Wprowadzili to przez sztuczne wyspy i programy, które je tworzyły. Na światach premium jak ci wróg takie coś zrobi to osoba z większym portfelem tylko z tego skorzysta(Mimo wszystko mało kto robi sztuczne wyspy, ponieważ osoby na ppkach i tak zjadają barby i są do przodu z wojskiem więc nikt się nie bawi w defówki wioska w wioskę), a na światach bez premki z tego co się orientuję daje to kolosalną przewagę. Masę defa z multi kont, farma czy po prostu mocno zagęszczone konto, oczywiście zależy od ustawień. Pokażę ci moje ulubione przykłady, które pokazują jakie dno tam się odwalało przed wprowadzeniem tych ustawień.
grając na świecie 171 tj. świecie z giełdą wcale nie uważam żeby regulamin tam był bardziej respektowany niż na światach dla "oszustów"
Nie rozumiem dlaczego cała społeczność graczy ze światów bez premium jest karana za to, że jakiś procent graczy łamie regulamin i stwarza sztuczne zagęszczenie. Przecież support jest od tego żeby pilnować regulaminu i eliminować te osoby, które je łamią. Są możliwości usuwania wiosek z mapy. Po to każdy świat ma swoich operatorów żeby pilnowali porządku.
Jak jeden z księży okaże się pedofilem to nie znaczy, że trzeba zamykać całą parafię.
Na światach z giełdą zapraszasz graczy, którzy chcą sobie pozarabiać pp a na światach bez pp graczy stricte pod zrobienie darmy. Finalny efekt tych działań jest ten sam tj. masz wioskę na mapie która realnie samodzielnie nie gra tylko stwarza kolejny piksel dla zaprzyjaźnionej sobie osoby.
Grając na świecie z funkcjami premium gracze także oszukują i to na większą skalę. Grając ostatnimi czasy na światach bez premium nie spotkałem się nigdy z propozycjami kupowania kont, sprzedawania wiosek za pp/PLN'y, ofertami kupienia odznaczenia itp. Co więcej na światach z opcjami premium śmiga więcej botów niż na światach bez nich a jednak nikt nie wprowadza żadnych ograniczeń. Przecież co świat jedno z topowych kont światów z premium dostaje przymusowe wakacje. Grając na świecie 156 takiego bana nie wyłapało żadne z kont.
Zresztą w dyskusji na temat ustawień zaproponowałem rozwiązanie problemu sztucznego zagęszczania terenu. Wystarczy włączyć mozliwość przenosin na okres np. 10 dni po czym to wyłączyć. Zagęszczenia robią się w środkowym etapie światów tak więc ekipy, które by chciały grac blisko siebie miałyby możliwość rozstawienia się wedle uznania a te, które będą starały się stworzyć sztuczne zagęszczenie zostaną ograniczone w swoich działaniach. Po tych 10 dniach wystarczyłoby żeby operatorzy świata zerknęli na mapę, wlepili bany lub pokasowali sztuczne wioski i wszyscy byliby zadowoleni.
Na światach z premium sztuczne wyspy także powstają. Nawet jeśli na jakiś odcinek przenosi się ekipa i większe zagęszczenie jest naturalne to wraz z nią idą darmy, defówki, multikonta etc. Finalnie efekt jest ten sam. Na mapie jest wioska, której jedynym sensem istnienia jest jej przejęcie przez kolegę.
świat 177
świat 169:
