Światy 119 i 120

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
509
Drodzy Gracze!

Dwa nowiutkie światy czekają na Was! Będzie się działo...
Świat 119 to, długo oczekiwany przez niektórych, kolejny świat z nieograniczonym farmieniem i jednocześnie bez dodatkowych funkcji Premium.
Świat 120 to dla odmiany zupełna nowość - pierwszy w Polsce świat rozgrywany w systemie "wojen runicznych", do tego z paroma rzadko spotykanymi parametrami.

Tym razem wstępne logowanie rozpocznie się z dość dużym wyprzedzeniem, więc nie musicie się śpieszyć, możecie na spokojnie zapoznać się najpierw z parametrami obu światów. Miłej lektury!

Świat 119

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 60% wiosek (nie licząc barbarzyńskich) + utrzymanie tego stanu przez 14 dni
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Giełda Premium: nie
Komendy: milisekundy, odstęp 100ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów: brak
Rycerz: brak
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 1000pkt, większe będą się burzyć do okolic tego poziomu
Wioski bonusowe: tak, nowe
Farmienie: nieograniczone
Chłopi: tak
Szlachta: paczki surowcowe
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko w obrębie plemienia
Limit członków plemienia: 70
Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jako odwiedziny
Noc: tak, w godzinach 0-7
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

Świat 120

Warunek zwycięstwa: scenariusz wojen runicznych - przejęcie kontroli nad 60% wiosek runicznych na każdym zaludnionym kontynencie i utrzymanie tego stanu przez 14 dni.
Prędkość: 1,6
Prędkość jednostek: 0,625
Nowe funkcje Premium: tak
Flagi: tak
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: oferty rynkowe 1:1 + po pewnym czasie przesyłanie surowców w obrębie plemienia
Giełda Premium: tak
Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x20: 60 dni
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: tak
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2000pkt
Wioski bonusowe: tak, "nowe"
Farmienie: nieograniczone
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 70 pól
Wsparcie wojskowe: bez ograniczeń
Limit członków plemienia: 40
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 10 dni po starcie świata

Harmonogram startu:
19 lipca (noc) - rozpoczęcie wstępnego logowania
(podpowiedź: kolejność dołączenia do świata w czasie wstępnego logowania nie ma wpływu na nic, więc nie ma potrzeby czekania w nocy by koniecznie zapisać się na świat przed innymi)
27 lipca (przed południem - proszę nie sugerować się godziną widniejącą po zalogowaniu się w czasie wstępnej rejestracji) - zakończenie wstępnego logowania i start światów (najpierw 119, po krótkiej przerwie 120)

Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team