Światy 157 i 158 - dyskusja przedstartowa

Status
Zamknięty.

Pabaa

Pikinier
Wynik reakcji
43
- limit 80 osób w plemieniu
- zakaz opuszczania (*wyjątek - tylko założyciel/administrator może wyprosić gracza co automatycznie wiąże się z tym, że nie może tej osoby zaprosić ponownie)
- automatyczne wycofanie wsparcia po wyproszeniu
 

Zittam

Chłop
Wynik reakcji
3
Myślę, że są to dobre ustawienia i na pewno warto wypróbować. Mimo problemów chociażby z brakiem wyjścia i rozbiórek kont należy pamięta, że to dotyczy wszystkich. Zamiast planować akcje tylko na wroga będzie się planować swoich też i tyle. 90 dni to dużo aby zebrać 40 pewniaków z największą szansa, że pograj do końca.

Co mi się podoba oprócz braku tysiąca kont pomocniczych z darmami i tak dalej to, że walka zostanie też skupiona aby pomagać swoimi gracza, ponieważ rozwój każdego gracza będzie decydował o sile plemienia.
 

Szari.

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
3.006
Myślę, że są to dobre ustawienia i na pewno warto wypróbować. Mimo problemów chociażby z brakiem wyjścia i rozbiórek kont należy pamięta, że to dotyczy wszystkich. Zamiast planować akcje tylko na wroga będzie się planować swoich też i tyle. 90 dni to dużo aby zebrać 40 pewniaków z największą szansa, że pograj do końca.

Co mi się podoba oprócz braku tysiąca kont pomocniczych z darmami i tak dalej to, że walka zostanie też skupiona aby pomagać swoimi gracza, ponieważ rozwój każdego gracza będzie decydował o sile plemienia.
Darmy dalej bedzie mozna wyrespic zapraszajac je na starcie swiata , a potem jak ktos przejme wioski uzywajac opcji start obok plemienia na wyrespione konto w centrum swojego terenu.
To jest wlasnie to swietne ustawienie antydarmiarskie xD
 
Wynik reakcji
189
^ Zrobili by perm bana dla obu osób z danego plemienia jak przejeli to samo konto[nie tylko, że tylko jak ten sam gracz przejął to samo], plus brak itemku do przenosin+ brak zapek na starcie oprócz plemienia to może to by miało jaki kolwiek sens. A tak to kto chce to wystartuje w kilka osób, a podpiszą sobie dyplo ze swoimi obojętnie gdzie by nie byli, przecież nie musi być jawne, jak są sami swoi w plemieniu. Fck logic.
 
Wynik reakcji
189
Chociaż to też by była patologia, bo co jak ktoś, sobie skończył, grę i chce sobie tylko na pw popisać z ziomeczkami a jakiś random dzban z twojego plemienia przejmuje taka barbe 26pkt, cyk dostajesz bana i GG xD.
Lekarstwo nie zapraszać dzbanów do plemienia, ale w tych czasach ciezko odróżnic kto jest kto:<
 

aszxqw92

Lekki Kawalerzysta
Wynik reakcji
514
Bardzo fajne ustawienia, płakać będą tylko osoby które lubią ruszać masówka.
Tutaj na S158 darmy będą mało miały do powiedzenia po 3 miesiącach bo i tak praktycznie wypadało by tworzyć plemię z 40 najlepszych graczy po 89 dniach gry.
Oczywiście może z tym być sporo problemów ale po to ma się 89 dni aby poznać graczy i zalozycieli.
A tak już po za odnoszac się do postów szariego to ja go nie rozumiem siedzi na grupach na FB na discordach z gosciami i mówi ze ludzie zostawiają 1 wioskę aby utrzymać kontakt z plemieniem xD
Trzeba pamiętać że można usunąć konto a wtedy od nowa wejść na świat i ma się te 1 wioskę nie blokująca kolegów.

Jak dla mnie perła świat zobaczymy jak wyjdzie bo co do kończenia w 15 osób nie będzie to dużo odchodziło od obecnej polityki gdzie 5-10 osób wygrywa a reszta to dopełnienie
 
Wynik reakcji
154
Wytłumaczę wam ten idealny przykład "łatania dziury" uderzając w nią pięścią:

Fakt nr 1: Graczy z roku na rok jest coraz mniej i nie da się tego ukryć, szczególnie tak jak przykładowo ja, obserwując powiedzmy co 10-ty świat.

Fakt nr 2: Mniejsza ilość graczy = mniejsza ilość wykupowanych co miesiąc KP, MK i innych funkcji premium na większości światów.

Jak temu zapobiegać w normalny sposób?

Tego nie wiem ale na pewno nie tak jak jest obecnie robione.

Według mnie stara się sztucznie wydłużyć każdy świat, nowe są otwierane i tak w stałych odstępach czasu więc liczba światów rocznie się nie zmieni. Jak przebiega sztuczne wydłużanie światów? Po pierwsze, stopniowe zwiększanie procentowej ilości wiosek potrzebnych do wygrania świata - chyba nie muszę tłumaczyć. Po drugie, dodawanie nowych warunków zwycięstwa (ostatnio nie widziałem ale coś mi się kojarzy). Po trzecie, zmniejszanie ilości członków plemienia - mniej osób, ciężej uzyskać warunki zwycięstwa - świat trwa dłużej.

I oto proszę Państwa kolejny sposób na to by nie zniechęcić ludzi do dalszej gry. Ilu graczy z 40-stki która będzie musiała być ukształtowana po 3 miesiącach będzie kończyć takie światy? 30? 20? 10? A może będzie tak, że ekipa będzie musiała być zdana tylko sama na siebie i ludzie masowo będą rezygnować z gry? Może dojdzie do tego, że parę osób będzie musiało zdobyć po kilkadziesiąt tysięcy wiosek? Może to będzie kolejny legendarny świat, który będzie trwał ho, ho, ho, chociażby i w nieskończoność.
Teoretycznie na stary powinno być tyle samo graczy, każdy będzie kończył w podobnym dla siebie tempie, a skoro świat ma trwać dłużej to dlaczego nie? Więcej aktywnych na raz światów = większy profit. Szczególnie gdy duża ilość stałych graczy gra kilka światów na raz. Proste nieprawdaż?

Wszystko było by pięknie ale tak to nie działa, światy wcale nie trwają dłużej z tego prostego powodu, że jest mniej graczy. Czy ktoś zauważył, że właśnie zakręciliśmy koło? Tak? Doskonale, posłuchajcie dalej. Mniej graczy - mniejszy świat co daje nam mniej wiosek do podbicia. Ostatnio słyszy się o tym, że światy z prędkością 2.0 mają przestać się pojawiać. No przecież to proste, wolniej będą latać grubasy, mniej akcji przez dłuższą rekrutacje wojsk - przejęcie wiosek zajmie więcej czasu. Aaa, zapomniałem o jednej rzeczy, szlachcic lata tylko 50 pól? No jasne, im mniejszy tym teoretycznie mniej grubasów będzie latało na akcjach co daje nam wolniejsze przesuwania frontów.

Ode mnie tyle, argumenty typu, że ma to sprawić mniej "nieczystych zagrywek" jak tworzenie wiosek czy kasowanie wrogich plemion do mnie nie trafiają.

Dodam jeszcze, że w żaden sposób nie winię za to naszą obsługę gry. Można się domyśleć, że jest to narzucone z góry przez dewelopera co potwierdza komentarz Kmica na temat tego,że to nie jest ich pomysł. Też bym się pod tym nie podpisał.

Peace & Yo

PS Osobiście dla mnie bardzo ciekawy świat, dla mnie im bardziej skillowe ustawienia, z którymi inni sobie nie radzą tym większa przewaga dla mnie. Dodać technologie (max 15), kościoły i rycka i dla mnie ideolo.

PPS Skoro już się tak rozpisałem to zapytam: Dlaczego na światach bez farmy już nie ma eventów?!
 

nulia

Rycerz
Wynik reakcji
1.835
Cudowny prezent Kmic z tymi ustawieniami na mój powrót po banie na FO ,tylko dałbyś jeszcze farme to kwik tych pseudo graczy z światów bez farmy był by perfekcyjny
 

krzysztofeles

Chłop
Wynik reakcji
1
Super zmiana. Na speckach takie ustawienie było dość powszechne i z utęsknieniem liczyłem, że zobaczę je na zwykłych światach.
 

burakzewsi

Pikinier
Wynik reakcji
23
O czym Wy piszecie. Ja nie grałem w plemiona 4 lata od kwietnia 2016 roku. Wróciłem powiedzmy przez koronawirusa na świat 154.. Świat wystartował 13 maja. Byłem w plemieniu top1 świata po kilku godzinach bez znajomości jako anonimowy gracz bo miałem dobry rozwój. Dwie kratki obok mnie był założyciel 1 z 4 członów tego dobrego plemienia. Pozapraszał wszystko w okolicy co się rozwijało powyżej 100 punktów. Co z samoucza jest jakieś 3-4 max godziny gry. Następnego dnia już były podpisane dwa lub 3 sojusze do końca świata. Wystatrowało również plemię deffowo darmiarskie na środku mapy. Nie dało się tego nawet katasami wyplenić w kwadracie 15x15 miałem z 10 członków plemienia z taką samą rozbudową wioski ... wyjatkiem była lokalizacja od barbar gdzie mozna było wiecej wyfarmić. Gościa dwie kratki obok mnie zniecheciłem dopiero szlachtą wspólplemienca do zakonczenia gry gdzie na moralach 50% lub mniej miał po 2 pik i 2k mieczy i wioska -+ 1000 punktów.

Płaczecie, że 3 miesiace to mało aby się poznać, Na 154 świecie z farmą bo tylko ten znam po 4 latach przerwy już sa cwiartki w tym czasie prawie opanowane przez plemiona 7 członowe po 40 graczy. Płaczą legendarne plemiona jak to jest zle. Przecież możecie zrobić specjalnie konta pod dany świat. Przez te ograniczenia i tak dużo osób nie wystartuje. Przecież przez 89 dni i tak dacie rade mieć plemie na całym kontynencie jak świat jestx2 wystarczy wystartujecie w 200 kont jak teraz w modzie i podbijecie wszystko co nie jest w Waszym plemieniu :) Te Wasze superkonta na ten świat bedziecie jak zwykle darmówkami napychać. Pózniej wystarczy przez pasy zmieniać własciciela. Wystarczy, że jedna osoba bedzie miała wszystkie e-mail do tych 40 kont.

Dziwne, że nikogo nie interesuje z Was świat 157 ^^

Widać pro ekipy deffówkowo-darmówkowo-katasowe na tych ustawieniach będą płakać. Dawniej światy trwały po kilka lata a tu teraz moda po kilku miesiacach zamykać świat i wielki płacz. A najlepszy argument, że INNO nie zarobi bo zniechęci graczy do zakładania kont ... moze i tak to szybciej wygracie świat.

Pozdrawiam.
 

krzysztofeles

Chłop
Wynik reakcji
1
Światy z farmą wygrywało się w 80% dyplomacją i to jest chore. Na najnowszym świecie macie wojnę 10+ czlonow plemion. Massowka do przepychu i potem jedzenie darm. Może w końcu nauczycie się walczyć, powodzenia.
 

FabcioZiomekPL

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
2.927
Dziwne, że nikogo nie interesuje z Was świat 157 ^^
Świat 157

Nowe funkcje Premium
: tak
Giełda Premium: tak
Flagi: tak
Farmienie: [...] + Zbieractwo

To wystarczy. Raczej nikomu kto chce pograc na rownych zasadach nie widzi sie granie przeciwko osobom z +100% produkcja surowcow, ktore drugiego dnia maja juz palac i zbieraja po 50k sury, gdy ty stawiasz tartak na 12.
 

Flaming

Miecznik
Wynik reakcji
235
Bez zbędnego użalania się nad sobą, chociaż po raz kolejny z rzędu ustawienia świata psują mi start (poprzednio plemie zbierałem na s133) chciałbym tylko zaznaczyć najważniejsze

Już dwukrotnie przy okazji światów 133 i 150 pisano w ustawieniach, że opcja zapraszania znajomych nie będzie działać, a działała tak samo jak na każdym innym świecie - także polecam każdemu kto chce z tego skorzystać podjąć próbę wykorzystania takiej luki

Przy czym serio informacja o takich ustawieniach 2 tygodnie wcześniej nie sprawiłaby nikomu problemów, a Nam odjęłaby marnowanie czasu na zbieranie ludzi na start według panujących standardów. To zniechęca do gry bo po 1 Nam się już może nie zachcieć zbierać ludzi, a po 2 ludziom może się już nie zachcieć wchodzić na jakiekolwiek zbiórki bo po co skoro są odwoływane
 

Never Lucky

Miecznik
Wynik reakcji
207
Tutaj się zgadzamy. Tak, TO jest chore.
Bo to ma być walka PLEMION, a nie walka o to "które plemię ma więcej kont, które skończyły grać ale zostały jako 1 wioska w innym członie aby pomagać zastami". Opisujesz patologię jako coś normalnego, a próbę walki z patologią jako coś chorego? Oryginalny punkt widzenia :)



Nie bubel ale celowo i ze złośliwą premedytacją dobrany zestaw parametrów :)
To słabe jakieś to plemię, skoro nie potrafi sobie poradzić z jednym "trollem"... Swoją drogą skąd tu nagle jakieś trolle, skoro z drugiej strony słyszymy głosy oburzenia że tylko 40 osób w plemieniu, a tu każdy ma gotowy zgrany zespół 200 osób i trzeba będzie je podzielić...

A tak na poważnie:
Ustawienie dotyczące niemożności opuszczania plemienia nie jest, przyznaję szczerze, naszym pomysłem. Było testowane na paru światach niemieckich, potem zaczęło się pojawiać także w kolejnych krajach. I póki co spełnia swoją rolę - walkę z paroma rodzajami patologii - bardzo dobrze, stąd też debiut takiej konfiguracji także i w Polsce.
Ciekaw tylko jestem jakie były inne parametry na światach, gdzie takie ustawienia były testowane (liczba członków plemienia). Pomysł sam w sobie ma spory potencjał, ale liczba 40 graczy w plemieniu ten potencjał skutecznie niweluje. Coś mi mówi, że ten wstęp o złośliwości może nie być aż taki niepoważny :)
 

lewy X

Zwiadowca
Wynik reakcji
608
Odnosząc się do sytuacji powiem tylko, ze jesli faktycznie chcieliście walczyć z masówkami itp...
Pakiet przenosin?
Spoko, idzie bez tego zyc, lecimy na wstępnym i zobaczymy co nam z tego wyjdzie
Pomijam fakt ze kolosy i tak znajdą sposób zeby grać kolo siebie, a to tylko zniechęci małe grupki, które chciały rasem pograć
Zamknięcie plemienia idzie zrozumieć, nawet po tych 3msc - tutaj tez pewnie w okolicach 85-89 dnia będą roszady na maxa zeby stworzyć to jedno plemie, albo zostawianie części graczy bez plemienia zeby w razie konca gry podmieniać ich z innymi, to tez mozna obejść;)
Ale nie można wyprosić kogos z plemienia??
Co to jest za cyrk?
Ataki na członków plemienia jako odwiedziny ok..
Jak konto zostanie 0 wiosek, to ma potem dumnie swiecic w plemieniu przez tydzień albo dwa, zanim wyszarzeje ?
Juz lepsza jest opcja ze po opuszczeniu/wyproszeniu z plemienia, nie ma możliwości do niego wrócić


I tez podpinam się pod pytanie, co jesli w plemieniu zostanie 1 osoba?
Tez nie bedzie mogla go rozwiązać?
To trochę słaby punkt :/

Bonus do 8:00 tez nie zachwyca
Z jednej strony coraz mniej graczy, a z drugiej coraz mniej chce się ludziom grac...
Parametry swiata mowia o minimum 1 roku + dominacja
A my mamy po 3msc powiedziec ludziok ze no sorry, ale dalej nie przejdziecie....
Swiat pełen bedzie kos/łamanych paktow, bratobójczej walki po 3msc od startu...
 
Status
Zamknięty.