1. Zostań częścią Teamu Plemion! Obecnie otwarta jest rekrutacja na stanowisko Moderatora Forum, a więcej informacji znaleźć można pod tym linkiem.
    Serdecznie zapraszamy do przesyłania zgłoszeń!
    Dismiss Notice

Światy 119 i 120

Dyskusja w 'Ogłoszenia dotyczące gry' rozpoczęta przez użytkownika kmic, 19. Lip 2017.

Poleć tę stronę

  1. kmic

    kmic Mamuś Plemion (III) Plemiona Team Opiekun Projektu

    Dołączył:
    7. Sty 2007
    Wiadomości:
    4.821
    Docenione treści:
    137
    Drodzy Gracze!

    Dwa nowiutkie światy czekają na Was! Będzie się działo...
    Świat 119 to, długo oczekiwany przez niektórych, kolejny świat z nieograniczonym farmieniem i jednocześnie bez dodatkowych funkcji Premium.
    Świat 120 to dla odmiany zupełna nowość - pierwszy w Polsce świat rozgrywany w systemie "wojen runicznych", do tego z paroma rzadko spotykanymi parametrami.

    Tym razem wstępne logowanie rozpocznie się z dość dużym wyprzedzeniem, więc nie musicie się śpieszyć, możecie na spokojnie zapoznać się najpierw z parametrami obu światów. Miłej lektury!

    Świat 119

    Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 60% wiosek (nie licząc barbarzyńskich) + utrzymanie tego stanu przez 14 dni
    Prędkość: 1
    Prędkość jednostek: 1
    Nowe funkcje Premium: nie
    Flagi: nie
    Morale: tak, oparte na punktach graczy
    Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
    Giełda Premium: nie
    Komendy: milisekundy, odstęp 100ms
    Ochrona początkowa: 5 dni
    Ochrona na podstawie stosunku punktów: brak
    Rycerz: brak
    Łucznicy: tak
    Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
    Kościół: nie
    Wieża strażnicza: nie
    Fake limit: tak, 1%
    Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 1000pkt, większe będą się burzyć do okolic tego poziomu
    Wioski bonusowe: tak, nowe
    Farmienie: nieograniczone
    Chłopi: tak
    Szlachta: paczki surowcowe
    Max. dystans szlachcica: 100 pól
    Wsparcie wojskowe: tylko w obrębie plemienia
    Limit członków plemienia: 70
    Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jako odwiedziny
    Noc: tak, w godzinach 0-7
    Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

    Świat 120

    Warunek zwycięstwa: scenariusz wojen runicznych - przejęcie kontroli nad 60% wiosek runicznych na każdym zaludnionym kontynencie i utrzymanie tego stanu przez 14 dni.
    Prędkość: 1,6
    Prędkość jednostek: 0,625
    Nowe funkcje Premium: tak
    Flagi: tak
    Morale: tak, oparte na punktach graczy
    Handel: oferty rynkowe 1:1 + po pewnym czasie przesyłanie surowców w obrębie plemienia
    Giełda Premium: tak
    Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
    Ochrona początkowa: 5 dni
    Ochrona na podstawie stosunku punktów x20: 60 dni
    Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
    Łucznicy: tak
    Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
    Kościół: nie
    Wieża strażnicza: tak
    Fake limit: tak, 1%
    Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2000pkt
    Wioski bonusowe: tak, "nowe"
    Farmienie: nieograniczone
    Chłopi: tak
    Szlachta: złote monety
    Max. dystans szlachcica: 70 pól
    Wsparcie wojskowe: bez ograniczeń
    Limit członków plemienia: 40
    Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
    Noc: tak, w godzinach 0-8
    Zastępstwo: zostanie włączone 10 dni po starcie świata

    Harmonogram startu:
    19 lipca (noc) - rozpoczęcie wstępnego logowania
    (podpowiedź: kolejność dołączenia do świata w czasie wstępnego logowania nie ma wpływu na nic, więc nie ma potrzeby czekania w nocy by koniecznie zapisać się na świat przed innymi)
    27 lipca (przed południem - proszę nie sugerować się godziną widniejącą po zalogowaniu się w czasie wstępnej rejestracji) - zakończenie wstępnego logowania i start światów (najpierw 119, po krótkiej przerwie 120)

    Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
    Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

    Pozdrawiamy!
    Wasz Plemiona Team