Światy 139 i 140

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.962
Drodzy Gracze!

Wiosna zbliża się wielkimi krokami, ale my jesteśmy szybsi! I już dziś przedstawiamy Wam atrakcje czekające na Was na dwóch nowiutkich światach. Zapraszamy do lektury!

Świat 139

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 70% wiosek (nie licząc barbarzyńskich) + utrzymanie jej przez 7 dni
Prędkość: 1,6
Prędkość jednostek: 0,625
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Giełda Premium: nie
Komendy: brak milisekund
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów: brak
Rycerz: tak
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 2000pkt
Wioski bonusowe: brak
Farmienie: ograniczone, wg wzoru: (dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 20000, jednak nie więcej niż 900.000 na ostatnie 24h
Chłopi: tak
Szlachta: monety
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia + w momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej
Limit członków plemienia: 50, bez systemu poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jak odwiedziny
Noc: tak, w godzinach 0-7
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

Świat 140

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 70% wiosek (nie licząc barbarzyńskich) + utrzymanie jej przez 14 dni
Prędkość: 1,4
Prędkość jednostek: 0,7
Nowe funkcje Premium: tak
Flagi: tak
Morale: tak, oparte na punktach graczy + czasie ich dołączenia do gry
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Giełda Premium: tak - z ograniczeniami ogłoszonymi parę miesięcy temu
Komendy: milisekundy, odstęp 140ms
Ochrona początkowa: 7 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x10: 14 dni
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: tak
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok 1400pkt
Wioski bonusowe: tak
Farmienie: nieograniczone + Zbieractwo
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 140 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Limit członków plemienia: 70, aktywny system poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

Harmonogram startu:
noc 10/11 marca - rozpoczęcie wstępnego logowania
13 marca przed południem (proszę nie sugerować się godziną widniejącą po zalogowaniu się w czasie wstępnej rejestracji) - zakończenie wstępnego logowania i start światów


Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
 
Do góry