Światy 129 i 130

Dyskusja w 'Ogłoszenia dotyczące gry' rozpoczęta przez użytkownika kmic, 18. Maj 2018.

Poleć tę stronę

  1. kmic

    kmic Mamuś Plemion (III) Plemiona Team Opiekun Projektu

    Dołączył:
    7. Sty 2007
    Wiadomości:
    4.455
    Docenione treści:
    218
    Drodzy Gracze,

    za oknami kwitną kasztany, co zwiastuje nie tylko czas matur (po których - na pocieszenie - będą najdłuższe wakacje w życiu), ale także porę na nowe światy. O które coraz częściej pytacie, więc nie trzymamy Was dłużej w niepewności i przedstawiamy parametry dwóch nowiutkich serwerów - zapraszamy do lektury ustawień!

    Świat 129

    Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 75% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
    Prędkość: 1,8
    Prędkość jednostek: 0,6
    Nowe funkcje Premium: nie
    Flagi: nie
    Morale: tak, oparte na punktach graczy
    Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
    Giełda Premium: nie
    Komendy: bez milisekund
    Ochrona początkowa: 5 dni
    Ochrona na podstawie stosunku punktów x10: 30 dni
    Rycerz: tak, bez przedmiotów
    Łucznicy: tak
    Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
    Kościół: nie
    Wieża strażnicza: nie
    Fake limit: tak, 1%
    Rozwój wiosek barbarzyńskich: tak, do ok. 2000 punktów, większe będą się burzyć do okolic tego poziomu
    Wioski bonusowe: tak
    Farmienie: brak
    Chłopi: tak
    Szlachta: złote monety
    Max. dystans szlachcica: 125 pól
    Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia + w momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej
    Limit członków plemienia: 70, bez systemu poziomów plemienia
    Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jako odwiedziny
    Noc: tak, w godzinach 0-7
    Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

    Świat 130

    Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 75% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
    Prędkość: 1
    Prędkość jednostek: 1
    Nowe funkcje Premium: tak
    Flagi: tak
    Morale: tak, oparte na punktach graczy + czasie ich dołączenia do gry
    Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
    Giełda Premium: tak
    Komendy: milisekundy, odstęp 130ms
    Ochrona początkowa: 7 dni
    Ochrona na podstawie stosunku punktów x10: 30 dni
    Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
    Łucznicy: tak
    Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
    Kościół: tak
    Wieża strażnicza: tak
    Fake limit: tak, 1%
    Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 1300pkt
    Wioski bonusowe: tak
    Farmienie: nieograniczone + Zbieractwo
    Chłopi: brak
    Szlachta: złote monety
    Max. dystans szlachcica: 130 pól
    Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia + w momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej
    Limit członków plemienia: 80, aktywny system poziomów plemienia
    Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
    Noc: tak, w godzinach 0-8
    Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

    Harmonogram startu:
    18 maja
    (godziny wieczorno-nocne) - rozpoczęcie wstępnego logowania
    23 maja (koło południa - proszę nie sugerować się godziną widniejącą po zalogowaniu się w czasie wstępnej rejestracji) - zakończenie wstępnego logowania i start światów


    Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
    Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

    Pozdrawiamy!
    Wasz Plemiona Team
     
    Last edited: 22. Maj 2018