Dla mnie ustawienia może byłoby spoko ale są pewnie takie błędy które sprawią, że ten świat będzie kandydował do najgorszych światów w histori.
- świat 133 powstało pierwszy raz takie coś, że nie ma itemu do przenoszenia okazało to się totalną klapą bo wystarczyło dodać do znajomych kogoś darmy były człony obok siebie, na 150 obiecane było, że tego nie będzie i gracze się przeliczyli znowu zapraszałeś gracza do znajomych i miałeś go obok siebie wątpię, że teraz to poprawili
- zasięg szlachcica to 50 pól, czyli połowa kontynentu czyli około 29h drogi tutaj totalnie nie opłaca się prowadzić jakiekolwiek dyplomacji aby dogadać się chociaż aby bić się 1vs1 pod koniec świata bo nie będzie można poprzerzucać graczy, pozdro dla ludzi co wiedzą już teraz, że np za pół roku będą mogli grać aktywnie na froncie, większośc właścicieli konta nie wie co będzie robiło a suport każe radny wybrać aktywnych graczy
- mam wrażenie, że tutaj suport próbuje zrobić to co zrobili w tibi ostatnio gierka tak samo była kiedyś popularna ale z czasem grało coraz mniej osób przez ich durne zmiany ludzi konczyli gry sprzedawali swoje konta aż właściciele tibi wpadli na pomysł aby legalny był handel kontami aby mogli brać dla siebie jakiś procent, na tym świecie powstanie takie nielegalne przekazywanie haseł jakie suport nie widział (nic tylko pozwolić ale aby każdy gracz płacił za to wtedy będą zadowleni
)
- tu nie będzie walki plemion a walka poprzez randomowych graczy który będą odbijać wioski aby pomóc przerzucać graczy kto nie będzie miał 2-3 kont pomiędzy swoimi wioskami do 90dni świata nie ma przyszłości
- ludzie i tak ogarną sobie 1-2 graczy pomiędzy swoimi wioskami i narobią pełno kont z vpn, pierwszym razem rozrzuci ich po mapie ale po podboju jest opcja ruszenia obok swojego plemienia co jest śmieszne
Co można byłoby zrobić aby było o wiele lepiej?
- wystarczyłoby zwiększyć czas do powiedzmy 5-6 miesięcy i limit 40 graczy lub jak chcecie zostawić te 3 miesiące ale dać 80 limit graczy aby miał tam kto grać i aby była możliwość atakowania swoich konto które ma 0 wiosek automatycznie byłoby wyrzucane wtedy przynajmniej kreta można byłoby się pozbyć
- nie chcecie VPN? wystarczyłaby blokada, że jeśli konto po zejściu ochrony początkowej która trwa np 5 dni musiałby mieć te 300 pkt jak nie osiągnie to znika z mapy (ale barba po nim ma nie zostawać) i już wtedy 99% vpn znika bo nikt nie wchodzi z nich aby kilka razy dzinnie budynek stawiać
- nie chcecie masówek? wystarczy dać na każdym świecie, że deff się wycofuje po zmianie członu i dać blokadę aby konto nie mogło wysyłać
I DOSTAWAĆ deffa przez np tydzień i tutaj robić limit 40 członków ale z możliwością wywalania
- nie chcecie darm na start? to już tylko suport może się tym zając banować każde konto które podbije 2 nowe wioski bez nabicia ro obrońcy to nie jest rozwiązanie zabrania itemu (bo i tak jest błąd, że można miec darmy) bo gra opiera się na tym, że masz frontowców co mają więcej czasu i tych co siedzą z tyłu i klepią deffa, jedni i drudzy są ważni a bez itemu lądują oni losowo to tak samo jest element strategi aby dobrze rozmieścić graczy i ogarnąć dyplomacje pod ułożenie a nie wszystko losowe kogo algortm wywali na obrzeża ma łatwiej