1. Drodzy Użytkownicy! Ważne zmiany na Forum: >KLIK<
    Dismiss Notice

Światy 141 i 142

Dyskusja w 'Ogłoszenia dotyczące gry' rozpoczęta przez użytkownika kmic, 11. Maj 2019.

Poleć tę stronę

  1. kmic

    kmic Mamuś Plemion (III) Plemiona Team Opiekun Projektu

    Dołączył:
    7. Sty 2007
    Wiadomości:
    4.568
    Docenione treści:
    288
    Drodzy Gracze!

    Specjalnie z uwagi na maturzystów poczekaliśmy nieco dłużej, abyście nie musieli rozmyślać nad losem Waszych wiosek w czasie egzaminów pisemnych :)
    Ale teraz nie ma już taryfy ulgowej: dwa nowe światy czekają na Was.

    Skrótowo:
    141 - zgodnie z harmonogramem: kolejny świat bez farmienia.
    142 - tak jak zapowiadaliśmy: świat z debiutem nowości w postaci Twierdzy.

    Świat 141

    Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 75% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
    Prędkość: 1,8
    Prędkość jednostek: 0,6
    Nowe funkcje Premium: nie
    Flagi: nie
    Morale: tak, oparte na punktach graczy
    Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
    Giełda Premium: nie
    Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
    Ochrona początkowa: 5 dni
    Ochrona na podstawie stosunku punktów: brak
    Rycerz: tak, jeden
    Łucznicy: tak
    Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
    Kościół: nie
    Wieża strażnicza: nie
    Twierdza: nie
    Fake limit: tak, 1%
    Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 2000pkt, większe będą się burzyły do tego poziomu
    Wioski bonusowe: tak
    Farmienie: nie
    Chłopi: tak
    Szlachta: złote monety
    Max. dystans szlachcica: 100 pól
    Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia + w momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej
    Limit członków plemienia: 60, bez systemu poziomów plemienia
    Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jak odwiedziny
    Noc: tak, w godzinach 0-7
    Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

    Świat 142

    Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 70% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
    Prędkość: 1,25
    Prędkość jednostek: 0,8
    Nowe funkcje Premium: tak
    Flagi: tak
    Morale: tak, oparte na punktach graczy
    Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
    Giełda Premium: tak - z ograniczeniami ogłoszonymi parę miesięcy temu
    Komendy: milisekundy, odstęp 250ms
    Ochrona początkowa: 7 dni
    Ochrona na podstawie stosunku punktów x10: 14 dni
    Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
    Łucznicy: nie
    Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
    Kościół: tak
    Wieża strażnicza: nie
    Twierdza: tak
    Fake limit: tak, 1%
    Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 2000pkt, większe będą się burzyły do tego poziomu
    Wioski bonusowe: tak
    Farmienie: nieograniczone + Zbieractwo
    Chłopi: tak
    Szlachta: złote monety
    Max. dystans szlachcica: 1000 pól
    Wsparcie wojskowe: bez ograniczeń
    Limit członków plemienia: 70, aktywny system poziomów plemienia
    Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
    Noc: tak, w godzinach 0-8
    Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

    Harmonogram startu:
    noc 11/12 maja - rozpoczęcie wstępnego logowania (podpowiadamy: kolejność dołączenia do świata w czasie wstępnego logowania nie ma znaczenia, więc nie trzeba na siłę czekać by dołączyć w czołówce)
    15 maja koło południa (proszę nie sugerować się godziną widniejącą po zalogowaniu się w czasie wstępnej rejestracji) - zakończenie wstępnego logowania i start światów


    Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
    Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

    Pozdrawiamy!
    Wasz Plemiona Team
     
    Last edited: 12. Maj 2019