- Wynik reakcji
- 12.962
Drodzy Gracze,
wakacje, urlopy... idealny okres na aktywne spędzenie czasu, prawda? Dlatego zapraszamy Was do AKTYWNEJ gry na dwóch nowiutkich światach, które polecają się Waszej uwadze!
Tradycyjnie zapraszamy do uważnej lektury opisanych poniżej parametrów (aby uniknąć niespodzianek w czasie gry).
I kolejny raz jedynie zaakcentujmy: świat 168 (podobnie jak poprzednie parzyste) startuje bez wstępnego logowania, zapraszania, ani przedmiotu do przenosin. Zatem rozmieszczenie wiosek będzie wyłącznie losowe.
Powodzenia!
Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!
Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
wakacje, urlopy... idealny okres na aktywne spędzenie czasu, prawda? Dlatego zapraszamy Was do AKTYWNEJ gry na dwóch nowiutkich światach, które polecają się Waszej uwadze!
Tradycyjnie zapraszamy do uważnej lektury opisanych poniżej parametrów (aby uniknąć niespodzianek w czasie gry).
I kolejny raz jedynie zaakcentujmy: świat 168 (podobnie jak poprzednie parzyste) startuje bez wstępnego logowania, zapraszania, ani przedmiotu do przenosin. Zatem rozmieszczenie wiosek będzie wyłącznie losowe.
Powodzenia!
Obszar | Parametr | Świat 167 | Świat 168 |
Prędkość | Świat | 1,6 | 2,5 |
Jednostki | 0,625 | 0,4 | |
Finalna prędkość jednostek | 1 | 1 | |
Funkcje Premium | Konto Premium | Tak | Tak |
Menedżer Konta | Tak | Tak | |
Asystent Farmera | Tak | Tak | |
Giełda Premium | Tak | Nie | |
Handlarz na rynku | Tak | Nie | |
Bonus produkcji | Tak | Nie | |
Skracanie czasu budowy | Tak | Nie | |
Obniżka kosztów budowy | Tak | Nie | |
Jednostki | Rycerz | Tak, system wielu rycerzy | Tak, system wielu rycerzy |
Łucznicy | Tak | Nie | |
Chłopi | Tak | Nie | |
Technologia jednostek | Prosta (zbadanie/niezbadane) | 10 poziomów badań | |
Budynki | Kościół | Nie | Nie |
Wieża strażnicza | Nie | Tak | |
Twierdza | Tak | Nie | |
Wysyłanie wojsk | Rabowanie surowców | Nieograniczone | Ograniczone, wg wzoru: (dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 3.000, jednak nie więcej niż 168.000 na ostatnie 24h |
Milisekundy | Tak | Nie | |
Min. odstęp między komendami | 200ms | --- | |
Zbieractwo | Tak | Nie | |
Fake limit | 1% | Nie | |
Szlachcic | Rekrutacja | Złote monety | Złote monety |
Maksymalny dystans | 100 pól | 100 pól | |
Plemię | Limit członków | 50 | 60 |
Wsparcie tylko do plemienia | Tak, weryfikacja w momencie przybycia wojsk | Tak, weryfikacja w momencie wysyłania wojsk | |
Ataki na członków plemienia | Traktowane jak odwiedziny | Odbywają się normalnie | |
System poziomów plemienia | Tak | Nie | |
Ochrona graczy | Ochrona początkowa | 5 dni | 5 dni |
Ochrona stosunkiem punktów | 20:1 przez 60 dni | 20:1 przez 60 dni | |
Morale | Tak, oparte na punktach graczy | Tak, oparte na punktach graczy | |
Noc | 23-8 | 0-8 | |
Wioski | Poziom rozwoju wiosek barbarzyńskich | ok. 2000 pkt | ok. 1000 pkt |
Burzenie się większych do tego poziomu | Tak | Tak | |
Wioski bonusowe | Tak | Tak | |
Inne | Flagi | Tak | Nie |
Handel | Tylko wymiany rynkowe 1:1 | Tylko wymiany rynkowe 1:1 | |
Zapraszanie obok wioski | Tak | Nie | |
Przedmiot do przenosin | Tak | Nie | |
Zastępstwo | Zostanie włączone po 14 dniach świata | Zostanie włączone po 30 dniach świata | |
Samouczek | Nowy - Zobacz film na YT | Standardowy | |
Zwycięstwo | System | Dominacja | Dominacja |
Warunek | Posiadanie min. 75% wiosek na świecie (nie licząc barbarzyńskich). Musi minąć min. 360 dni funkcjonowania świata. | Posiadanie min. 80% wiosek na świecie (nie licząc barbarzyńskich). Musi minąć min. 360 dni funkcjonowania świata. | |
Start świata | Wstępne logowanie | 8 lipca 2021 godziny popołudniowe | Brak |
Początek gry | 14 lipca 2021 godziny okołopołudniowe | 14 lipca 2021 godziny okołopołudniowe |
Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!
Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
Ostatnia edycja: