Światy 157 i 158

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.962
Drodzy Gracze,

za oknami coraz bardziej widać zbliżającą się jesień, spora część z Was zakończyła beztroskie wakacje i powróciła do szkół, starsi też powoli zapominają o zakończonych już urlopach... Ale głowy do góry - Wasza ulubiona gra nie zostawi Was samych w tym ciężkim czasie i przychodzimy do Was z dwoma nowiutkimi światami!

W skrócie:
Świat 157 - standardowy świat z poszerzonymi funkcjami Premium
Świat 158 - długo wyczekiwany świat bez farmienia... za to z paroma rzadziej spotykanymi parametrami, z których część może być dla Was zaskoczeniem... zapraszamy do lektury!

Świat 157

Warunek zwycięstwa:
dominacja nad światem w postaci posiadania 80% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1,25
Prędkość jednostek: 0,8
Nowe funkcje Premium: tak
Giełda Premium: tak
Flagi: tak
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: swobodny
Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
Ochrona początkowa: 7 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x20: 60 dni
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
Łucznicy:
tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: tak
Wieża strażnicza: tak
Twierdza: tak
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 2500pkt, większe będą się burzyły do tego poziomu
Wioski bonusowe: tak
Farmienie: nieograniczone + Zbieractwo
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 50 pól
Wsparcie wojskowe: bez ograniczeń
Limit członków plemienia: 50, aktywny system poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jak odwiedziny
Noc: tak, w godzinach 23-8
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

Świat 158 (prosimy czytać uważnie do końca!)

Warunek zwycięstwa:
dominacja nad światem w postaci posiadania 75% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 2
Prędkość jednostek: 0,5
Nowe funkcje Premium: nie
Giełda Premium: nie
Flagi: nie
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Komendy: milisekundy, odstęp 100ms
Ochrona początkowa: 3 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x10: 30 dni
Rycerz: nie
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: nie
Twierdza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 1000pkt (większe będą się burzyły do tego poziomu)
Wioski bonusowe: tak
Farmienie: brak (ataki nie rabują surowców)
Chłopi: nie
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 50 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Limit członków plemienia: 40
Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jak odwiedziny
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 30 dni po starcie świata

UWAGA! Dodatkowe parametry świata 158:
- brak przedmiotu do przenoszenia wioski oraz możliwości zapraszania w okolice swojej wioski - zatem osoby chcące się znaleźć niedaleko siebie powinny dołączyć do gry w fazie wstępnego logowania, dołączyć do tego samego plemienia i być w nim w momencie startu świata,
- 90 dni po starcie świata wyłączona zostanie możliwość opuszczania plemienia - nie będzie można zatem wyjść z plemienia ani zostać z niego wyrzuconym, nie będzie też możliwości jego rozwiązania. Osoby, które w momencie wprowadzenia tej zmiany będą bez plemienia, będą mogły dołączyć do istniejących (jeśli będą w nich wolne miejsca) lub założyć nowe (ale siłą rzeczy w jego skład będą mogły wejść tylko te osoby, które będą bez plemienia), które oczywiście też będzie podlegało tej regule.

Harmonogram startu:
noc 4/5 września - rozpoczęcie wstępnego logowania
(podpowiadamy: kolejność dołączenia do świata w czasie wstępnego logowania nie ma znaczenia, więc nie trzeba czekać by dołączyć w czołówce)
9 września koło południa - zakończenie wstępnego logowania i start światów

Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
 
Do góry