Światy 137 i 138

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.962
Drodzy Gracze!

Witamy serdecznie w 2019 roku. Uczniowie się skarżą, że zbliżają się nudne ferie, studenci się skarżą, że zbliża się nudna sesja... wszyscy się skarżą, na długie wieczory, w których fajnie byłoby zagrać na jakimś nowym świecie.
I wtedy właśnie zjawiamy się my, o!

Zatem miło mi oficjalnie ogłosić zbliżający się start dwóch nowych światów. Bez zbędnego przedłużania - zapraszam do lektury ich ustawień (coby uniknąć niespodzianek w czasie gry).

Świat 137

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 80% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1,8
Prędkość jednostek: 0,6
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Giełda Premium: nie
Komendy: milisekundy, odstęp 100ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów: brak
Rycerz: brak
Łucznicy: brak
Technologia: 3 poziomy (max 15 w wiosce)
Kościół: tak
Wieża strażnicza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 2000pkt, większe wioski będą się burzyły do tego poziomu
Wioski bonusowe: brak
Farmienie: brak (ataki nie przynoszą surowców!)
Chłopi: tak
Szlachta: paczki surowcowe
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Limit członków plemienia: 70, bez systemu poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jak odwiedziny
Noc: tak, w godzinach 0-7
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

Świat 138

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 70% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: tak
Flagi: tak
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1 + stopniowe liberalizowanie handlu po paru miesiącach
Giełda Premium: tak - z ograniczeniami ogłoszonymi parę miesięcy temu
Komendy: milisekundy, odstęp 300ms
Ochrona początkowa: 7 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów: brak
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: tak
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok 2000pkt, większe wioski będą się burzyły do tego poziomu
Wioski bonusowe: tak
Farmienie: nieograniczone + Zbieractwo
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 200 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Limit członków plemienia: 60, aktywny system poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

Harmonogram startu:
11 stycznia wieczorem - rozpoczęcie wstępnego logowania
16 stycznia przed południem (proszę nie sugerować się godziną widniejącą po zalogowaniu się w czasie wstępnej rejestracji) - zakończenie wstępnego logowania i start światów


Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
 
Ostatnia edycja:
Do góry