- Wynik reakcji
- 12.832
Drodzy Gracze!
Miło nam ogłosić zbliżające się uruchomienie dwóch nowych światów!
Tym razem ekscytacja jest dodatkowa, bo na jednym z nich zadebiutuje nasz nowy scenariusz zakończenia świata - Epoka Oświecenia!
Zapraszamy do lektury parametrów obu światów:
Świat 145
Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 75% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1,2
Prędkość jednostek: 0,8
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale: tak, oparte na punktach graczy + czasie ich dołączenia
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Giełda Premium: nie
Komendy: milisekundy, odstęp 100ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów: brak
Rycerz: brak
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: nie
Twierdza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 1000pkt
Wioski bonusowe: tak
Farmienie: brak
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Limit członków plemienia: 50, brak systemu poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-7
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata
Świat 146
Warunek zwycięstwa: scenariusz Epoka Oświecenia
Prędkość: 1,25
Prędkość jednostek: 0,8
Nowe funkcje Premium: tak
Flagi: tak
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Giełda Premium: tak - z ograniczeniami ogłoszonymi parę miesięcy temu
Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
Ochrona początkowa: 7 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x20: 30 dni
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
Łucznicy: brak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: tak
Wieża strażnicza: nie
Twierdza: tak
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 2500pkt, większe będą się burzyły do tego poziomu
Wioski bonusowe: tak
Farmienie: nieograniczone + Zbieractwo
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Limit członków plemienia: 60, aktywny system poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata
Harmonogram startu:
7 września koło południa - rozpoczęcie wstępnego logowania (podpowiadamy: kolejność dołączenia do świata w czasie wstępnego logowania nie ma znaczenia, więc nie trzeba czekać by dołączyć w czołówce)
11 września koło południa - zakończenie wstępnego logowania i start światów
Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!
Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
Miło nam ogłosić zbliżające się uruchomienie dwóch nowych światów!
Tym razem ekscytacja jest dodatkowa, bo na jednym z nich zadebiutuje nasz nowy scenariusz zakończenia świata - Epoka Oświecenia!
Zapraszamy do lektury parametrów obu światów:
Świat 145
Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 75% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1,2
Prędkość jednostek: 0,8
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale: tak, oparte na punktach graczy + czasie ich dołączenia
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Giełda Premium: nie
Komendy: milisekundy, odstęp 100ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów: brak
Rycerz: brak
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: nie
Twierdza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 1000pkt
Wioski bonusowe: tak
Farmienie: brak
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Limit członków plemienia: 50, brak systemu poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-7
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata
Świat 146
Warunek zwycięstwa: scenariusz Epoka Oświecenia
Prędkość: 1,25
Prędkość jednostek: 0,8
Nowe funkcje Premium: tak
Flagi: tak
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Giełda Premium: tak - z ograniczeniami ogłoszonymi parę miesięcy temu
Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
Ochrona początkowa: 7 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x20: 30 dni
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
Łucznicy: brak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: tak
Wieża strażnicza: nie
Twierdza: tak
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 2500pkt, większe będą się burzyły do tego poziomu
Wioski bonusowe: tak
Farmienie: nieograniczone + Zbieractwo
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Limit członków plemienia: 60, aktywny system poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata
Harmonogram startu:
7 września koło południa - rozpoczęcie wstępnego logowania (podpowiadamy: kolejność dołączenia do świata w czasie wstępnego logowania nie ma znaczenia, więc nie trzeba czekać by dołączyć w czołówce)
11 września koło południa - zakończenie wstępnego logowania i start światów
Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!
Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
Ostatnio edytowane przez moderatora: