Światy 157 i 158 - dyskusja przedstartowa

Status
Zamknięty.

markopolo19

Szlachcic
Wynik reakcji
3.773
Marek, co za problem wystartować dwoma członami? Metoda znana od dawien dawna, a ustawienia 158 nie gwarantują lokalizacji obok siebie. Może się zdarzyć, że dwa człony ulokowane zostaną po dwóch stronach mapy. 40 graczy w plemieniu to mniejsza szansa na kreta, mniej niesłusznych blaszek i jakość, a nie ilość.
To też rozwiązuje problem przerzucania Graczy na front, bo mając dwa człony możecie się już atakować, wymieniać wioskami etc.
Jeśli ktoś wyszarzeje zwalnia się miejsce, można je zatem uzupełnić.

Tu jest własnie jeden problem, chyba że czegoś nie doczytałem. Po 90 dniach nie można zaprosić kogoś, kto jest już w plemieniu. A pozostawienie swoich ludzi na pastwę losu bez plemienia jest dosyć słabym pomysłem. Więc w przypadku wyszarzeniu jakiegoś gracza, ma się marginalną szansę na uzupełnienie tego ów miejsca innym graczem.

Co to pierwszej części ciężko się nie zgodzić, aczkolwiek nie widze tego by utrzymać 40 osób przez rok na takich samych chęciach gry, jak na początku świata. Końcówka będzie bardzo mozolna, niestety.
 

Ksoks

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.696
Dla mnie ustawienia może byłoby spoko ale są pewnie takie błędy które sprawią, że ten świat będzie kandydował do najgorszych światów w histori.

- świat 133 powstało pierwszy raz takie coś, że nie ma itemu do przenoszenia okazało to się totalną klapą bo wystarczyło dodać do znajomych kogoś darmy były człony obok siebie, na 150 obiecane było, że tego nie będzie i gracze się przeliczyli znowu zapraszałeś gracza do znajomych i miałeś go obok siebie wątpię, że teraz to poprawili

- zasięg szlachcica to 50 pól, czyli połowa kontynentu czyli około 29h drogi tutaj totalnie nie opłaca się prowadzić jakiekolwiek dyplomacji aby dogadać się chociaż aby bić się 1vs1 pod koniec świata bo nie będzie można poprzerzucać graczy, pozdro dla ludzi co wiedzą już teraz, że np za pół roku będą mogli grać aktywnie na froncie, większośc właścicieli konta nie wie co będzie robiło a suport każe radny wybrać aktywnych graczy

- mam wrażenie, że tutaj suport próbuje zrobić to co zrobili w tibi ostatnio gierka tak samo była kiedyś popularna ale z czasem grało coraz mniej osób przez ich durne zmiany ludzi konczyli gry sprzedawali swoje konta aż właściciele tibi wpadli na pomysł aby legalny był handel kontami aby mogli brać dla siebie jakiś procent, na tym świecie powstanie takie nielegalne przekazywanie haseł jakie suport nie widział (nic tylko pozwolić ale aby każdy gracz płacił za to wtedy będą zadowleni <rotfl> )

- tu nie będzie walki plemion a walka poprzez randomowych graczy który będą odbijać wioski aby pomóc przerzucać graczy kto nie będzie miał 2-3 kont pomiędzy swoimi wioskami do 90dni świata nie ma przyszłości

- ludzie i tak ogarną sobie 1-2 graczy pomiędzy swoimi wioskami i narobią pełno kont z vpn, pierwszym razem rozrzuci ich po mapie ale po podboju jest opcja ruszenia obok swojego plemienia co jest śmieszne

Co można byłoby zrobić aby było o wiele lepiej?

- wystarczyłoby zwiększyć czas do powiedzmy 5-6 miesięcy i limit 40 graczy lub jak chcecie zostawić te 3 miesiące ale dać 80 limit graczy aby miał tam kto grać i aby była możliwość atakowania swoich konto które ma 0 wiosek automatycznie byłoby wyrzucane wtedy przynajmniej kreta można byłoby się pozbyć

- nie chcecie VPN? wystarczyłaby blokada, że jeśli konto po zejściu ochrony początkowej która trwa np 5 dni musiałby mieć te 300 pkt jak nie osiągnie to znika z mapy (ale barba po nim ma nie zostawać) i już wtedy 99% vpn znika bo nikt nie wchodzi z nich aby kilka razy dzinnie budynek stawiać

- nie chcecie masówek? wystarczy dać na każdym świecie, że deff się wycofuje po zmianie członu i dać blokadę aby konto nie mogło wysyłać I DOSTAWAĆ deffa przez np tydzień i tutaj robić limit 40 członków ale z możliwością wywalania

- nie chcecie darm na start? to już tylko suport może się tym zając banować każde konto które podbije 2 nowe wioski bez nabicia ro obrońcy to nie jest rozwiązanie zabrania itemu (bo i tak jest błąd, że można miec darmy) bo gra opiera się na tym, że masz frontowców co mają więcej czasu i tych co siedzą z tyłu i klepią deffa, jedni i drudzy są ważni a bez itemu lądują oni losowo to tak samo jest element strategi aby dobrze rozmieścić graczy i ogarnąć dyplomacje pod ułożenie a nie wszystko losowe kogo algortm wywali na obrzeża ma łatwiej
 
Wynik reakcji
2.392
Marek, co za problem wystartować dwoma członami? Metoda znana od dawien dawna, a ustawienia 158 nie gwarantują lokalizacji obok siebie. Może się zdarzyć, że dwa człony ulokowane zostaną po dwóch stronach mapy. 40 graczy w plemieniu to mniejsza szansa na kreta, mniej niesłusznych blaszek i jakość, a nie ilość.
To też rozwiązuje problem przerzucania Graczy na front, bo mając dwa człony możecie się już atakować, wymieniać wioskami etc.
Jeśli ktoś wyszarzeje zwalnia się miejsce, można je zatem uzupełnić.


Dyscypliną ma być pas nad zadkiem, albo tańczysz jak zagram, albo pokażę Ci bramę? Jeśli grasz w zaufanej ekipie to nie musisz ludzi zastraszać, bo każdy wie, że plemiona to gra zespołowa i wszyscy pracują na sukces danej ekipy.
Jeśli trafi się osoba niegodna zaufania czy kret to co za problem oddać go na pożarcie sojusznikowi?


@Świetlisty Władca
Maciuś, to nie jest kara dla Graczy. Dlaczego nie dacie szansy tym ustawieniom i od razu zakładacie, że wszystko jest BE?
Nie mieliśmy dwóch miesięcy, ba!- nawet miesiąca, by dyskutować z Graczami na temat ustawień świata. Z tego co się orientuję to przywilej dla światów jubileuszowych, a nie kolejnego startu serwera.
Kosy są i będą, zakładam że na tym świecie może ich być wybitnie dużo. Tyle, że to kwestia moralności Graczy. Wspomniałam o nich przy okazji, bo osobiście mnie to irytuje.

Tak. Tak działa dyscyplina, bo po prośbie mniej ludzi będzie Ci wstawać o 4 żeby wysłać offa.

Na pożarcie sojusznikowi... Rozumiem, że z sojusznikiem, który nb. ma w interesie wbić mi kosę jak plemię, które prowadzę będzie za szybko zjadać wroga mam się wymieniać wioskami kretów? A co z jego kretami? :D Co z weryfikacją kto gra na poważnie, a kto się nie zaklimatyzował i gra piach?


Bo w 15 minut znalazłem kilka sposobów na zrobienie nadużyć. Daj mi cztery dni to znajdę Ci kilkanaście lub kilkadziesiąt. Róbcie aktualizacje jak grudniowa. Ona była fajna i nie widziałem, żeby ktoś narzekał.

Więc po co wprowadzacie tak głupie ustawienia cztery dni przed startem serwera, na który czekają ludzie od pół roku na zbiórkach, na który przyjdzie najwięcej ekip bez farmy w historii, a Kmic jeszcze dorzuca, że złośliwie dla nas? Przecież to jest czysty, destylowany debilizm, wizerunkowy i praktyczny. Nie załataliście exploita Misiów, więc darmy i tak przyjdą. Pod górę będą mieć a) gracze którzy zaczynają dopiero grę b) plemiona, które chciały zagrać na więcej niż jeden człon (bo nie Magdo - nie da się zagrać dwoma członami, bo człon zwycięski musisz już mieć ustawiony od trzeciego miesiąca świata), do tego te człony są mikroskopijne i c) gracze którzy chcą zagrać uczciwie jak nam zagraliście (bo teraz MUSEM jest brać passy od wszystkich frontowców i mieć kilku w rezerwie).

Po prostu nie rozumiem po jakiego sobie robicie pod górę. Macie problem z wymyśleniem jak to zrobić to rozmawiajcie z doświadczonymi prowadzącymi, oni Wam na pewno powiedzą, bo jestem pewien, że Bulwa, Keymil, czy inny Markopolo, Aslan, Dracon wiedzą to tak samo dobrze albo lepiej (raczej lepiej) niż ja. Mogliście puścić świat z przenosinami aktywnymi przez 12h - zmniejszone okno utrudniałoby ciągnięcie darm. Mogliście dać tydzień bana na wsparcia po opuszczeniu plemienia. Mieliście MASĘ różnych opcji.
 

adam2103

Chłop
Wynik reakcji
1
Cześć Kochani :) Chciałbym się przywitać ze wszystkimi i jednocześnie wkupić w któreś plemię. Jeśli ktoś mnie pamięta z poprzednich światów, a grałem w plemionach tj. P! ~BC~ Sandały Elite i wiele innych, to proszę o kontakt, już bezpośrednio na plemionach. @edit oczywiście startuję na tym bez farmienia
Będzie wesoło z tymi śmiesznymi ustawieniami dot. przywiązania do plemienia, jeśli trafi się kret i nie będzie można go wyrzucić :D
 

-=zimi=-

Zwiadowca
Wynik reakcji
311
O ile support ogarnie problem z tym przenoszeniem wsi który wystąpił na 150 to naprawdę ciekawy świat się zapowiada , taki battle royal plemion , wiele ciekawych opcji dyplomatycznych ,zamiast standardowego dogadywania i zawiązywania koalicji do końca świata. Wreszcie będzie można coś pograć indywidualnie ,a nie tworzyć wirtualne korpo na kilkaset ludzi. Minusem jest etap końcowy gdzie ,będzie bardzo mozolne zamykanie świata jednak pierwszy rok rozgrywki będzie naprawdę interesujący. Liczę że choćby tysiąc stulejek "elity" tej gry pękło , kmic z administracją nie ugną się :D
 

hermitowski

Miecznik
Wynik reakcji
59
Jeszcze do tego odwiedziny wiec nawet jak ktos skonczy grac to bedzie musial dac usun konto zeby przejac jego wioski ,a normalnie by mogl zostac na 1 wiosce w innym czlonie pomagac zastami/dla utrzymawania kontaktu. TO JEST CHORE

to on skończył tą grę czy jednak nie? bo jak to czytam to wychodzi na to że skończył grę , ale gra na zastach xd brzmi jak oksymoron, poza tym jak chce tymczasowo skończyć to zawsze może wrzucić zastępstwo

@kmic
natomiast ja mam pytanie czy będzie opcja wyboru kierunku przy zakładaniu konta jak świat już wystartował?

Jeżeli tak to plemię ze wstepnego logowania ląduje obok siebie i później wystarczy snajpić darmami w danym kierunek.
dodatkowo ma to taka wadę, że można stworzyć konta z botnetu w danym kierunku aby utrudnić grę danemu plemieniu, konta te powinny zostać wkrótce usunięte które zostawią dużo wolnego miejsca utrudniając rozwój w kierunku obrzeży.

dodatkowo fajnie że po 90 dniach nie można przechodzić pomiędzy plemionami, ale co do tego czasu, może w przyszłej wersji da się wprowadzić jakiś minimalny czas pomiędzy przejściami między plemionami w tym okresie, w zależności od ilości zmian plemion w ostatnim tygodniu, np 2h * ilość transferów, 2h za pierwszym razem, 4h za kolejnym razem, umożliwiłoby to granie na wstępie masowkami w celu obrony, a wciąż nie blokowało by utworzenia finalnego plemienia
 

DeletedUser192125

Guest
Jeśli trafi się osoba niegodna zaufania czy kret to co za problem oddać go na pożarcie sojusznikowi?
A co w przypadku gdy plemię prowadzi ktoś taki jak smuteczek, gra tylko na jeden człon i bez żadnych sojuszy, ale daje szanse nowym by sie mogli wykazać, i trafia mu się taki suna.pl, który niszczy plemię od wewnątrz i nie może dostać siłówki?
Jak wspomniałem na 1 człon, bez sojuszy...
 

adam2103

Chłop
Wynik reakcji
1
A co w przypadku gdy plemię prowadzi ktoś taki jak smuteczek, gra tylko na jeden człon i bez żadnych sojuszy, ale daje szanse nowym by sie mogli wykazać, i trafia mu się taki suna.pl, który niszczy plemię od wewnątrz i nie może dostać siłówki?
Jak wspomniałem na 1 człon, bez sojuszy...

a smuteczek bedzie na tym? :)
 

poxop

Szlachcic
Wynik reakcji
3.117
A co w przypadku gdy plemię prowadzi ktoś taki jak smuteczek, gra tylko na jeden człon i bez żadnych sojuszy, ale daje szanse nowym by sie mogli wykazać, i trafia mu się taki suna.pl, który niszczy plemię od wewnątrz i nie może dostać siłówki?
Jak wspomniałem na 1 człon, bez sojuszy...


Zeby wygrac swiat predzej czy pozniej trzeba bedzie sie bic ze sojusznikiem :) wiec oddanie kreta sojusznikowi to pompowanie przyszlego wroga xD
 

Szari.

Rycerz
Wynik reakcji
4.299
A co w przypadku gdy plemię prowadzi ktoś taki jak smuteczek, gra tylko na jeden człon i bez żadnych sojuszy, ale daje szanse nowym by sie mogli wykazać, i trafia mu się taki suna.pl, który niszczy plemię od wewnątrz i nie może dostać siłówki?
Jak wspomniałem na 1 człon, bez sojuszy...

a tak na serio po co sojusznik mialby ci pomoc rozebrac takie konto skoro wiadomo ze bedzie sie musial z toba bic predzej czy pozniej?
 

Deleted User - 848895990

Guest
Jezu przestańcie płakać... Jak ten swiat bez farmy wam nie pasuje to zagracie na następnym. Musi być różnorodność

Myślicie, że płaczem wymusicie zmiane ustawień a tak nie będzie bo jest to nawet niemożliwe. Serwery są postawione, ustawienia dobrane i wstępne ruszyło.
 

DeletedUser192125

Guest
a tak na serio po co sojusznik mialby ci pomoc rozebrac takie konto skoro wiadomo ze bedzie sie musial z toba bic predzej czy pozniej?
Sojusznik też potencjalnie może mieć kogoś do rozbióry więc pewnie by powstały zapisy o obustronnej pomocy z rozbiórkami.
Aczkolwiek jak ktoś gra bez podkulonego ogona, i nie zawiera sojuszy, to mu taki suna bedzie podburzal graczy, zasmiecal forum, odbijal wioski pomagajac wrogowi i no lipa :/
 

DeletedUser192125

Guest
Ogólnie fronty będą chyba w 90% przesuwane przez kretów, którzy będą odbijać wioski a jego plemie nic nie będzie mogło przeciwko tym wioskom zrobić bo ochrona, a jak front sie dostatecznie przesunie to będą przekazywane do wrogiego plemienia.
Ciekawe czy faktycznie taka farsa będzie urządzana xD
 

Dorten

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
2.124
Zbierał ludzi, ale czy teraz bedzie jak mu sie ustawienia nie spodobaja to nie wiadomo :/

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Nie siej propagandy wstrętna lamo :)

A ja się przejdę na ten świat, z czystej ciekawości popatrzeć co będzie się działo po 3 miechach ;]
 

Szari.

Rycerz
Wynik reakcji
4.299
Sojusznik też potencjalnie może mieć kogoś do rozbióry więc pewnie by powstały zapisy o obustronnej pomocy z rozbiórkami.
Aczkolwiek jak ktoś gra bez podkulonego ogona, i nie zawiera sojuszy, to mu taki suna bedzie podburzal graczy, zasmiecal forum, odbijal wioski pomagajac wrogowi i no lipa :/

Rozbiorka rozbiorce nie rowna. Jak jedno plemie ma do rozebrania gracza 300 wsi i zyska 300 zagrod , a drugie gracza 50 i zyska 50. Poszedl bys na to bedac plemieniem ktore ma do rozebrania gracza 50 wsi? Bo ja nie.
 
Status
Zamknięty.
Do góry