Światy 163 i 164

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.962
Drodzy Gracze,

no i stało się - długo wyczekiwane przez niektórych nowe światy już się dla Was szykują!
Tym razem ich parametry zebraliśmy dla Was w formie tabelki, mamy nadzieję, że będzie to dla Was czytelny układ.

Zapraszamy do uważnej lektury, ale mimo wszystko chcielibyśmy zaakcentować Wam niecodzienną mieszankę parametrów na świecie 164: nie będzie tam możliwości zapraszania (tym bardziej w okolice wioski), ani przedmiotu do przenosin, ani wstępnego logowania. Czyli co? Czyli wszyscy ruszają już po starcie świata i... lądują w losowym miejscu. Powodzenia! :cool:



Obszar
Parametr
Świat 163
Świat 164
PrędkośćŚwiat1,61,25
Jednostki0,6250,8
Finalna prędkość jednostek11
Funkcje PremiumKonto PremiumTakTak
Menedżer KontaTakTak
Asystent FarmeraTakTak
Giełda PremiumTakNie
Handlarz na rynkuTakNie
Bonus produkcjiTakNie
Skracanie czasu budowyTakNie
Obniżka kosztów budowyTakNie
JednostkiRycerzTak, system wielu rycerzyTak, system wielu rycerzy
ŁucznicyTakNie
ChłopiTakNie
Technologia jednostekProsta (zbadanie/niezbadane)Prosta (zbadanie/niezbadane)
BudynkiKościółNieNie
Wieża strażniczaTakNie
TwierdzaTakNie
Wysyłanie wojskRabowanie surowcówNieograniczoneNieograniczone
MilisekundyTakTak
Min. odstęp między komendami200ms50ms
ZbieractwoTakTak
Fake limit1%1%
SzlachcicRekrutacjaZłote monetyZłote monety
Maksymalny dystans100 pól200 pól
PlemięLimit członków5040
Wsparcie tylko do plemieniaTak, weryfikacja w momencie przybycia wojskTak, weryfikacja w momencie wysyłania wojsk
Ataki na członków plemieniaTraktowane jak odwiedzinyOdbywają się normalnie
System poziomów plemieniaTakTak
Ochrona graczyOchrona początkowa5 dni3 dni
Ochrona stosunkiem punktów20:1 przez 60 dni20:1 przez 30 dni
MoraleTak, oparte na punktach graczyTak, oparte na punktach graczy
Noc23-80-8
WioskiPoziom rozwoju wiosek barbarzyńskichok. 3000 pktok. 2000 pkt
Burzenie się większych do tego poziomuNieTak
Wioski bonusoweTakNie
InneFlagiTakNie
HandelTylko wymiany rynkowe, stosunek ofert od 0,5 do 2,0Tylko wymiany rynkowe 1:1
Zapraszanie obok wioskiTakNie
Przedmiot do przenosinTakNie
ZastępstwoZostanie włączone po 14 dniach świataZostanie włączone po 30 dniach świata
ZwycięstwoSystemWojny runiczneDominacja
WarunekPrzejęcie min. 60% wiosek runicznych na każdym kontynencie i utrzymanie tego stanu przez 7 dni. Zaczną się pojawiać po upływie 90 dni świata.Posiadanie min. 75% wiosek na świecie (nie licząc barbarzyńskich). Musi minąć min. 360 dni funkcjonowania świata.
Start świataWstępne logowanie4 marca 2021 godziny wieczorne/nocneBrak
Początek gry10 marca 2021 przed południem10 marca 2021 przed południem

Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
 
Do góry