Światy 135 i 136

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.987
Drodzy Gracze,

większość osób czeka na prezenty do grudnia, ale my nie marnujemy czasu i już teraz ogłaszamy dla Was start dwóch nowych światów!

135 - zgodnie z harmonogramem światów nieparzystych tym razem z nieograniczonym farmieniem!

136 - świat "standardowy" ale ze zmianami odnośnie Giełdy Premium, o których informujemy w tym temacie

Zapraszamy do lektury!

Świat 135

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 70% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1, stopniowo liberalizowane po paru miesiącach gry
Giełda Premium: nie
Komendy: milisekundy, odstęp 100ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów: brak
Rycerz: brak
Łucznicy: brak
Technologia: 3 poziomy (max 15 w wiosce)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 1000pkt, większe wioski będą się burzyły do tego poziomu
Wioski bonusowe: tak
Farmienie: nieograniczone
Chłopi: tak
Szlachta: monety
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia, po spędzeniu w nim min. 2 dni
Limit członków plemienia: 50, bez systemu poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-7
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

Świat 136

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 70% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: tak
Flagi: tak
Morale: tak, oparte na punktach graczy + czasie ich dołączenia do gry
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Giełda Premium: tak
Komendy: milisekundy, odstęp 250ms
Ochrona początkowa: 7 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów 1:10: 30 dni
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: tak
Wieża strażnicza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok 3000pkt, większe wioski będą się burzyły do tego poziomu
Wioski bonusowe: tak
Farmienie: nieograniczone + Zbieractwo
Chłopi: nie
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 200 pól
Wsparcie wojskowe: bez ograniczeń
Limit członków plemienia: 60, aktywny system poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jako odwiedziny
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

Harmonogram startu:
9 listopada popołudniu - rozpoczęcie wstępnego logowania
13 listopada (popołudniu - proszę nie sugerować się godziną widniejącą po zalogowaniu się w czasie wstępnej rejestracji) - zakończenie wstępnego logowania i start światów


Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
 
Ostatnia edycja:
Do góry