Marek, co za problem wystartować dwoma członami? Metoda znana od dawien dawna, a ustawienia 158 nie gwarantują lokalizacji obok siebie. Może się zdarzyć, że dwa człony ulokowane zostaną po dwóch stronach mapy. 40 graczy w plemieniu to mniejsza szansa na kreta, mniej niesłusznych blaszek i jakość, a nie ilość.
To też rozwiązuje problem przerzucania Graczy na front, bo mając dwa człony możecie się już atakować, wymieniać wioskami etc.
Jeśli ktoś wyszarzeje zwalnia się miejsce, można je zatem uzupełnić.
Dyscypliną ma być pas nad zadkiem, albo tańczysz jak zagram, albo pokażę Ci bramę? Jeśli grasz w zaufanej ekipie to nie musisz ludzi zastraszać, bo każdy wie, że plemiona to gra zespołowa i wszyscy pracują na sukces danej ekipy.
Jeśli trafi się osoba niegodna zaufania czy kret to co za problem oddać go na pożarcie sojusznikowi?
@Świetlisty Władca
Maciuś, to nie jest kara dla Graczy. Dlaczego nie dacie szansy tym ustawieniom i od razu zakładacie, że wszystko jest BE?
Nie mieliśmy dwóch miesięcy, ba!- nawet miesiąca, by dyskutować z Graczami na temat ustawień świata. Z tego co się orientuję to przywilej dla światów jubileuszowych, a nie kolejnego startu serwera.
Kosy są i będą, zakładam że na tym świecie może ich być wybitnie dużo. Tyle, że to kwestia moralności Graczy. Wspomniałam o nich przy okazji, bo osobiście mnie to irytuje.