Światy 129 i 130

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Drodzy Gracze,

za oknami kwitną kasztany, co zwiastuje nie tylko czas matur (po których - na pocieszenie - będą najdłuższe wakacje w życiu), ale także porę na nowe światy. O które coraz częściej pytacie, więc nie trzymamy Was dłużej w niepewności i przedstawiamy parametry dwóch nowiutkich serwerów - zapraszamy do lektury ustawień!

Świat 129

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 75% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1,8
Prędkość jednostek: 0,6
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Giełda Premium: nie
Komendy: bez milisekund
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x10: 30 dni
Rycerz: tak, bez przedmiotów
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: tak, do ok. 2000 punktów, większe będą się burzyć do okolic tego poziomu
Wioski bonusowe: tak
Farmienie: brak
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 125 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia + w momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej
Limit członków plemienia: 70, bez systemu poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jako odwiedziny
Noc: tak, w godzinach 0-7
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

Świat 130

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 75% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: tak
Flagi: tak
Morale: tak, oparte na punktach graczy + czasie ich dołączenia do gry
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Giełda Premium: tak
Komendy: milisekundy, odstęp 130ms
Ochrona początkowa: 7 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x10: 30 dni
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: tak
Wieża strażnicza: tak
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 1300pkt
Wioski bonusowe: tak
Farmienie: nieograniczone + Zbieractwo
Chłopi: brak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 130 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia + w momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej
Limit członków plemienia: 80, aktywny system poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

Harmonogram startu:
18 maja
(godziny wieczorno-nocne) - rozpoczęcie wstępnego logowania
23 maja (koło południa - proszę nie sugerować się godziną widniejącą po zalogowaniu się w czasie wstępnej rejestracji) - zakończenie wstępnego logowania i start światów


Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
 
Ostatnia edycja: