Światy 131 i 132

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.962
Drodzy Gracze,

coraz częściej o nie pytacie, więc nie możemy Was zawieść - oficjalnie ogłaszamy zatem zbliżający się termin powstania dwóch nowych światów!

W skrócie: świat 132 to dość standardowe ustawienia, spotykane na większości światów. Świat 131 to propozycja dedykowana głównie dla "weteranów", lubiących wspominać jakie to kiedyś były światy, ustawienia itd... choć oczywiście do spróbowania sił na nim zapraszamy każdego chętnego :)

Uwaga! Osoby chcące wystartować "obok siebie" na świecie 131 zapraszamy do skorzystania ze wstępnego logowania i utworzenia podczas niego wspólnego plemienia. Na tym świecie, wkrótce po jego starcie, będzie bowiem nieaktywna opcja zapraszania znajomych "w okolicę swojej wioski", nie będzie także dostępny przedmiot Przeniesienie.

Zapraszamy do lektury szczegółowych parametrów obu światów:

Świat 131

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 60% wiosek (nie licząc barbarzyńskich) + utrzymanie tego stanu przez 14 dni
Prędkość: 1,6
Prędkość jednostek: 0,625
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale: tak, oparte na punktach graczy + czasie ich dołączenia do gry
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Giełda Premium: nie
Komendy: milisekundy, odstęp 100ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów: brak
Rycerz: nie
Łucznicy: nie
Technologia: 3 poziomy (max 15 w wiosce)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: brak
Wioski bonusowe: nie
Farmienie: ograniczone, wg wzoru: (dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 15000, jednak nie więcej niż 1.000.000 na ostatnie 24h
Chłopi: nie
Szlachta: paczki surowcowe
Max. dystans szlachcica: 1000 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Limit członków plemienia: 50, bez systemu poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-7
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

Świat 132

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 75% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: tak
Flagi: tak
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1, w późniejszym czasie stopniowo liberalizowane
Giełda Premium: tak
Komendy: milisekundy, odstęp 250ms
Ochrona początkowa: 7 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x10: 30 dni
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: tak
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2500pkt, większe będą się burzyć do okolic tego poziomu
Wioski bonusowe: tak
Farmienie: nieograniczone + Zbieractwo
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 130 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Limit członków plemienia: 70, aktywny system poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jako odwiedziny
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

Harmonogram startu:
Noc 22/23 lipca - rozpoczęcie wstępnego logowania
(podpowiedź: kolejność dołączenia do świata w czasie wstępnego logowania nie ma wpływu na nic, więc nie ma potrzeby czekania w nocy by koniecznie zapisać się na świat przed innymi)
26 lipca (około południa - proszę nie sugerować się godziną widniejącą po zalogowaniu się w czasie wstępnej rejestracji) - zakończenie wstępnego logowania i start światów

Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
 
Ostatnia edycja:
Do góry