Światy 135 i 136

Dyskusja w 'Ogłoszenia dotyczące gry' rozpoczęta przez użytkownika kmic, 9. Lis 2018.

Poleć tę stronę

  1. kmic

    kmic Mamuś Plemion (III) Plemiona Team Opiekun Projektu

    Dołączył:
    7. Sty 2007
    Wiadomości:
    4.494
    Docenione treści:
    234
    Drodzy Gracze,

    większość osób czeka na prezenty do grudnia, ale my nie marnujemy czasu i już teraz ogłaszamy dla Was start dwóch nowych światów!

    135 - zgodnie z harmonogramem światów nieparzystych tym razem z nieograniczonym farmieniem!

    136 - świat "standardowy" ale ze zmianami odnośnie Giełdy Premium, o których informujemy w tym temacie

    Zapraszamy do lektury!

    Świat 135

    Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 70% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
    Prędkość: 1
    Prędkość jednostek: 1
    Nowe funkcje Premium: nie
    Flagi: nie
    Morale: tak, oparte na punktach graczy
    Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1, stopniowo liberalizowane po paru miesiącach gry
    Giełda Premium: nie
    Komendy: milisekundy, odstęp 100ms
    Ochrona początkowa: 5 dni
    Ochrona na podstawie stosunku punktów: brak
    Rycerz: brak
    Łucznicy: brak
    Technologia: 3 poziomy (max 15 w wiosce)
    Kościół: nie
    Wieża strażnicza: nie
    Fake limit: tak, 1%
    Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 1000pkt, większe wioski będą się burzyły do tego poziomu
    Wioski bonusowe: tak
    Farmienie: nieograniczone
    Chłopi: tak
    Szlachta: monety
    Max. dystans szlachcica: 100 pól
    Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia, po spędzeniu w nim min. 2 dni
    Limit członków plemienia: 50, bez systemu poziomów plemienia
    Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
    Noc: tak, w godzinach 0-7
    Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

    Świat 136

    Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 70% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
    Prędkość: 1
    Prędkość jednostek: 1
    Nowe funkcje Premium: tak
    Flagi: tak
    Morale: tak, oparte na punktach graczy + czasie ich dołączenia do gry
    Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
    Giełda Premium: tak
    Komendy: milisekundy, odstęp 250ms
    Ochrona początkowa: 7 dni
    Ochrona na podstawie stosunku punktów 1:10: 30 dni
    Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
    Łucznicy: tak
    Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
    Kościół: tak
    Wieża strażnicza: nie
    Fake limit: tak, 1%
    Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok 3000pkt, większe wioski będą się burzyły do tego poziomu
    Wioski bonusowe: tak
    Farmienie: nieograniczone + Zbieractwo
    Chłopi: nie
    Szlachta: złote monety
    Max. dystans szlachcica: 200 pól
    Wsparcie wojskowe: bez ograniczeń
    Limit członków plemienia: 60, aktywny system poziomów plemienia
    Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jako odwiedziny
    Noc: tak, w godzinach 0-8
    Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

    Harmonogram startu:
    9 listopada popołudniu - rozpoczęcie wstępnego logowania
    13 listopada (popołudniu - proszę nie sugerować się godziną widniejącą po zalogowaniu się w czasie wstępnej rejestracji) - zakończenie wstępnego logowania i start światów


    Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
    Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

    Pozdrawiamy!
    Wasz Plemiona Team
     
    Last edited: 9. Lis 2018