Światy 159 i 160

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.832
Drodzy Gracze,

praca zdalna, studia zdalne, szkoły zdalne... w dziwnych czasach żyjemy obecnie, ale Plemiona są w tym temacie konsekwentne - już ponad 14 lat (w Polsce) proponujemy Wam GRĘ zdalną :)
A oto kolejna odsłona tej propozycji, w postaci dwóch nowiutkich światów! Zapraszamy do zapoznania się z ich parametrami:

Świat 159:

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 80% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: tak
Giełda Premium: tak
Flagi: tak
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
Ochrona początkowa: 7 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x20: 60 dni
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
Łucznicy:
tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: tak
Twierdza: tak
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 2000pkt, większe będą się burzyły do tego poziomu
Wioski bonusowe: tak
Farmienie: nieograniczone + Zbieractwo
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 50 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Limit członków plemienia: 50, aktywny system poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jak odwiedziny
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

Świat 160

Warunek zwycięstwa:
dominacja nad światem w postaci posiadania 80% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1,25
Prędkość jednostek: 0,8
Nowe funkcje Premium: nie
Giełda Premium: nie
Flagi: nie
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: oferty rynkowe o stosunku w przedziale 0,5-2, wraz z upływem czasu możliwy swobodny handel wewnątrz plemienia
Komendy: milisekundy, odstęp 160ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x20: 60 dni
Rycerz: tak, jeden
Łucznicy: nie
Technologia: 3 poziomy rozwoju (max 15 w wiosce)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: tak
Twierdza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 1600pkt
Wioski bonusowe: nie
Farmienie: nieograniczone
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 160 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia + w momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej
Limit członków plemienia: 60
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-7
Zastępstwo: zostanie włączone 30 dni po starcie świata

*Dodatkowo: eksperymentalnie - po pozytywnych wynikach ankiety - dodamy na ten świat "bonus dziennego logowania" (jako funkcję wprawdzie z elementami Premium, ale taką w której Punkty Premium nie dają żadnej przewagi i mogą być w 100% zastąpione aktywną grą). - ze względu na problemy techniczne jednak nie zostanie to wprowadzone na tym świecie, przepraszam za zamieszanie

Harmonogram startu:
noc 8/9 listopada - rozpoczęcie wstępnego logowania
(podpowiadamy: kolejność dołączenia do świata w czasie wstępnego logowania nie ma znaczenia, więc nie trzeba czekać by dołączyć w czołówce)
11 listopada przed południem - zakończenie wstępnego logowania i start światów

Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
 
Ostatnia edycja:
Do góry