Światy 133 i 134

Dyskusja w 'Ogłoszenia dotyczące gry' rozpoczęta przez użytkownika kmic, 14. Wrz 2018.

Poleć tę stronę

  1. kmic

    kmic Mamuś Plemion (III) Plemiona Team Opiekun Projektu

    Dołączył:
    7. Sty 2007
    Wiadomości:
    4.494
    Docenione treści:
    234
    Drodzy Gracze,

    miło nam zakomunikować zbliżający się start dwóch nowych światów!

    133 - zgodnie z harmonogramem światów nieparzystych tym razem bez farmienia
    Uwaga! Osoby chcące wystartować "obok siebie" na świecie 133 zapraszamy do skorzystania ze wstępnego logowania i utworzenia podczas niego wspólnego plemienia. Na tym świecie, wkrótce po jego starcie, będzie bowiem nieaktywna opcja zapraszania znajomych "w okolicę swojej wioski", nie będzie także dostępny przedmiot Przeniesienie.

    134 - polski debiut Wielkiego Oblężenia i spora część parametrów jest konsekwencją tego scenariusza rozgrywki

    Zapraszamy do lektury!

    Świat 133

    Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 65% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
    Prędkość: 2
    Prędkość jednostek: 0,5
    Nowe funkcje Premium: nie
    Flagi: nie
    Morale: tak, oparte na punktach graczy + czasie ich dołączenia do gry
    Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
    Giełda Premium: nie
    Komendy: milisekundy, odstęp 100ms
    Ochrona początkowa: 5 dni
    Ochrona na podstawie stosunku punktów: brak
    Rycerz: tak, jeden
    Łucznicy: tak
    Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
    Kościół: nie
    Wieża strażnicza: nie
    Fake limit: tak, 1%
    Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 2000pkt
    Wioski bonusowe: tak
    Farmienie: brak
    Chłopi: brak
    Szlachta: monety
    Max. dystans szlachcica: 1000 pól
    Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia + w momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej
    Limit członków plemienia: 50, bez systemu poziomów plemienia
    Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
    Noc: tak, w godzinach 0-7
    Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

    Świat 134

    Warunek zwycięstwa: Wielkie Oblężenie, zdobycie 450000 punktów wpływów
    Prędkość: 1
    Prędkość jednostek: 1
    Nowe funkcje Premium: tak
    Flagi: tak
    Morale: tak, oparte na punktach graczy
    Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
    Giełda Premium: tak
    Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
    Ochrona początkowa: 7 dni
    Ochrona na podstawie stosunku punktów: brak
    Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
    Łucznicy: tak
    Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
    Kościół: nie
    Wieża strażnicza: tak
    Fake limit: tak, 1%
    Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok 2000pkt
    Wioski bonusowe: tak
    Farmienie: nieograniczone + Zbieractwo
    Chłopi: tak
    Szlachta: złote monety
    Max. dystans szlachcica: 100 pól
    Wsparcie wojskowe: bez ograniczeń
    Limit członków plemienia: 40, aktywny system poziomów plemienia
    Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
    Noc: tak, w godzinach 0-8
    Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

    Harmonogram startu:
    14 września wieczór/noc - rozpoczęcie wstępnego logowania
    (podpowiedź: kolejność dołączenia do świata w czasie wstępnego logowania nie ma wpływu na nic, więc nie ma potrzeby czekania, by koniecznie zapisać się na świat przed innymi)
    19 września (przed południem - proszę nie sugerować się godziną widniejącą po zalogowaniu się w czasie wstępnej rejestracji) - zakończenie wstępnego logowania i start światów

    Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
    Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

    Pozdrawiamy!
    Wasz Plemiona Team
     
    Bielmen i Deejjay lubią to.