Światy 157 i 158 - dyskusja przedstartowa

Status
Zamknięty.

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.832
Drodzy Gracze!

Zapraszamy do dyskusji przedstartowej o światach 157 i 158 :).
Prosimy pamiętać o kulturze wypowiedzi, a także o przestrzeganiu pozostałych punktów Regulaminu Forum (zwłaszcza odnośnie osobistych rozmówek między graczami - prosimy o prowadzenie ich poprzez wiadomości prywatne).

Przypominamy, że do poszukiwania ekip służy wyznaczony dział Forum: klik!
 

Szari.

Rycerz
Wynik reakcji
4.185
- brak przedmiotu do przenoszenia wioski oraz możliwości zapraszania w okolice swojej wioski - zatem osoby chcące się znaleźć niedaleko siebie powinny dołączyć do gry w fazie wstępnego logowania, dołączyć do tego samego plemienia i być w nim w momencie startu świata,

Kiedy zrozumecie ze tym ustawieniem nie walczycie z darmami (ktore i tak da sie respic!!!!!!) a psujecie gre ekipom , odbieracie jakikolwiek element strategiczny z gry strategicznej!

- 90 dni po starcie świata wyłączona zostanie możliwość opuszczania plemienia - nie będzie można zatem wyjść z plemienia ani zostać z niego wyrzuconym, nie będzie też możliwości jego rozwiązania. Osoby, które w momencie wprowadzenia tej zmiany będą bez plemienia, będą mogły dołączyć do istniejących (jeśli będą w nich wolne miejsca) lub założyć nowe (ale siłą rzeczy w jego skład będą mogły wejść tylko te osoby, które będą bez plemienia), które oczywiście też będzie podlegało tej regule.

A to cos jest tak chore ze az szkoda slow.
Czyli rozumiem ze juz po 3 miesiacach plemiona maja wybrac sklad do teoretycznej blachy bo potem wskakuje blok?
Nie mowiac o tym ze teoretycznie swiat bedzie trzeba konczyc w 15 osob bo reszta pokonczy grac i jak tu wbic dominacje ? Jeszcze do tego odwiedziny wiec nawet jak ktos skonczy grac to bedzie musial dac usun konto zeby przejac jego wioski ,a normalnie by mogl zostac na 1 wiosce w innym czlonie pomagac zastami/dla utrzymawania kontaktu. TO JEST CHORE
 
Ostatnia edycja:

Deleted User - 8687748

Guest
Aż ciężko to skomentować.

1. Dyplomacja traci na wartości. Po części dobrze, bo skończy się pato gra o to, aby świat zamknąć w 10 członów. Z drugiej, kosy będą latać na prawo i lewo, bo przecież jeden tylko może wygrać.
2. Ograniczanie opuszczenia plemienia też fajne, bo Judaszow będzie mniej i też kos. Ale z drugiej strony... No ekipy będą grać do porzygu. Po 3 miesiącach bloki wchodzą. Aby zamknąć trzeba będzie rok. Jak sobie support wyobraża w 40 osób wytrwać minimum 9 miesięcy? Już nie wspomnę, że ataki to odwiedziny na współplemieńca... Powinni to zdecydowanie później wprowadzić, po 6, albo nawet 9 miesiącach, gdy świat wchodzi w końcowy etap. Już nie wspomnę o różnych śmiesznych sytuacjach, ale wyobraźcie sobie co będzie jak jakiś znowu pseudotroll zacznie cyrki odwalać a go nawet wywalic nie można, nawet zjechać xD

Szkoda, że kolejny świat z kijowymi ustawieniami. Tyle czasu czekac, aby z kumplami pograć a tu nie dość, że brak itemu do przenosin to jeszcze 40 osób i później blok.

Rozpisał bym się bardziej ale no tel i co to da xd
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Deleted User - 848895990

Guest
- brak przedmiotu do przenoszenia wioski oraz możliwości zapraszania w okolice swojej wioski - zatem osoby chcące się znaleźć niedaleko siebie powinny dołączyć do gry w fazie wstępnego logowania, dołączyć do tego samego plemienia i być w nim w momencie startu świata,

Kiedy zrozumecie ze tym ustawieniem nie walczycie z darmami (ktore i tak da sie respic!!!!!!) a psujecie gre ekipom , odbieracie jakikolwiek element strategiczny z gry strategicznej!

- 90 dni po starcie świata wyłączona zostanie możliwość opuszczania plemienia - nie będzie można zatem wyjść z plemienia ani zostać z niego wyrzuconym, nie będzie też możliwości jego rozwiązania. Osoby, które w momencie wprowadzenia tej zmiany będą bez plemienia, będą mogły dołączyć do istniejących (jeśli będą w nich wolne miejsca) lub założyć nowe (ale siłą rzeczy w jego skład będą mogły wejść tylko te osoby, które będą bez plemienia), które oczywiście też będzie podlegało tej regule.

A to cos jest tak chore ze az szkoda slow.
Czyli rozumiem ze juz po 3 miesiacach plemiona maja wybrac sklad do teoretycznej blachy bo potem wskakuje blok?

Nie, to powinno zmusić plemiona do nie robienia masówek. Każde plemię posiada jeden człon i tyle. Zobacz, jaka jest patologia ze strony CV na s152 które wystartowało w 9 członów, a w planach jeszcze chciało mieć 10-ty w którym miały być Stefany

Przyznam ci rację z tą drugą rzeczą, że może faktycznie jest do kitu... Co w przypadku znalezienia kreta lub posiadania problematycznego gracza robiacego ciągłe spiny..
 

Szari.

Rycerz
Wynik reakcji
4.185
Nie, to powinno zmusić plemiona do nie robienia masówek. Każde plemię posiada jeden człon i tyle.

Przyznam ci rację z tą drugą rzeczą, że może faktycznie jest do kitu... Co w przypadku znalezienia kreta lub posiadania problematycznego gracza robiacego ciągłe spiny..

teraz po edycji dodalem kolejna rzecz , przeciez to jest jak prawo tworzone przez ostatnie 5 lat , to nie sa ustawienia to jest BUBEL
mogliscie dac opcje : wyslanie i otrzymanie deffa dopiero po 3 dniach bycia w plemieniu - to by bylo OK . Walczylo by z masowkami a plemion dawalo opcje rotacji i rozbiorek xD
 

dziura88

Miecznik
Wynik reakcji
60
Że się tak wyrażę kolokwialnie,ale walić dyplomacje
darmy możesz mieć w drugim plemieniu,to zawsze można ominąć

Ale wspólna gra..nie możesz kogoś rozebrać po trzech miesiącach jeśli on skończy grę z różnych powodów,a wielu ludzi tak kończy w czasie trwania świata
nie możesz przenieść się na inny front,na drugim krańcu plemienia,bo nie będziesz miał jak,bo po wioskach współplemieńców nie można

zero logicznego myślenia przy ustalanie tych ustawień
 

Deleted User - 848904519

Guest
Czy te ustawienia dla s158 mogą jeszcze ulec zmianie? Czy to ju taki bubel zostanie? Mam na myśli blokowanie możliwości opuszczenia plemienia i atakowania współplemieńców. Te ustawienia naprawdę powodują, że gra stanie się patologiczna. Trafisz na trolla w plemieniu i nic z tym nie zrobisz i rozwali Ci całe plemię
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.832
Jeszcze do tego odwiedziny wiec nawet jak ktos skonczy grac to bedzie musial dac usun konto zeby przejac jego wioski ,a normalnie by mogl zostac na 1 wiosce w innym czlonie pomagac zastami/dla utrzymawania kontaktu. TO JEST CHORE

Tutaj się zgadzamy. Tak, TO jest chore.
Bo to ma być walka PLEMION, a nie walka o to "które plemię ma więcej kont, które skończyły grać ale zostały jako 1 wioska w innym członie aby pomagać zastami". Opisujesz patologię jako coś normalnego, a próbę walki z patologią jako coś chorego? Oryginalny punkt widzenia :)

Czy te ustawienia dla s158 mogą jeszcze ulec zmianie? Czy to ju taki bubel zostanie? Mam na myśli blokowanie możliwości opuszczenia plemienia i atakowania współplemieńców. Te ustawienia naprawdę powodują, że gra stanie się patologiczna. Trafisz na trolla w plemieniu i nic z tym nie zrobisz i rozwali Ci całe plemię

Nie bubel ale celowo i ze złośliwą premedytacją dobrany zestaw parametrów :)
To słabe jakieś to plemię, skoro nie potrafi sobie poradzić z jednym "trollem"... Swoją drogą skąd tu nagle jakieś trolle, skoro z drugiej strony słyszymy głosy oburzenia że tylko 40 osób w plemieniu, a tu każdy ma gotowy zgrany zespół 200 osób i trzeba będzie je podzielić...

A tak na poważnie:
Ustawienie dotyczące niemożności opuszczania plemienia nie jest, przyznaję szczerze, naszym pomysłem. Było testowane na paru światach niemieckich, potem zaczęło się pojawiać także w kolejnych krajach. I póki co spełnia swoją rolę - walkę z paroma rodzajami patologii - bardzo dobrze, stąd też debiut takiej konfiguracji także i w Polsce. Wiadomo że nie każdemu się to spodoba, zwłaszcza tym, którym torpeduje to plany startu na 200 kont i swobodnego przeskakiwania nimi z plemienia do plemienia w celu doraźnych korzyści.
Pamiętajcie proszę o jednym: ustawienia są takie same dla wszystkich. Wygra ten, kto będzie potrafił najmądrzej je wykorzystać. Tyle w tym temacie.
 

rotescorp

Szlachcic
Wynik reakcji
4.084
- 90 dni po starcie świata wyłączona zostanie możliwość opuszczania plemienia - nie będzie można zatem wyjść z plemienia ani zostać z niego wyrzuconym, nie będzie też możliwości jego rozwiązania. Osoby, które w momencie wprowadzenia tej zmiany będą bez plemienia, będą mogły dołączyć do istniejących (jeśli będą w nich wolne miejsca) lub założyć nowe (ale siłą rzeczy w jego skład będą mogły wejść tylko te osoby, które będą bez plemienia), które oczywiście też będzie podlegało tej regule.

Tutaj zamiast tak rygorystycznych zasad dałbym przykładowo:
brak możliwości rozwiązania i opuszczenia plemienia. TYLKO założyciel może wyprosić gracza z plemienia. Gracz po wyproszeniu przez X dni nie może przyjąć zaproszenia do innego plemienia.
Do tego dodajemy cofające się wsparcie w momencie opuszczenia plemienia i mamy bardzo fajny świat, który nie promuje masówek ale też daje możliwość skończenia gry w skutek losowych wydarzeń w życiu.

Do tego dołączyć całkowitą losowość przy rozrzucaniu na mapie (mówie tutaj również o wyłączeniu opcji "Zaproś graczy" na wstępnym logowaniu) i myślę, że świat mógłby zrealizować zamysł operatorów i jednocześnie dałby założycielom możliwość zarządzania składem osobowym w plemieniu.
 

Szari.

Rycerz
Wynik reakcji
4.185
Tutaj się zgadzamy. Tak, TO jest chore.
Bo to ma być walka PLEMION, a nie walka o to "które plemię ma więcej kont, które skończyły grać ale zostały jako 1 wioska w innym członie aby pomagać zastami". Opisujesz patologię jako coś normalnego, a próbę walki z patologią jako coś chorego? Oryginalny punkt widzenia :)

No racja teraz nie zostanie bo gracz bedzie ZMUSZONY usunac konto zeby reszta mogla zjesc jego wioski. Serio uwazasz ze to nie jest chore? Bardzo czesto zostawia sie sobie jedna wioske nawet jak sie skonczy grac, zeby wejsc pogadac z kolegami. Jezeli to ze ktos chce utrzymywac kontakt ze znajomymi w glupiej grze internetowej wsadzasz do jednego worka z patologia w postaci multi i darm to winszuje.

Nie bubel ale celowo i ze złośliwą premedytacją dobrany zestaw parametrów :)
To słabe jakieś to plemię, skoro nie potrafi sobie poradzić z jednym "trollem"... Swoją drogą skąd tu nagle jakieś trolle, skoro z drugiej strony słyszymy głosy oburzenia że tylko 40 osób w plemieniu, a tu każdy ma gotowy zgrany zespół 200 osób i trzeba będzie je podzielić...

A tak na poważnie:
Ustawienie dotyczące niemożności opuszczania plemienia nie jest, przyznaję szczerze, naszym pomysłem. Było testowane na paru światach niemieckich, potem zaczęło się pojawiać także w kolejnych krajach. I póki co spełnia swoją rolę - walkę z paroma rodzajami patologii - bardzo dobrze, stąd też debiut takiej konfiguracji także i w Polsce. Wiadomo że nie każdemu się to spodoba, zwłaszcza tym, którym torpeduje to plany startu na 200 kont i swobodnego przeskakiwania nimi z plemienia do plemienia w celu doraźnych korzyści.
Pamiętajcie proszę o jednym: ustawienia są takie same dla wszystkich. Wygra ten, kto będzie potrafił najmądrzej je wykorzystać. Tyle w tym temacie.

A bierzesz pod uwage to ze gracz bedac w plemieniu moze przestac grac? I jak to plemie wygra to on dostaje ,,blaszke''. Gdzie inni beda musieli robic cala robote. Nie bedzie go mozna wywalic , sam konta nie usunie. Oczywiscie powiesz ze trzeba dobierac ludzi i byc ich pewnym , ale niech pierwszy rzuci kamien kto nie dostal kosy od kogos kogo sie znalo 10 lat. Ludzie to dzbany , szczegolnie w tej grze.

Ja bardzo dobrze rozumiem zamysl i intencje tych zmian. Tylko lekarstwo nie moze byc gorsze od choroby.
 
Status
Zamknięty.
Do góry