczenia plemienia - zrozumiałe znika opcja opuść plemię ...
(składy zostają zamrożone) - Czyli nie będzie można wyrzucić klienta z plemienia ? i tu potrzeba sprecyzowania co oznacza "zamrożenie" czyli jedyną opcją jest usunięcie konta (decyzja gracza), bo ani nie opuścisz plenienia, ani z niego cię nie wyrzucą ?? i tak defakto musisz grać tylko 90dni i masz blachę za wygranie świata jak inni będą się o to starać ? to przecież preferencja pijawek i obiboków .
Jak zawsze w tej grze jest masa niedomówień więc pytam dalej (składy zostają zamrożone) czyli można rozwiązać plemię ? ale nie da się już dołączyć wiec nadal jesteś skazany na pijawki ??? i śmierdzących leni ? którzy będą żerować na z góry ustaloną blokadę utrzymania noobów ??
Powieloną "blokadą" też jest blokada ataków na współplemieńca , czyli nie dość że nie możesz rozwiązać plemienia (opłacalność) "mrożenie" czyli niemożność zrobienia tego , nie możesz nikogo wyrzucić to jeszcze nie możesz go przejąć - czyli zlikwidować kreta , nawet nie możesz poprosić go ładnie o wyjście z plemienia gdyż on nie posiada takiej opcji . Też nie ma możliwości pozbyć się nieroba tylko dlatego że grał z tobą 90 dni a następny rok nie robił nic .
To zagranie poniżej pasa z tymi ustawieniami - jedynym możliwym zagraniem jest dogadanie się z wrogiem - toż to świństwo o czym przekonają się ludzie którzy poświęcili grze 90dni pracy . A dogadywanie się z wrogiem to poniżej moralności każdego człowieka , tego uczy polska gra młodych ludzi . SUPER...
Więc jest 5 dni na poprawienie czegoś jako narzędzia i inna sprawa , jeśli coś z tym nie zrobicie będzie na 100% 2 człony a w drugim (podpowiadam) same multikonta które będą rozwijane tylko dlatego by takie konta niszczyć wewnątrz plemienia - więc witamy w następnej patologii plemion .Drugi człon (podpowiadam) będzie używany do nieuczciwej przewagi przy nabijaniu zwłaszcza w wioskach runicznych blachy za agresora , obrońcy , i narzędziem dyscyplinowania graczy . Czyli wszystko w dobrej wierze "uczciwości gry w plemiona"
XD
 

poxop

Szlachcic
Wynik reakcji
3.117
Po 90 dniach - wyłączenie możliwości opuszczenia plemienia (składy zostają zamrożone)
Czyli :
Po 90 dniach - wyłączenie możliwości opuszczenia plemienia - zrozumiałe znika opcja opuść plemię ...
(składy zostają zamrożone) - Czyli nie będzie można wyrzucić klienta z plemienia ? i tu potrzeba sprecyzowania co oznacza "zamrożenie" czyli jedyną opcją jest usunięcie konta (decyzja gracza), bo ani nie opuścisz plenienia, ani z niego cię nie wyrzucą ?? i tak defakto musisz grać tylko 90dni i masz blachę za wygranie świata jak inni będą się o to starać ? to przecież preferencja pijawek i obiboków .
Jak zawsze w tej grze jest masa niedomówień więc pytam dalej (składy zostają zamrożone) czyli można rozwiązać plemię ? ale nie da się już dołączyć wiec nadal jesteś skazany na pijawki ??? i śmierdzących leni ? którzy będą żerować na z góry ustaloną blokadę utrzymania noobów ??
Powieloną "blokadą" też jest blokada ataków na współplemieńca , czyli nie dość że nie możesz rozwiązać plemienia (opłacalność) "mrożenie" czyli niemożność zrobienia tego , nie możesz nikogo wyrzucić to jeszcze nie możesz go przejąć - czyli zlikwidować kreta , nawet nie możesz poprosić go ładnie o wyjście z plemienia gdyż on nie posiada takiej opcji . Też nie ma możliwości pozbyć się nieroba tylko dlatego że grał z tobą 90 dni a następny rok nie robił nic .
To zagranie poniżej pasa z tymi ustawieniami - jedynym możliwym zagraniem jest dogadanie się z wrogiem - toż to świństwo o czym przekonają się ludzie którzy poświęcili grze 90dni pracy . A dogadywanie się z wrogiem to poniżej moralności każdego człowieka , tego uczy polska gra młodych ludzi . SUPER...
Więc jest 5 dni na poprawienie czegoś jako narzędzia i inna sprawa , jeśli coś z tym nie zrobicie będzie na 100% 2 człony a w drugim (podpowiadam) same multikonta które będą rozwijane tylko dlatego by takie konta niszczyć wewnątrz plemienia - więc witamy w następnej patologii plemion .Drugi człon (podpowiadam) będzie używany do nieuczciwej przewagi przy nabijaniu zwłaszcza w wioskach runicznych blachy za agresora , obrońcy , i narzędziem dyscyplinowania graczy . Czyli wszystko w dobrej wierze "uczciwości gry w plemiona"

co Ty pierdolisz.

@up. moze chlop w szoku @Joe01 ?

1656190122692.png
 
Status
Zamknięty.
Do góry