Światy 137 i 138

Dyskusja w 'Ogłoszenia dotyczące gry' rozpoczęta przez użytkownika kmic, 11. Sty 2019.

Poleć tę stronę

  1. kmic

    kmic Mamuś Plemion (III) Plemiona Team Opiekun Projektu

    Dołączył:
    7. Sty 2007
    Wiadomości:
    4.550
    Docenione treści:
    278
    Drodzy Gracze!

    Witamy serdecznie w 2019 roku. Uczniowie się skarżą, że zbliżają się nudne ferie, studenci się skarżą, że zbliża się nudna sesja... wszyscy się skarżą, na długie wieczory, w których fajnie byłoby zagrać na jakimś nowym świecie.
    I wtedy właśnie zjawiamy się my, o!

    Zatem miło mi oficjalnie ogłosić zbliżający się start dwóch nowych światów. Bez zbędnego przedłużania - zapraszam do lektury ich ustawień (coby uniknąć niespodzianek w czasie gry).

    Świat 137

    Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 80% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
    Prędkość: 1,8
    Prędkość jednostek: 0,6
    Nowe funkcje Premium: nie
    Flagi: nie
    Morale: tak, oparte na punktach graczy
    Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
    Giełda Premium: nie
    Komendy: milisekundy, odstęp 100ms
    Ochrona początkowa: 5 dni
    Ochrona na podstawie stosunku punktów: brak
    Rycerz: brak
    Łucznicy: brak
    Technologia: 3 poziomy (max 15 w wiosce)
    Kościół: tak
    Wieża strażnicza: nie
    Fake limit: tak, 1%
    Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 2000pkt, większe wioski będą się burzyły do tego poziomu
    Wioski bonusowe: brak
    Farmienie: brak (ataki nie przynoszą surowców!)
    Chłopi: tak
    Szlachta: paczki surowcowe
    Max. dystans szlachcica: 100 pól
    Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
    Limit członków plemienia: 70, bez systemu poziomów plemienia
    Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jak odwiedziny
    Noc: tak, w godzinach 0-7
    Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

    Świat 138

    Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 70% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
    Prędkość: 1
    Prędkość jednostek: 1
    Nowe funkcje Premium: tak
    Flagi: tak
    Morale: tak, oparte na punktach graczy
    Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1 + stopniowe liberalizowanie handlu po paru miesiącach
    Giełda Premium: tak - z ograniczeniami ogłoszonymi parę miesięcy temu
    Komendy: milisekundy, odstęp 300ms
    Ochrona początkowa: 7 dni
    Ochrona na podstawie stosunku punktów: brak
    Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
    Łucznicy: tak
    Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
    Kościół: nie
    Wieża strażnicza: tak
    Fake limit: tak, 1%
    Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok 2000pkt, większe wioski będą się burzyły do tego poziomu
    Wioski bonusowe: tak
    Farmienie: nieograniczone + Zbieractwo
    Chłopi: tak
    Szlachta: złote monety
    Max. dystans szlachcica: 200 pól
    Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
    Limit członków plemienia: 60, aktywny system poziomów plemienia
    Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
    Noc: tak, w godzinach 0-8
    Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

    Harmonogram startu:
    11 stycznia wieczorem - rozpoczęcie wstępnego logowania
    16 stycznia przed południem (proszę nie sugerować się godziną widniejącą po zalogowaniu się w czasie wstępnej rejestracji) - zakończenie wstępnego logowania i start światów


    Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
    Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

    Pozdrawiamy!
    Wasz Plemiona Team
     
    Last edited: 11. Sty 2019