1. Zostań częścią Teamu Plemion! Obecnie otwarta jest rekrutacja na stanowisko Moderatora Forum, a więcej informacji znaleźć można pod tym linkiem.
    Serdecznie zapraszamy do przesyłania zgłoszeń!
    Dismiss Notice

Światy 113 i 114

Dyskusja w 'Ogłoszenia dotyczące gry' rozpoczęta przez użytkownika kmic, 3. Lut 2017.

Poleć tę stronę

  1. kmic

    kmic Mamuś Plemion (III) Plemiona Team Opiekun Projektu

    Dołączył:
    7. Sty 2007
    Wiadomości:
    4.782
    Docenione treści:
    128
    Drodzy Gracze!

    Weekend rozpoczynamy od mocnego uderzenia: ogłoszenia dwóch nowiutkich światów!
    Dopominacie się o nie już od paru tygodni, zwłaszcza miłośnicy rozgrywki bez farmienia. Oczywiście nie zapominamy o Was i świat 113 czeka gorąco na Wasze przybycie! Świat 114 to - zgodnie z tradycją światów parzystych - bardziej standardowy tryb rozgrywki, wzbogacony o możliwość korzystania z flag czy Giełdy Premium.

    Ale nie przedłużamy - czytamy!

    Świat 113

    Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 70% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
    Prędkość: 2
    Prędkość jednostek: 0,5
    Nowe funkcje Premium: nie
    Flagi: nie
    Morale: tak, oparte na punktach graczy + czasie ich startu
    Handel: tylko oferty rynkowe 1:1
    Giełda Premium: nie
    Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
    Ochrona początkowa: 5 dni
    Ochrona na podstawie wielkości: nie
    Rycerz: tak, bez przedmiotów
    Łucznicy: tak
    Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
    Kościół: tak
    Wieża strażnicza: nie
    Fake limit: tak, 1%
    Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2000pkt, większe będą się burzyć do okolic tego poziomu
    Wioski bonusowe: tak, "nowe"
    Farmienie: brak
    Chłopi: tak
    Szlachta: złote monety
    Max. dystans szlachcica: 100 pól
    Wsparcie wojskowe: tylko w obrębie plemienia
    Limit członków plemienia: 100
    Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jako odwiedziny
    Noc: tak, w godzinach 0-7
    Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

    Świat 114

    Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 65% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
    Prędkość: 1
    Prędkość jednostek: 1
    Nowe funkcje Premium: tak
    Flagi: tak
    Morale: tak, oparte na punktach graczy
    Handel: tylko oferty rynkowe 1:1
    Giełda Premium: tak
    Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
    Ochrona początkowa: 7 dni
    Ochrona na podstawie wielko1ści x10: 60 dni
    Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
    Łucznicy: tak
    Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
    Kościół: nie
    Wieża strażnicza: tak
    Fake limit: tak, 1%
    Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2500pkt, większe będą się burzyć do okolic tego poziomu
    Wioski bonusowe: tak, "nowe"
    Farmienie: nieograniczone
    Chłopi: tak
    Szlachta: złote monety
    Max. dystans szlachcica: 100 pól
    Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia + w momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej
    Limit członków plemienia: 80
    Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
    Noc: tak, w godzinach 0-8
    Zastępstwo: zostanie włączone 7 dni po starcie świata

    Harmonogram startu:
    Noc 3/4 lutego - rozpoczęcie wstępnego logowania
    (podpowiedź: kolejność dołączenia do świata w czasie wstępnego logowania nie ma wpływu na nic, więc nie ma potrzeby czekania w nocy by koniecznie zapisać się na świat przed innymi)
    8 lutego (przed południem - proszę nie sugerować się godziną widniejącą po zalogowaniu się w czasie wstępnej rejestracji) - zakończenie wstępnego logowania i start światów (najpierw 113, po krótkiej przerwie 114)

    Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
    Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

    Pozdrawiamy!
    Wasz Plemiona Team