1. Zostań częścią Teamu Plemion! Obecnie otwarta jest rekrutacja na stanowisko Moderatora Forum, a więcej informacji znaleźć można pod tym linkiem.
    Serdecznie zapraszamy do przesyłania zgłoszeń!
    Dismiss Notice

Światy 121 i 122

Dyskusja w 'Ogłoszenia dotyczące gry' rozpoczęta przez użytkownika kmic, 16. Wrz 2017.

Poleć tę stronę

  1. kmic

    kmic Mamuś Plemion (III) Plemiona Team Opiekun Projektu

    Dołączył:
    7. Sty 2007
    Wiadomości:
    4.822
    Docenione treści:
    142
    Drodzy Gracze!

    Kto z Was lubi jesień? Gdy za oknami zimno, mokro i ciemno? Aż strach nos poza drzwi wystawić... a teraz dojdzie jeszcze jeden argument przemawiający za tym, by pozostać w cieple w domu - startujące dwa nowiutkie światy!

    Nie będziemy streszczać, zapoznajcie się sami z całością ich najważniejszych parametrów!

    Świat 121

    Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 65% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
    Prędkość: 1,6
    Prędkość jednostek: 0,625
    Nowe funkcje Premium: nie
    Flagi: nie
    Morale: tak, oparte na punktach graczy + czasie ich dołączenia do gry
    Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
    Giełda Premium: nie
    Komendy: brak milisekund
    Ochrona początkowa: 5 dni
    Ochrona na podstawie stosunku punktów x10: 30 dni
    Rycerz: tak, bez przedmiotów
    Łucznicy: tak
    Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
    Kościół: tak
    Wieża strażnicza: nie
    Fake limit: tak, 1%
    Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 1000pkt, większe będą się burzyć do okolic tego poziomu
    Wioski bonusowe: tak, nowe
    Farmienie: nie (ataki nie rabują surowców z wiosek!)
    Chłopi: nie
    Szlachta: złote monety
    Max. dystans szlachcica: 200 pól
    Wsparcie wojskowe: tylko w obrębie plemienia
    Limit członków plemienia: 70
    Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jako odwiedziny
    Noc: tak, w godzinach 0-7
    Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

    Świat 122

    Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 70% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
    Prędkość: 1
    Prędkość jednostek: 1
    Nowe funkcje Premium: tak
    Flagi: tak
    Morale: tak, oparte na punktach graczy + czasie ich dołączenia do gry
    Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
    Giełda Premium: tak
    Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
    Ochrona początkowa: 7 dni
    Ochrona na podstawie stosunku punktów x10: 30 dni
    Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
    Łucznicy: tak
    Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
    Kościół: nie
    Wieża strażnicza: tak
    Fake limit: tak, 1%
    Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2000pkt, większe będą się burzyć do okolic tego poziomu
    Wioski bonusowe: tak, "nowe"
    Farmienie: nieograniczone
    Chłopi: tak
    Szlachta: złote monety
    Max. dystans szlachcica: 100 pól
    Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
    Limit członków plemienia: 80
    Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
    Noc: tak, w godzinach 0-8
    Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

    Harmonogram startu:
    16 września (noc) - rozpoczęcie wstępnego logowania
    (podpowiedź: kolejność dołączenia do świata w czasie wstępnego logowania nie ma wpływu na nic, więc nie ma potrzeby czekania w nocy by koniecznie zapisać się na świat przed innymi)
    21 września (przed południem - proszę nie sugerować się godziną widniejącą po zalogowaniu się w czasie wstępnej rejestracji) - zakończenie wstępnego logowania i start światów (najpierw 121, po krótkiej przerwie 122)

    Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
    Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

    Pozdrawiamy!
    Wasz Plemiona Team
     
    Last edited: 16. Wrz 2017
    eragon2201 lubi to.