Światy 151 i 152

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Drodzy Gracze!

Mamy obecnie niepokojące czasy szerzącej się epidemii. Życzymy Wam wszystkim - a także Waszym rodzinom i znajomym - dużo zdrowia i mamy dla Was krzepiącą wiadomość: w Plemionach w dalszym ciągu możecie bezpiecznie poznawać, odwiedzać i atakować tysiące osób, żadne wirusy nam tutaj niestraszne!
A gdzie najlepiej spotykać tych wszystkich ludzi? Oczywiście: na nowych światach, które czekają aż zapiszecie się na ich kartach!

Oto co dla Was przygotowaliśmy tym razem:

Świat 151

Warunek zwycięstwa:
dominacja nad światem w postaci posiadania 75% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: tak
Giełda Premium: tak
Flagi: tak
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: wymiany rynkowe 1:1, po pewnym czasie będzie możliwe bezpośrednie wysyłanie w obrębie plemienia
Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
Ochrona początkowa: 3 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x20: 30 dni
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
Łucznicy:
tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: tak
Twierdza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 2500pkt, większe będą się burzyły do tego poziomu
Wioski bonusowe: tak
Farmienie: nieograniczone + Zbieractwo
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 50 pól
Wsparcie wojskowe: bez ograniczeń
Limit członków plemienia: 50, aktywny system poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jak odwiedziny
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

Świat 152

Warunek zwycięstwa:
dominacja nad światem w postaci posiadania 70% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 2
Prędkość jednostek: 0,5
Nowe funkcje Premium: nie
Giełda Premium: nie
Flagi: nie
Morale: tak, oparte na punktach graczy + czasie ich dołączenia
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Komendy: milisekundy, odstęp 150ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów: brak
Rycerz: tak, jeden
Łucznicy: nie
Technologia: 3 poziomy badań (max 15 w wiosce)
Kościół: tak
Wieża strażnicza: nie
Twierdza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 1000pkt (większe będą się burzyły do tego poziomu)
Wioski bonusowe: nie
Farmienie: brak (ataki nie przynoszą surowców)
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia, można wysyłać nie wcześniej niż drugiego dnia obecności w plemieniu; w momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej
Limit członków plemienia: 40
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-7
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

Harmonogram startu:
noc 5/6 marca - rozpoczęcie wstępnego logowania
(podpowiadamy: kolejność dołączenia do świata w czasie wstępnego logowania nie ma znaczenia, więc nie trzeba czekać by dołączyć w czołówce)
11 marca przed południem - zakończenie wstępnego logowania i start światów

Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team