Światy 145 i 146

Dyskusja w 'Ogłoszenia dotyczące gry' rozpoczęta przez użytkownika kmic, 7. Wrz 2019.

Poleć tę stronę

  1. kmic

    kmic Mamuś Plemion (III) Plemiona Team Opiekun Projektu

    Dołączył:
    7. Sty 2007
    Wiadomości:
    4.594
    Docenione treści:
    308
    Drodzy Gracze!

    Miło nam ogłosić zbliżające się uruchomienie dwóch nowych światów!
    Tym razem ekscytacja jest dodatkowa, bo na jednym z nich zadebiutuje nasz nowy scenariusz zakończenia świata - Epoka Oświecenia!
    Zapraszamy do lektury parametrów obu światów:

    Świat 145

    Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 75% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
    Prędkość: 1,2
    Prędkość jednostek: 0,8
    Nowe funkcje Premium: nie
    Flagi: nie
    Morale: tak, oparte na punktach graczy + czasie ich dołączenia
    Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
    Giełda Premium: nie
    Komendy: milisekundy, odstęp 100ms
    Ochrona początkowa: 5 dni
    Ochrona na podstawie stosunku punktów: brak
    Rycerz: brak
    Łucznicy: tak
    Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
    Kościół: nie
    Wieża strażnicza: nie
    Twierdza: nie
    Fake limit: tak, 1%
    Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 1000pkt
    Wioski bonusowe: tak
    Farmienie: brak
    Chłopi: tak
    Szlachta: złote monety
    Max. dystans szlachcica: 100 pól
    Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
    Limit członków plemienia: 50, brak systemu poziomów plemienia
    Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
    Noc: tak, w godzinach 0-7
    Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

    Świat 146

    Warunek zwycięstwa: scenariusz Epoka Oświecenia
    Prędkość:
    1,25
    Prędkość jednostek: 0,8
    Nowe funkcje Premium: tak
    Flagi: tak
    Morale: tak, oparte na punktach graczy
    Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
    Giełda Premium: tak - z ograniczeniami ogłoszonymi parę miesięcy temu
    Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
    Ochrona początkowa: 7 dni
    Ochrona na podstawie stosunku punktów x20: 30 dni
    Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
    Łucznicy:
    brak
    Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
    Kościół: tak
    Wieża strażnicza: nie
    Twierdza: tak
    Fake limit: tak, 1%
    Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 2500pkt, większe będą się burzyły do tego poziomu
    Wioski bonusowe: tak
    Farmienie: nieograniczone + Zbieractwo
    Chłopi: tak
    Szlachta: złote monety
    Max. dystans szlachcica: 100 pól
    Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
    Limit członków plemienia: 60, aktywny system poziomów plemienia
    Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
    Noc: tak, w godzinach 0-8
    Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

    Harmonogram startu:
    7 września koło południa - rozpoczęcie wstępnego logowania (podpowiadamy: kolejność dołączenia do świata w czasie wstępnego logowania nie ma znaczenia, więc nie trzeba czekać by dołączyć w czołówce)
    11 września koło południa - zakończenie wstępnego logowania i start światów


    Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
    Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

    Pozdrawiamy!
    Wasz Plemiona Team
     
    Last edited by a moderator: 8. Wrz 2019
    eragon2201 i Usman z Diny lubią to.