Światy 141 i 142

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Drodzy Gracze!

Specjalnie z uwagi na maturzystów poczekaliśmy nieco dłużej, abyście nie musieli rozmyślać nad losem Waszych wiosek w czasie egzaminów pisemnych :)
Ale teraz nie ma już taryfy ulgowej: dwa nowe światy czekają na Was.

Skrótowo:
141 - zgodnie z harmonogramem: kolejny świat bez farmienia.
142 - tak jak zapowiadaliśmy: świat z debiutem nowości w postaci Twierdzy.

Świat 141

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 75% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1,8
Prędkość jednostek: 0,6
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Giełda Premium: nie
Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów: brak
Rycerz: tak, jeden
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: nie
Twierdza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 2000pkt, większe będą się burzyły do tego poziomu
Wioski bonusowe: tak
Farmienie: nie
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia + w momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej
Limit członków plemienia: 60, bez systemu poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jak odwiedziny
Noc: tak, w godzinach 0-7
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

Świat 142

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 70% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1,25
Prędkość jednostek: 0,8
Nowe funkcje Premium: tak
Flagi: tak
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Giełda Premium: tak - z ograniczeniami ogłoszonymi parę miesięcy temu
Komendy: milisekundy, odstęp 250ms
Ochrona początkowa: 7 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x10: 14 dni
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
Łucznicy: nie
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: tak
Wieża strażnicza: nie
Twierdza: tak
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 2000pkt, większe będą się burzyły do tego poziomu
Wioski bonusowe: tak
Farmienie: nieograniczone + Zbieractwo
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 1000 pól
Wsparcie wojskowe: bez ograniczeń
Limit członków plemienia: 70, aktywny system poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

Harmonogram startu:
noc 11/12 maja - rozpoczęcie wstępnego logowania (podpowiadamy: kolejność dołączenia do świata w czasie wstępnego logowania nie ma znaczenia, więc nie trzeba na siłę czekać by dołączyć w czołówce)
15 maja koło południa (proszę nie sugerować się godziną widniejącą po zalogowaniu się w czasie wstępnej rejestracji) - zakończenie wstępnego logowania i start światów


Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
 
Ostatnia edycja: