Światy 161 i 162

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
10.485
Drodzy Gracze,

cieszymy się, że jesteście z nami w 2021 roku! Najdłuższa impreza sylwestrowa już za nami, mamy nadzieję, że wszyscy doszli już do siebie na tyle, że są gotowi na tę elektryzującą wiadomość: dwa nowiutkie światy szykują się na spotkanie z Wami!
Bez zbędnego przedłużania zapraszamy do lektury ich parametrów!

Świat 161:

Warunek zwycięstwa:
dominacja nad światem w postaci posiadania 75% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1,25
Prędkość jednostek: 0,8
Nowe funkcje Premium: tak
Giełda Premium: tak
Flagi: tak
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Komendy: milisekundy, odstęp 100ms
Ochrona początkowa: 7 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x20: 60 dni
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
Łucznicy:
tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: tak
Wieża strażnicza: nie
Twierdza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 2000pkt, większe będą się burzyły do tego poziomu
Wioski bonusowe: tak
Farmienie: nieograniczone + Zbieractwo
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 50 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Limit członków plemienia: 50, aktywny system poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jak odwiedziny
Noc: tak, w godzinach 23-8
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

Świat 162

Warunek zwycięstwa:
dominacja nad światem w postaci posiadania 80% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 2
Prędkość jednostek: 0,5
Nowe funkcje Premium: nie
Giełda Premium: nie
Flagi: nie
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Komendy: brak milisekund
Ochrona początkowa: 3 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x10: 30 dni
Rycerz: tak, jeden
Łucznicy: nie
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: nie
Twierdza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 1000pkt, większe będą się burzyły do tego poziomu
Wioski bonusowe: nie
Farmienie: brak (wojska atakujące wioski nie rabują surowców)
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia + w momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej
Limit członków plemienia: 60
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 30 dni po starcie świata


Harmonogram startu:
noc 10/11 stycznia - rozpoczęcie wstępnego logowania
(podpowiadamy: kolejność dołączenia do świata w czasie wstępnego logowania nie ma znaczenia, więc nie trzeba czekać by dołączyć w czołówce)
13 stycznia przed południem - zakończenie wstępnego logowania i start światów

Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team