Światy 155 i 156

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
562
Drodzy Gracze,

ależ emocjonujące dni przed nami! 12 lipca podejmujemy wspólnie decyzję o wyborze prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, a w międzyczasie czeka Was dodatkowy wybór: który z nowych światów lepiej odpowiada Waszym oczekiwaniom i warto na nim rozpocząć grę?
I tutaj wiadomość dobra: o ile spośród kandydatów na prezydenta RP można wybrać (do czego gorąco zachęcamy wszystkich pełnoletnich graczy) tylko jedną propozycję, tak zupełnie bezkarnie u nas możecie wybrać OBA światy. Prawda, że grzech nie skorzystać?

Ale dobrze, bez przedłużania. Oto co tym razem dla Was przygotowaliśmy w telegraficznym skrócie:

155 - "standardowy" świat, tym razem z odskocznią w postaci niestandardowego schematu zakończenia - zawierający sporo nowych funkcji
156 - świat bez dodatkowych funkcji Premium i z ograniczonym farmieniem.

A oto nieco więcej szczegółów:

Świat 155

Warunek zwycięstwa:
Wojny Runiczne
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: tak
Giełda Premium: tak
Flagi: tak
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Komendy: milisekundy, odstęp 250ms
Ochrona początkowa: 7 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x10: 60 dni
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
Łucznicy:
tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: nie
Twierdza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 2500pkt, większe będą się burzyły do tego poziomu
Wioski bonusowe: tak
Farmienie: nieograniczone + Zbieractwo
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 55 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Limit członków plemienia: 55, aktywny system poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jak odwiedziny
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

Świat 156

Warunek zwycięstwa:
dominacja nad światem w postaci posiadania 75% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1,25
Prędkość jednostek: 0,8
Nowe funkcje Premium: nie
Giełda Premium: nie
Flagi: nie
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Komendy: milisekundy, odstęp 150ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x20: 30 dni
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
Łucznicy:
tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: tak
Wieża strażnicza: nie
Twierdza: tak
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 2500pkt (większe będą się burzyły do tego poziomu)
Wioski bonusowe: tak
Farmienie: ograniczone, wg wzoru: (dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 15600, jednak nie więcej niż 1.560.000 na ostatnie 24h
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia + w momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej
Limit członków plemienia: 40, aktywny system poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 1-8
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

Harmonogram startu:
noc 10/11 lipca - rozpoczęcie wstępnego logowania
(podpowiadamy: kolejność dołączenia do świata w czasie wstępnego logowania nie ma znaczenia, więc nie trzeba czekać by dołączyć w czołówce)
15 lipca koło południa - zakończenie wstępnego logowania i start światów

Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
 
Ostatnia edycja: