Światy 119 i 120

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Drodzy Gracze!

Dwa nowiutkie światy czekają na Was! Będzie się działo...
Świat 119 to, długo oczekiwany przez niektórych, kolejny świat z nieograniczonym farmieniem i jednocześnie bez dodatkowych funkcji Premium.
Świat 120 to dla odmiany zupełna nowość - pierwszy w Polsce świat rozgrywany w systemie "wojen runicznych", do tego z paroma rzadko spotykanymi parametrami.

Tym razem wstępne logowanie rozpocznie się z dość dużym wyprzedzeniem, więc nie musicie się śpieszyć, możecie na spokojnie zapoznać się najpierw z parametrami obu światów. Miłej lektury!

Świat 119

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 60% wiosek (nie licząc barbarzyńskich) + utrzymanie tego stanu przez 14 dni
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Giełda Premium: nie
Komendy: milisekundy, odstęp 100ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów: brak
Rycerz: brak
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 1000pkt, większe będą się burzyć do okolic tego poziomu
Wioski bonusowe: tak, nowe
Farmienie: nieograniczone
Chłopi: tak
Szlachta: paczki surowcowe
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko w obrębie plemienia
Limit członków plemienia: 70
Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jako odwiedziny
Noc: tak, w godzinach 0-7
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

Świat 120

Warunek zwycięstwa: scenariusz wojen runicznych - przejęcie kontroli nad 60% wiosek runicznych na każdym zaludnionym kontynencie i utrzymanie tego stanu przez 14 dni.
Prędkość: 1,6
Prędkość jednostek: 0,625
Nowe funkcje Premium: tak
Flagi: tak
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: oferty rynkowe 1:1 + po pewnym czasie przesyłanie surowców w obrębie plemienia
Giełda Premium: tak
Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x20: 60 dni
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: tak
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2000pkt
Wioski bonusowe: tak, "nowe"
Farmienie: nieograniczone
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 70 pól
Wsparcie wojskowe: bez ograniczeń
Limit członków plemienia: 40
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 10 dni po starcie świata

Harmonogram startu:
19 lipca (noc) - rozpoczęcie wstępnego logowania
(podpowiedź: kolejność dołączenia do świata w czasie wstępnego logowania nie ma wpływu na nic, więc nie ma potrzeby czekania w nocy by koniecznie zapisać się na świat przed innymi)
27 lipca (przed południem - proszę nie sugerować się godziną widniejącą po zalogowaniu się w czasie wstępnej rejestracji) - zakończenie wstępnego logowania i start światów (najpierw 119, po krótkiej przerwie 120)

Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team